Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Комбінований показ журналів PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки.
Ви можете відфільтрувати результати за типом журналу, іменем користувача (враховується регістр) або зазначеною сторінкою (також враховується регістр).
(
останні •
найстаріші) Переглянути (
новіших 50 •
старіших 50) (
20 •
50 •
100 •
250 •
500).
- 20:26, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4788 сторінки Психологічні аспекти адаптації першокурсників до умов навчання у вищому навчальному закладі (автоматично)
- 20:26, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4787 сторінки Особливості засвоєння знань (автоматично)
- 20:25, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4786 сторінки Засоби розвитку естетичної свідомості у студентів вищих навчальних закладів (автоматично)
- 20:25, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4785 сторінки Психологический аспект введения в педагогическую профессию (автоматично)
- 20:24, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4784 сторінки Структура взаємин у студентській академічній групі, як показник її згуртованості (автоматично)
- 20:24, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4783 сторінки Розвиток творчих здібностей школярів як передумова їхнього успішного навчання у ВУЗі (автоматично)
- 20:24, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4782 сторінки Стимулювання творчої діяльності студентів в процесі навчання (автоматично)
- 20:23, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4781 сторінки Створення сприятливого соціально-психологічного клімату в студентській академічній групі (автоматично)
- 20:23, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перейменував «Козак Ірини Іванівни» на «Козак Ірина Іванівна»
- 20:22, 12 квітня 2010 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 4778 сторінки Становлення професійної ідентичності студентів (автоматично)
- 20:22, 12 квітня 2010 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 4777 сторінки Становлення професійної ідентичності студентів (автоматично)
- 20:22, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4776 сторінки Корнійчук Оксана Валеріївна (автоматично)
- 20:21, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перейменував «Становлення професійної ідентичності у студентів» на «Становлення професійної ідентичності у студентів (реферат Корнійчук О.В.)» [перенаправлення зі старої назви не створене]
- 20:21, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4774 сторінки Становлення професійної ідентичності у студентів (автоматично)
- 20:20, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перейменував «Становлення професійної ідентичності студентів» на «Становлення професійної ідентичності студентів (реферат Александрова Г.О.)»
- 20:20, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4771 сторінки Александрова Ганна Олександрівна (автоматично)
- 20:19, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4770 сторінки Становлення професійної ідентичності студентів (автоматично)
- 20:19, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4769 сторінки Становлення особистості студента як суб'єкта майбутньої професійної діяльності (автоматично)
- 20:19, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4768 сторінки Соціокультурний вплив особистості педагога у процесі формування громадянськості сучасної молоді (автоматично)
- 20:18, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4767 сторінки Самооцінка юнаків і дівчат у студентський період (автоматично)
- 20:18, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4766 сторінки Самооцінка та ''я-концепція'' майбутніх психологів (автоматично)
- 20:18, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4765 сторінки Роль уваги в засвоєнні студентами навчального матеріалу (автоматично)
- 20:18, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4764 сторінки Роль соціально-психологічної служби в процесі адаптації студента першокурсника у вищому навчальному закладі (автоматично)
- 20:17, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4763 сторінки Розробка проблеми становлення майбутнього вчителя українськими вченими (автоматично)
- 20:17, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4762 сторінки Розвиток творчого мислення студентів у процесі навчання (автоматично)
- 20:17, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4761 сторінки Умови морально-естетичного виховання старшокласників на основі різних предметів та підходів (автоматично)
- 20:17, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4760 сторінки Психологічні аспекти індивідуалізації навчання (автоматично)
- 20:17, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4759 сторінки Розвиток у студентів психологічної готовності до професійної діяльності (автоматично)
- 20:16, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4758 сторінки Розвиток самосвідомості студентів (автоматично)
- 20:16, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4757 сторінки Розвиток математичного мислення студентів фізико-математичних факультетів (автоматично)
- 20:16, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4756 сторінки Розвиток комунікативних здібностей вчителів (автоматично)
- 20:16, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4755 сторінки Розвиток когнітивної сфери студентів у процесі навчання (автоматично)
- 20:16, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4754 сторінки Психолого-педагогічні рекомендації з полегшення процесу адаптації студентів до нових умов навчання (автоматично)
- 20:15, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4753 сторінки Психолого - педагогічні умови творчої самореалізації майбутніх вчителів музики в процесі виконавскої діяльності'' (автоматично)
- 20:15, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4752 сторінки Психолого-педагогічні основи підготовки студентів до педагогічно-професійної творчості (автоматично)
- 20:15, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4751 сторінки Психолого-педагогічні аспекти особистісно-орієнтованого навчання (автоматично)
- 20:15, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4750 сторінки Шворак Алла Василівна (автоматично)
- 20:14, 12 квітня 2010 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 4749 сторінки Взаємини викладачів зі студентами як чинник становлення особистості майбутнього фахівця (автоматично)
- 20:14, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перейменував «Взаємини викладачів зі студентами як чинник становлення особистості майбутнього фахівця» на «Взаємини викладачів зі студентами як чинник становлення особистості майбутнього фахівця (реферат Шворак А.В.)» [перенаправлення зі старої назви не створене]
- 20:14, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4747 сторінки Взаємини викладачів зі студентами як чинник становлення особистості майбутнього фахівця (автоматично)
- 20:13, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4746 сторінки Пішенко О.В. (автоматично)
- 20:13, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перейменував «Взаємини викладачів зі студентами як чинник становлення особистості майбутнього фахівця» на «Взаємини викладачів зі студентами як чинник становлення особистості майбутнього фахівця (реферат Пішенко О.В.)»
- 20:12, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4743 сторінки Психологічні умови попередження девіантної поведінки в студентів (автоматично)
- 20:11, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4742 сторінки Психологічні умови формування професійної спрямованості у студентів-інвалідів (автоматично)
- 20:11, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4741 сторінки Крайня форма переживання критичних ситуацій – суїцид (автоматично)
- 20:11, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4740 сторінки Психологічні умови попередження девіантної поведінки у студентів (автоматично)
- 20:11, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4739 сторінки Стрес і психічне здоров'я викладача (автоматично)
- 20:10, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4738 сторінки Психологічні тренінги для педагогів (автоматично)
- 20:10, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4737 сторінки Руденко Ілона Миколаївна (автоматично)
- 20:10, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4736 сторінки Психологічні особливості соціального становлення сучасної молоді (автоматично)
(
останні •
найстаріші) Переглянути (
новіших 50 •
старіших 50) (
20 •
50 •
100 •
250 •
500).