Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 24

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

(відмінності між версіями)
Перейти до: навігація, пошук
 
Рядок 25: Рядок 25:
  
 
[[Бевз Г.М. Громадська думка про реформу освіти в Україні: погляд через сімейні цінності]]
 
[[Бевз Г.М. Громадська думка про реформу освіти в Україні: погляд через сімейні цінності]]
 +
 +
[[Бучма В.В. Діалогічна взаємодія як складова педагогіки партнерства в концепції нової української школи]]
  
 
[[Гриценок Л.І., Юрченко В. Реформування освіти в Україні: проблема сприйняття і довіри громадськості]]
 
[[Гриценок Л.І., Юрченко В. Реформування освіти в Україні: проблема сприйняття і довіри громадськості]]

Поточна версія на 07:27, 1 жовтня 2019

ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ ЩОДО ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ: ПІДСУМКИ 4 ЕТАПУ ЕКСПЕРИМЕНТУ (Матеріали круглого столу, 13 червня 2019 р., Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, лабораторія психології спілкування) // ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ. – Випуск 24. – 2019. - [Електронний ресурс]. – URL:: http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_24

http://doi.org/10.33120/SPCOEIProcedings-2019

Випуск 24 Круг стіл.png


Редакційна колегія

Слюсаревський Микола Миколайович - директор Інституту соціальної та політичної психології, кандидат психологічних наук, член-кореспондент НАПН України;

Найдьонова Любов Анатоліївна - заступник директора ІСПП з науково-методичної роботи, доктор психологічних наук, член-кореспондент НАПН України;

Бевз Галина Михайлівна - завідувач лабораторії психології спілкування, доктор психологічних наук, професор;

Капустюк Олена Миколаївна - ст. науковий співробітник лабораторії психології спілкування, кандидат психологічних наук, ст. науковий співробітник;

Кравчук Світлана Леонтіївна - ст. науковий співробітник лабораторії психології спілкування, кандидат психологічних наук;

Юрченко Віктор Іванович - ст. науковий співробітник лабораторії психології спілкування, кандидат психологічних наук, доцент (Головний редактор).

Зміст

ПЕРЕДМОВА

Бевз Г.М. Громадська думка про реформу освіти в Україні: погляд через сімейні цінності

Бучма В.В. Діалогічна взаємодія як складова педагогіки партнерства в концепції нової української школи

Гриценок Л.І., Юрченко В. Реформування освіти в Україні: проблема сприйняття і довіри громадськості

Губарєва Д.В. Соціальні мережі як засіб подолання буллінгу в освітньому процесі між представниками освіти та її замовниками

Дзюбко Л.В., Шатирко Л.О. Проблеми психологнічного аналізу іноваційних проектів та навч. матеріалів в системі шкільної освіти (НУШ)

Зубіашвілі І.К. Соціально-психологічне забезпечення становлення монетарної культури старшокласників

Капустюк О. М. Техніка «Щоденник спостережень за емоціями» в роботі з сім’єю

Кравчук С.Л. Особистісна рефлексивна культура учасників освітніх інновацій

Малєєва Н.С. Емпіричне дослідження аспектів соціально-психологічної теорії конструювання комунікативних технологій врегулювання соціальних конфліктів у соціальних інтернет-мережах

Мельничук Т.І., Слободяник Н.В. Теоретичний аналіз психолого-педагогічних особливостей усвідомленого батьківства у молоді

Петренко І.В. Застосування інноваційних комунікативних технологій для врегулювання соціальних конфронтацій в освітньому середовищі

Юрченко В.І. Проблеми соціалізації дітей і молоді в умовах інформаційної війни



Збірник "ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ ЩОДО ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ" у форматі pdf



Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама