Шаблон:Збірник наук. праць. - Випуск 4
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
(відмінності між версіями)
Версія за 22:20, 15 травня 2012
|
Збірник_наук._праць._-_Випуск_4 |
Алексєєва І.П. |
Мартиненко С.М., Алексєєва І.П. Діагностична діяльність учителя початкової школи як шлях до розуміння учня | Антипін Є.Б. |
Антипін Є.Б. Управління інноваційним розвитком дошкільного навчального закладу як педагогічна проб | Вишнівська Н.В. |
Вишнівська Н.В. Поняття милосердя і його виховання у дітей * Вишнівська Н.В. Формування умінь і навичок особистої гігієни молодших школярів під час вивчення природознавства | Делянченко В.М. |
Делянченко В.М. Особливості процесу формування толерантності у майбутніх соціальних педагогів в системі вищої освіти України | Дорошенко Н.Й. |
Дорошенко Н.Й. Казка як засіб навчання й виховання в початковій школі | Дубовик С.Г. |
Дубовик С.Г. Мовний етикет у професійній культурі педагога | Закус О.І. |
Закус О.І. Ставлення до світу підлітків з різним відчуттям самотності | Зєнкова С.С. |
Зєнкова С.С. Діагностична діяльність учителя початкової школи як педагогічна проблема | Зюзіна З.В. |
Зюзіна З.В. Способи обгрунтування істинності суджень у математичній початковій освіті | Корсун С.І. |
Корсун С.І. Вивчення умов та характеристик діяльності оперуповноваженого податкової міліції | Красносільська Н.С. |
Красносільська Н.С. Підготовка майбутніх кураторів академічних груп до виховної роботи зі студентами | Кришень І.В. |
Кришень І.В. Розвиток творчих здібностей молодших школярів у процесі роботи з природнім матеріалом | Кучеренко Є.В. |
Приходько Ю.О., Кучеренко Є.В. Психологічні механізми професійного самовизначення студента: теоретичний аналіз проблеми | Люріна Т.І. |
Люріна Т.І. Змістові аспекти проблеми диференційованого різнорівневого навчання дітей у дошкільній і початковій освіті | Мартиненко С.М. |
Мартиненко С.М., Алексєєва І.П. Діагностична діяльність учителя початкової школи як шлях до розуміння учня | Марчун В.О. |
Марчун В.О. Цілі вивчення математики в початкових класах | Мельничук В.В. |
Мельничук В.В. О педагогической ценности чтения художественных произведений в начальной школе | Науменко В.О. |
Науменко В.О., Осколова М.Д. Спілкуймося красно * Науменко В.О., Рибалко Н.О. Алгоритм підготовки вчителя початкових класів до уроку читання | Новик І.М. |
Новик І.М. Проектування навчальних компютерних ігор в освітньому процесі дошкільного навчального закладу | Осколова М.Д. |
Науменко В.О., Осколова М.Д. Спілкуймося красно | Поротнікова Г.С. |
Поротнікова Г.С. Погляди С.Ф. Русової на вимоги до особистості вихователя та його підготовки | Приходько Ю.О. |
Приходько Ю.О., Кучеренко Є.В. Психологічні механізми професійного самовизначення студента: теоретичний аналіз проблеми | Рибалко Н.О. |
Науменко В.О., Рибалко Н.О. Алгоритм підготовки вчителя початкових класів до уроку читання | Рудєва Л.С. |
Рудєва Л.С. Сутність волонтерського руху як виду соціально-психологічної роботи | Руденко Л.С. |
Руденко Л.С., Шинкар Т.Ю. Реалізація наступності у творчому розвитку дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку | Солдатова Л.В. |
Солдатова Л.В. Прислів'я як засіб розвитку мовлення на уроках української мови та читання в початкових класах | Тарасова О. |
Тарасова О. Інтерактивні методи навчання як засіб активізації пізнавальної діяльності студентів під час лекційних занять | Терещенко М.В. |
Терещенко М.В. Уявлення про шлюб та сім'ю як аспект картини світу людини | Толубко І.Г. |
Толубко І.Г. Особистісно-орієнтоване навчання як необхідна умова реалізації творчого потенціалу майбутнього викладача-хореографа | Шинкар Т.Ю. |
Руденко Л.С., Шинкар Т.Ю. Реалізація наступності у творчому розвитку дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку | Шипіло Л.Я. |
Шипіло Л.Я. Театралізоване художнє слово дітям – дошкільнятам |
|