Новини
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
BogdanA (Обговорення • внесок) (→27 серпня 2014 року) |
BogdanA (Обговорення • внесок) (→27 серпня 2014 року) |
||
Рядок 23: | Рядок 23: | ||
Вісник [[психології]] та [[педагогіки]] розмістив статтю [[Феофентової М.О.]][["Евристичні методи навчання англійської мови молодших школярів"]] | Вісник [[психології]] та [[педагогіки]] розмістив статтю [[Феофентової М.О.]][["Евристичні методи навчання англійської мови молодших школярів"]] | ||
[[Файл:Методи-виховання-300-201.jpg|left]]В статті розглянуто проблему використання евристичних методів навчання англійської мови молодших школярів як умови їх творчої самореалізації. Одним з найефективніших засобів вирішення цієї проблеми є впровадження в навчально-виховний процес початкової школи евристичних методів навчання, що сприяє формуванню в учнів когнітивних, креативних та організаційних здібностей. Використання евристичних методів навчання на уроках англійської мови дозволяє індивідуалізувати процес навчання, розвивати творчі здібності учнів, здійснювати рефлексію, самооцінку, самоконтроль та самоорганізацію, які є складовими творчої самореалізації молодших школярів. | [[Файл:Методи-виховання-300-201.jpg|left]]В статті розглянуто проблему використання евристичних методів навчання англійської мови молодших школярів як умови їх творчої самореалізації. Одним з найефективніших засобів вирішення цієї проблеми є впровадження в навчально-виховний процес початкової школи евристичних методів навчання, що сприяє формуванню в учнів когнітивних, креативних та організаційних здібностей. Використання евристичних методів навчання на уроках англійської мови дозволяє індивідуалізувати процес навчання, розвивати творчі здібності учнів, здійснювати рефлексію, самооцінку, самоконтроль та самоорганізацію, які є складовими творчої самореалізації молодших школярів. | ||
+ | |||
+ | |||
Версія за 12:31, 5 грудня 2014
Все, що відбувається у нас у Віснику психології та педагогіки, а також цікавинки зі світу педагогіки та психології, опубліковується на цій сторінці.
Якщо Ви вважаєте, що якась подія пройшла повз нашу увагу -- ласкаво просимо: повідомте про це адміністрацію чи редколегію сайту.
Практично кожного дня з'являються нові і нові матеріали на наших сторінках, тому не забувайте стежити за сторінкою Нові редагування! Також можна підписатися на отримання стрічки новин (RSS чи Atom) з нашого сайту.
Якщо Ви бажаєте отримувати новини нашого сайту на e-mail, то самостійно підписатися на цю безкоштовну послугу можна за адресою: Інтерфейс розсилки новин сайту
5 грудня 2014 року
Вісник психології та педагогіки розмістив статтю Литвиненко С.В. Особливості формування патріотизму у дітей старшого дошкільного вікуОстанні події в нашій країні оголили низку соціальних проблем, серед них і прогалини у формуванні патріотизму українського народу – кризові явища українського суспільства зумовлені значною мірою кризою патріотичної свідомості його громадян. У статті піднімається проблема формування основ патріотизму у дітей старшого дошкільного віку.
Метою статті - є розкриття особливості сформованості патріотизму у дітей старшого дошкільного віку.
Представлено результати теоретичного аналізу зазначеного феномену в психолого-педагогічній літературі та результати емпіричного дослідження.
1 грудня 2014 року
Вісник психології та педагогіки розмістив статтю Феофентової М.О."Евристичні методи навчання англійської мови молодших школярів"
В статті розглянуто проблему використання евристичних методів навчання англійської мови молодших школярів як умови їх творчої самореалізації. Одним з найефективніших засобів вирішення цієї проблеми є впровадження в навчально-виховний процес початкової школи евристичних методів навчання, що сприяє формуванню в учнів когнітивних, креативних та організаційних здібностей. Використання евристичних методів навчання на уроках англійської мови дозволяє індивідуалізувати процес навчання, розвивати творчі здібності учнів, здійснювати рефлексію, самооцінку, самоконтроль та самоорганізацію, які є складовими творчої самореалізації молодших школярів.
27 серпня 2014 року
Шановні випускники Піско-Удайської школи!
Вісник психології та педагогіки розмістив статтю про загальноосвітню Піско-Удайську школу.
У статті описується багаторічна історія, також є можливість переглянути вчителів та випускників школи.
28 червня 2014 року
Вітаємо з Днем Конституції України!
Шановні українці та україночки!Щиро вітаємо Вас з державним святом України - Днем Конституції.
Основний Закон нашої держави, гарантуючи громадянам загальновизнані права та свободи, закріпив ідеали справедливості та рівності, які сповідують усі цивілізовані країни світу.
У цей урочистий день будемо щиро вірити у реальне втілення конституційних прав і свобод, зміцнення добробуту наших родин та еволюційний правовий розвиток нашої держави.
Бажаємо вам, здоров’я, щастя і віри у високе призначення та світле майбутнє України.
8 червня 2014 року
Вісник психології та педагогіки вітає зі святом Святої Трійці!!!
Світ навколо зеленіє,І душа тому радіє,
Бо прийшли Зелені свята,
І в віночках вже дівчата,
Весело пісень співають,
На сопілках хлопці грають,
Від всієї України,
З святами вітають!
9 травня 2014 року
Шановні ветерани!!! Вісник психології та педагогіки вітає Вас з Днем Перемоги!!!
Ми знову прийдемо до вічного вогню,Рокам ніколи пам'яті не стерти
Про тих, хто пережив страшну війну,
І тих, хто залишивсь в обіймах смерті.
Ми знову прийдемо до вічного вогню...
Із нами прийдуть і онуки й діти,
Щоб ветеранам до землі вклонитись,
Щоб вшанувати їхню сивину.
Нехай Господь дарує їм літа,
Тепло і затишок, щасливі дні безхмарні.
Нехай щороку зелень молода
Встеляє килимом стежки у завтра.
3 травня 2014 року
У "Вісник психології і педагогіки" з Категорії:Наукові праці Петлюк Д.В. розміщено статтю:
20 квітня 2014 року
Христос Воскрес!!! Вітаємо з Великоднем!!
Шановні читачі!!!Вісник психології і педагогіки вітає Вас з Великоднем!!!
Звістка радісна лунає!
Світ Ісуса величає
Великоднім дзвоном, співом,
Чистим серцем – повним віри,
Ясних, добрих сподівань!
Великодніх Вам світань!
11 березня 2014 року
У "Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 14" розміщені статті:
7 березня 2014 року
Вітаємо з 8 Березня!!!Вісник психології та педагогіки сердечно вітає Вас з чудовим весняним святом – 8 Березня!
Возвеличуючи жінку – берегиню родинного затишку – люблячу і ніжну, вірну та безкорисливу, щиро дякуємо вам за ваше благородство душі, силу духу, плідну працю на рідній землі, невтомні руки та чуйне серце. Нехай у ваших оселях завжди панують мир і злагода, добро і достаток, надія і щира любов! Міцного вам здоров’я, щастя, добробуту, щедрої долі, чудового весняного настрою та Божої благодаті на довгі роки!
14 лютого 2014 року
Шановні читачі!
Вісник психології і педагогіки вітає Вас із світлим днем кохання!
День Святого Валентина!!!
Прийміть наші щирі сердечні вітання
Зі святом закоханих, святом кохання.
Бажаємо закоханим більше весни,
А тим хто шукає - кохання знайти.
13 січня 2014 року
Вісник Дидактичної майстерні поповнився новими файлами психолого-педагогічної літератури у форматі PDF, які Ви можете вільно скачати і використовувати у роботі.
Файли доступні на сторінках Віснику психології та педагогіки в розділі Вісник Дидактичної майстерні.
01 січня 2014 року
Щиросердечно вітаємо Редколегію "Вісника", наших партнерів, дописувачів і відвідувачів із Новим 2014 роком.
Бажаємо Вам міцного здоров’я, добра і благополуччя, творчих ідей і втілення задумів, наукових здобутків і кар'єрного зростання.
Сподіваємося на подальшу співпрацю з Вами і запрошуємо розміщувати безкоштовно свої наукові доробки в галузі психології і педагогіки на нашому сайті, за умови дотримання Вимог до оформлення статті.
З повагою,
Новини/2013
Новини/2012
Новини/2011
Новини/2010
Новини/2009
Новини має безпосереднє відношення до нашого сайту! | |
---|---|