Шаблон:Збірник наук. праць. - Випуск 1

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

(відмінності між версіями)
Перейти до: навігація, пошук
 
(7 проміжних версій 2 користувачів не показані)
Рядок 1: Рядок 1:
 
{{Список
 
{{Список
 
| name        = Збірник наук. праць. - Випуск 1
 
| name        = Збірник наук. праць. - Випуск 1
| title        = Збірник наук. праць. - Випуск 1
+
| title        = [[Збірник наук. праць. - Випуск 1]]
  
  
 +
|group01  = [[Безпалько О.В.]]
 +
|text01    = [[Безпалько О.В. Дитячі громадські організації в системі соціального виховання]]
  
 +
|group02  = [[Белинская А.Б.]]
 +
|text02    = [[Белинская А.Б. Конфликтологическая культура социального педагога]]
  
 +
|group03  = [[Вольфман М.В.]]
 +
|text03    = [[Вольфман М.В. Учреждение дополнительного образования и роль социального педагога в нем]]
  
 +
|group04  = [[Гришкина Л.И.]]
 +
|text04    = [[Гришкина Л.И. Формирование культуры здоровья педагогов как инновационная деятельность школы]]
  
| group01      = [[Алиева С.В.]]
+
|group05  = [[Дятленко Н.М.]]
| text01      = [[Алиева С.В. Профилактика семейной дезадаптации как аспект социально-педагогической деятельности]]
+
|text05    = [[Дятленко Н.М. Умови адаптації студентів-першокурсників до навчання у ВНЗ]]
  
 +
|group06  = [[Жундрикова С.В.]]
 +
|text06    = [[Жундрикова С.В. Роль государства в оказании образовательных услуг детям-мигрантам]]
  
 +
|group07  = [[Иванов А.В.]]
 +
|text07    = [[Иванов А.В. Особенности современного социального воспитания]] * [[Иванов А.В. Педагогическая поддержка ребенка в современном воспитании]]
  
| group10      = [[Київський університет  імені Бориса Грінченка|Підрозділи Університету]]
+
|group08  = [[Кокарєва М.В.]]
| text10      = [[Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка|Інститут післядипломної педагогічної освіти]] • [[Інститут лідерства та соціальних наук Київського університету імені Бориса Грінченка|Інститут лідерства та соціальних наук]] • [[Інститут психології і соціальної педагогіки  Київського університету імені Бориса Грінченка|Інститут психології і соціальної педагогіки]][Гуманітарний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка|Гуманітарний інститут]] • [[Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка|Педагогічний інститут]] • [[Інститут мистецтв Київського університету імені Бориса Грінченка|Інститут мистецтв]] • [[Університетський коледж Київського університету імені Бориса Грінченка|Університетський коледж]]
+
|text08    = [[Кокарєва М.В. Особливості емоційної сфери в юнацькому віці]]
  
| group11      = [[:Категорія:Кафедри Інституту психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка|Кафедри Університету]]
+
|group09  = [[Макаров М.И.]]
| text11      = [[Кафедра анатомії і фізіології людини Київського університету імені Бориса Грінченка|Кафедра анатомії і фізіології людини]] • [[Кафедра загальної, вікової та педагогічної психології Київського університету імені Бориса Грінченка|Кафедра загальної, вікової та педагогічної психології]] • [[Кафедра практичної психології Київського університету ім. Бориса Грінченка|Кафедра практичної психології]] • [[Кафедра соціальної педагогіки та корекційної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка|Кафедра соціальної педагогіки та корекційної освіти]]
+
|text09    = [[Макаров М.И. Русская философия второй половины XIX – первой половины XX вв. о духовно-нравственном воспитании]]
  
 +
|group10  = [[Маланьїна Т.М.]]
 +
|text10    = [[Маланьїна Т.М. Проблема внутрішньоособистісного конфлікту у психології]]
  
 +
|group11  = [[Подшивайлов М.М.]]
 +
|text11    = [[Подшивайлов М.М. Кризис психологического знания и практическая психология]]
  
| group20      = [[Київський університет  імені Бориса Грінченка|Міжнародні партнери]]
+
|group12  = [[Подшивайлова Л.І.]]
| text20      = [[Міжнародна асоціація підтримки Вальдорфської педагогіки]] • [[Педагогічний Університет Гейдельберга]] • [[Університет м. Щецин]] • [[Освітньо-суспільний журнал «РІДНА МОВА»]] • [[Московський гуманітарний педагогічний інститут]]
+
|text12    = [[Подшивайлова Л.І. Аксиоматический принцип преодоления понятийной неопределенности в психологии]]
  
 +
|group13  = [[Приступа Е.Н.]]
 +
|text13    = [[Приступа Е.Н. Педагогическая диагностика личностного социального здоровья ребёнка]]
  
 +
|group14  = [[Таболова Е.М.]]
 +
|text14    = [[Таболова Е.М. Феномен социального сиротства: современное состояние проблемы, пути преодоления]]
  
 +
|group15  = [[Терещенко М.В.]]
 +
|text15    = [[Терещенко М.В. Дошлюбні уявлення про сімейне життя як чинник подружнього взаєморозуміння]]
 +
 +
|group16  = [[Тохтамиш О.М.]]
 +
|text16    = [[Тохтамиш О.М. Методика ескалації тактильного контакту у психологічній допомозі дітям дошкільного та початкового шкільного віку]]
 +
 +
|group17  = [[Циганчук Т.В.]]
 +
|text17    = [[Циганчук Т.В. Напрямки психологічного дослідження стресових станів]]
 +
 +
|group18  = [[Щербань Є.А.]]
 +
|text18    = [[Щербань Є.А. Образ материнства у психологічній картині світу особистості студента]]
 +
 +
|group19  = [[Юрченко В.І.]]
 +
|text19    = [[Юрченко В.І. Етнопсихологічні чинники формування „Образу-Я” особистості]]
  
  
 
}}
 
}}
 
<includeonly>
 
<includeonly>
[[Категорія: Вісник психології і соціальної педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 1]]
+
 
 +
 
 +
[[Категорія:Збірник наук. праць. - Випуск 1]]
 +
 
 +
 
 +
 
 
<includeonly>
 
<includeonly>
 
<noinclude>
 
<noinclude>
Увага! Включення цього шаблону автоматично включає статтю в категорію  ''' Вісник психології і соціальної педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 1''', тому при накладанні цієї плашки слід прибрати зі статті цю категорію
+
Увага! Включення цього шаблону автоматично включає статтю в категорію  '''Збірник наук. праць. - Випуск 1''', тому при накладанні цієї плашки слід прибрати зі статті цю категорію
 +
 
 +
!!! НЕ !!! включені до шаблону:
 +
 
 
</noinclude>
 
</noinclude>

Поточна версія на 08:50, 16 травня 2012

Збірник наук. праць. - Випуск 1
Безпалько О.В. Безпалько О.В. Дитячі громадські організації в системі соціального виховання
Белинская А.Б. Белинская А.Б. Конфликтологическая культура социального педагога
Вольфман М.В. Вольфман М.В. Учреждение дополнительного образования и роль социального педагога в нем
Гришкина Л.И. Гришкина Л.И. Формирование культуры здоровья педагогов как инновационная деятельность школы
Дятленко Н.М. Дятленко Н.М. Умови адаптації студентів-першокурсників до навчання у ВНЗ
Жундрикова С.В. Жундрикова С.В. Роль государства в оказании образовательных услуг детям-мигрантам
Иванов А.В. Иванов А.В. Особенности современного социального воспитания * Иванов А.В. Педагогическая поддержка ребенка в современном воспитании
Кокарєва М.В. Кокарєва М.В. Особливості емоційної сфери в юнацькому віці
Макаров М.И. Макаров М.И. Русская философия второй половины XIX – первой половины XX вв. о духовно-нравственном воспитании
Маланьїна Т.М. Маланьїна Т.М. Проблема внутрішньоособистісного конфлікту у психології
Подшивайлов М.М. Подшивайлов М.М. Кризис психологического знания и практическая психология
Подшивайлова Л.І. Подшивайлова Л.І. Аксиоматический принцип преодоления понятийной неопределенности в психологии
Приступа Е.Н. Приступа Е.Н. Педагогическая диагностика личностного социального здоровья ребёнка
Таболова Е.М. Таболова Е.М. Феномен социального сиротства: современное состояние проблемы, пути преодоления
Терещенко М.В. Терещенко М.В. Дошлюбні уявлення про сімейне життя як чинник подружнього взаєморозуміння
Тохтамиш О.М. Тохтамиш О.М. Методика ескалації тактильного контакту у психологічній допомозі дітям дошкільного та початкового шкільного віку
Циганчук Т.В. Циганчук Т.В. Напрямки психологічного дослідження стресових станів
Щербань Є.А. Щербань Є.А. Образ материнства у психологічній картині світу особистості студента
Юрченко В.І. Юрченко В.І. Етнопсихологічні чинники формування „Образу-Я” особистості




Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама