Внесок користувача
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
(останні • найстаріші) Переглянути (новіших 50 • старіших 50) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).
- 06:55, 19 травня 2010 (різн. • історія) Соціально-психологічні передумови вибору професії (- lowercase.js)
- 06:40, 19 травня 2010 (різн. • історія) Самовиховання і саморозвиток майбутніх фахівців з вищою освітою
- 06:38, 19 травня 2010 (різн. • історія) Самовиховання і саморозвиток майбутніх фахівців з вищою освітою (- lowercase.js)
- 13:50, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні умови формування професійної спрямованості у студентів-інвалідів (→2.1. Проблеми професійного самовизначення.) (остання)
- 13:48, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні умови формування професійної спрямованості у студентів-інвалідів (- lowercase.js)
- 13:33, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні умови успішної адаптації першокурсника до навчання у вищому навчальному закладі (→ Додаток 1)
- 13:33, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні умови успішної адаптації першокурсника до навчання у вищому навчальному закладі
- 13:32, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні умови успішної адаптації першокурсника до навчання у вищому навчальному закладі (- lowercase.js)
- 13:13, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні умови попередження девіантної поведінки в студентів (остання)
- 13:12, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні умови попередження девіантної поведінки в студентів
- 13:02, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні чинники впровадження сучасних освітніх технологій у вищому навчальному закладі (→1. Концептуальні засади дослідження сучасних освітніх технологій у вищому навчальному закладі) (остання)
- 13:02, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні чинники впровадження сучасних освітніх технологій у вищому навчальному закладі (- lowercase.js)
- 12:48, 18 травня 2010 (різн. • історія) Пізнавальні процеси в навчально-професійній діяльності студента (→1. Студент як суб'єкт власної навчально-професійної діяльності) (остання)
- 12:47, 18 травня 2010 (різн. • історія) Пізнавальні процеси в навчально-професійній діяльності студента (→3. Особливості психічного розвитку в даному віці)
- 12:46, 18 травня 2010 (різн. • історія) Пізнавальні процеси в навчально-професійній діяльності студента (→1.Студент як суб'єкт власної навчально-професійної діяльності)
- 12:46, 18 травня 2010 (різн. • історія) Пізнавальні процеси в навчально-професійній діяльності студента (- lowercase.js)
- 12:32, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні умови попередження девіантної поведінки у студентів (- lowercase.js) (остання)
- 12:16, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні тренінги для педагогів (- lowercase.js) (остання)
- 12:04, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні тренінги для викладачів і студентів (остання)
- 12:03, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні тренінги для викладачів і студентів
- 12:02, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні тренінги для викладачів і студентів
- 12:02, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні тренінги для викладачів і студентів (→2.2 Зміст тренінгу по засвоєнню студентом позиції активного суб'єкта навчальної діяльності.)
- 12:01, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні тренінги для викладачів і студентів (→2. Зміст тренінгу по засвоєнню студентом позиції активного суб'єкта навчальної діяльності.)
- 12:00, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні тренінги для викладачів і студентів (- lowercase.js)
- 11:31, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні тренінги для викладачів і студентів
- 11:30, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні тренінги для викладачів і студентів
- 11:29, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні тренінги для викладачів і студентів (- lowercase.js)
- 11:25, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні та культурно-педагогічні чинники соціалізації студента як майбутнього вчителя (остання)
- 11:19, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні та культурно-педагогічні чинники соціалізації студента як майбутнього вчителя (→1. Вступ. освіта як спосіб входження людини у світ науки і культури.)
- 11:17, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні та культурно-педагогічні чинники соціалізації студента як майбутнього вчителя (→1. Вступ. освіта як спосіб входження людини у світ науки і культури.)
- 11:16, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні та культурно-педагогічні чинники соціалізації студента як майбутнього вчителя (- lowercase.js)
- 11:04, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні проблеми мотивації навчально-професійної діяльності студентів у сучасних умовах (реферат Малінка О.О.) (→3.1. Характеристика мотиваційної сфери студента) (остання)
- 11:03, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні проблеми мотивації навчально-професійної діяльності студентів у сучасних умовах (реферат Малінка О.О.) (- lowercase.js)
- 10:49, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні проблеми мотивації навчально-професійної діяльності студентів у сучасних умовах (реферат Усов Г.А.) (- lowercase.js) (остання)
- 10:41, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні особливості ціннісно-смислової сфери майбутніх учителів
- 10:38, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні особливості студентства (остання)
- 10:14, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні особливості соціального становлення сучасної молоді (- lowercase.js) (остання)
- 10:04, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні особливості профорієнтаційної роботи із старшокласниками в сучасних умовах (- lowercase.js) (остання)
- 08:51, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні особливості профорієнтаційної роботи зі старшокласниками в сучасних умовах (→2. Становлення та розвиток професійних інтересів старшокласників в дослідженнях вітчизняних та зарубіжних вчених) (остання)
- 08:50, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні особливості профорієнтаційної роботи зі старшокласниками в сучасних умовах
- 08:49, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні особливості профорієнтаційної роботи зі старшокласниками в сучасних умовах
- 08:35, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні особливості педагогічної діяльності (остання)
- 08:12, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні особливості організації виховної роботи в сучасній вищій школі (- lowercase.js) (остання)
- 07:54, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні особливості засвоєння студентами навчального матеріалу (реферат Василинчук А.В.) (остання)
- 07:42, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні особливості засвоєння студентами навчального матеріалу (реферат Круглик О.П.) (остання)
- 07:42, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні особливості засвоєння студентами навчального матеріалу (реферат Круглик О.П.)
- 07:28, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні особливості діяльності викладача (реферат Дудар О.В.) (остання)
- 07:27, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні особливості діяльності викладача (реферат Дудар О.В.) (→1.1 Класифікація педагогічних здібностей.)
- 07:26, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні особливості діяльності викладача (реферат Дудар О.В.) (→1.1 Класифікація педагогічних здібностей.)
- 07:26, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні особливості діяльності викладача (реферат Дудар О.В.) (→1.1 Класифікація педагогічних здібностей.)
(останні • найстаріші) Переглянути (новіших 50 • старіших 50) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).