Новини/2015-04-19
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
(відмінності між версіями)
BogdanA (Обговорення • внесок)
(Створена сторінка: === '''До всіх новин Віснику психології та педагогіки''' === left[[Ві...)
(Створена сторінка: === '''До всіх новин Віснику психології та педагогіки''' === left[[Ві...)
Поточна версія на 18:01, 19 квітня 2015
До всіх новин Віснику психології та педагогіки
Вісник психології і педагогіки опублікував статтю на тему: Сізоненко К.В. Формування творчої особистості молодшого школяра у змісті предмета «англійська мова». Стаття призначена проблемі формування творчої особистості молодшого школяра на уроках англійської мови. Досліджено та проаналізовано найбільш ефективні методи та форми роботи, що спрямовані на формування та удосконалення творчого потенціалу учня. Виявлено технології навчання, що сприяють формуванню творчої особистості учня початкової школи на уроках англійської мови.Отже, мета статті полягає у визначенні засобів, форм та методів у процесі організації освітнього процесу у змісті предмета «Англійська мова», які сприяють формуванню та розвитку творчої особистості відповідно віку молодшого школяра.