Інститут людини Київського університету імені Бориса Грінченка
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Yrvi (Обговорення • внесок) |
Yrvi (Обговорення • внесок) |
||
Рядок 50: | Рядок 50: | ||
== Структура Інституту психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка == | == Структура Інституту психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка == | ||
− | [[Файл:структура Інститут психології.gif|міні|центр|450пкс|''Структура: Інститут психології | + | [[Файл:структура Інститут психології.gif|міні|центр|450пкс|''Структура: Інститут психології та соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка'']] |
Версія за 07:04, 26 квітня 2010
Інститут психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка було створено у січні 2008 року.
В Інституті здійснюється підготовка фахівців:
- за напрямом підготовки (спеціальністю) «Соціальна педагогіка» (спеціалізації: практична психологія, соціально-реабілітаційна діяльність) освітньо-кваліфікаційні рівні "бакалавр", "спеціаліст" і "магістр" (денна форма навчання);
- за напрямом підготовки (спеціальністю) «Соціальна педагогіка», освітньо-кваліфікаційні рівні "бакалавр", "спеціаліст" і "магістр" (заочна форма навчання);
- за напрямом підготовки (спеціальністю) «Практична психологія», освітньо-кваліфікаційні рівні "бакалавр", "спеціаліст" і "магістр" (денна форма навчання);
- за напрямом підготовки (спеціальністю) «Практична психологія», освітньо-кваліфікаційні рівні "бакалавр" і "магістр" (заочна форма навчання);
- перепідготовка фахівців за спеціальністю «Психологія», освітньо-кваліфікаційний рівень "спеціаліст" (заочна форма навчання);
- здобуття другої вищої освіти за спеціальністю «Практична психологія», освітньо-кваліфікаційний рівень "спеціаліст" (заочна форма навчання).
Директор Інституту – Безпалько Ольга Володимирівна, доктор педагогічних наук, професор.
Заступник директора з навчально-методичної роботи – Клішевич Наталія Анатоліївна.
Заступник директора з соціально-гуманітарних питань – Буйницька Оксана Петрівна, кандидат педагогічних наук.
У структурі Інституту функціонують кафедри:
- загальної, вікової та педагогічної психології (завідувач: доктор психологічних наук, доцент Сєргєєнкова Оксана Павлівна);
- соціальної педагогіки та корекційної освіти (завідувач: кандидат педагогічних наук, доцент Веретенко Тетяна Григорівна);
- практичної психології (завідувач: кандидат психологічних наук, доцент Юрченко Віктор Іванович);
- анатомії і фізіології людини (завідувач: кандидат біологічних наук, доцент Маруненко Ірина Михайлівна).
В Інституті викладають 6 докторів наук, 25 кандидатів наук, 16 доцентів, 12 старших викладачів, 18 викладачів та асистентів. Серед них відомі науковці у царині соціальної педагогіки (доктор педагогічних наук, професор Звєрєва І.Д., доктор педагогічних наук, доцент Вайнола Р.Х., кандидат педагогічних наук, доцент Петрочко Ж.В.) та психології (доктори психологічних наук, професори Побірченко Н.А., Корольчук М.С.).
Науково-педагогічні працівники Інституту працюють над темою «Психолого-педагогічні засади підготовки фахівців освітньої сфери в умовах муніципального педагогічного комплексу».
Структурними підрозділами Інституту також є Відділ виховних технологій, Навчально-методичний центр соціально-психологічних тренінгів, Науково-дослідна лабораторія розвиту дитини.
Інститут має потужну навчально-матеріальну базу: навчально-методичний центр, у якому більше чотирьох тисяч публікацій з питань психології, соціальної педагогіки та соціальної роботи; близько 100 касет та дисків з відеоматеріалами; кімнату для проведення тренінгів; 8 обладнаних SMART дошками аудиторій, що дозволяє викладачам використовувати інтерактивні та мультимедійні засоби навчання.
Студентам Інституту створено всі умови для проведення змістовного дозвілля та фізичного розвитку в гуртку бально-спортивних танців, спортивній секції з капуейро.
В Інституті психології і соціальної педагогіки кожен, хто прагне стати справжнім фахівцем, може розраховувати на отримання освіти високої якості.