Сторінки, що посилаються на «Машовець М.А. Дитяча книжка в процесі виховання сучасної дитини дошкільного віку»
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Наступні сторінки посилаються на Машовець М.А. Дитяча книжка в процесі виховання сучасної дитини дошкільного віку:
Переглянути (попередні 50 • наступні 50) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).- Люріна Т.І. Дидактичні умови формування інтелектуально-творчих умінь майбутнього вчителя початкової школи (← посилання)
- Молодиченко Н.А. Формування пізнавальних інтересів учнів початкових класів у позаурочній діяльності (← посилання)
- Мороз В.,Матійчак О. В.,Федоренко В. Особливості підготовки майбутнього вчителя до музичної діяльності у початковій школі (← посилання)
- Олексенко Т.Д. Важливість підготовки майбутнього вчителя до проведення спостережень з учнями (← посилання)
- Зюзіна З., В. Марчун Підготовка майбутнього вчителя до розвитку творчого потенціалу молодших школярів на уроках математики (← посилання)
- Петрунько О.В. Психологізація педагогічного процесу: актуальність проблеми (← посилання)
- Романенко Л. Підготовка майбутнього педагога до реалізації інноваційних технологій у навчально-виховному процесі початкової школи (← посилання)
- Приходченко К.І. Використання ейдетики у творчому освітньо-виховному середовищі навчального закладу (← посилання)
- Овчаров А.О. Конкурентоздатність вчителя як наслідок соціально-психологічних впливів в освітньому середовищі (← посилання)
- Сембрат А.Л. Формування в майбутнього вчителя гуманістичної орієнтації (← посилання)
- Чепурна Н. Сприяння підвищенню конкурентоздатності вчителя поч.кл. в інформаційно-комунікаційному освітньому просторі ЧОІПОПП (← посилання)
- Товкач О. Розвиток пізнавальної активності в учнів 3 класів на уроках «Я і Україна» (← посилання)
- Товкач О.А., Товкач О.В. Освітні функції музейної педагогіки у навчально – виховному процесі школи (← посилання)
- Мерзлюк Л.В. Музично-естетичний розвиток майбутніх фахівців дошкільної освіти (← посилання)
- Мельник Н. І. Гуманістична парадигма освіти як умова ефективної організації інклюзивної освіти в Україні (← посилання)
- Гамідова Д.,Дмитрук О.,Колот К.,Кравчун Ю.,Шапченко В.Підготовка учнів 1 класу до усвідомленого сприймання художнього твору (← посилання)
- Корсун С.І., Іванова О.В. Проблеми психологічного супроводження діяльності професій екстремального профілю (← посилання)
- Бойко С. Т. Медіа-освіта як складова професійної компетентності психолога в інформаційному суспільстві (← посилання)
- Яремчук В.В.Феномен соціального сирітства як наукова проблема (← посилання)
- Шелест Н.О. Особливості застосування мультимедійних засобів у процесі формування зв’язного мовлення учнів поч.шк. (← посилання)
- Рой Т.М. Особливості діагностування творчих здібностей учнів початкової школи (← посилання)
- Волинець К.І., Зюзіна З.В. Підготовка вчителя початкової школи до використання інформаційних технологій на уроках математики (← посилання)
- Когут І.В. Виховний та навчальний потенціал самостійної та позааудиторної роботи у вишах України (← посилання)
- Царенко Л.Г. Моделі здоров’я в інтерпретації особистого досвіду (← посилання)
- Марчун В. О. Використання фольклорних задач на уроках математики в початковій школі (← посилання)
- Ботіна Л. Й. Дослідження особливостей мовленнєвої комунікації у науковому співтоваристві (гендерний аспект) (← посилання)