Внесок користувача
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
(останні • найстаріші) Переглянути (новіших 50 • старіших 50) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).
- 16:38, 11 січня 2015 (різн. • історія) Петрик Лада Вікторівна
- 16:36, 11 січня 2015 (різн. • історія) Лобода Ольга Володимирівна (остання)
- 16:35, 11 січня 2015 (різн. • історія) Безух Юлія Сергіївна
- 16:32, 11 січня 2015 (різн. • історія) Герасимова Ольга Іванівна
- 16:29, 11 січня 2015 (різн. • історія) Сінельник Ірина Павлівна
- 16:28, 11 січня 2015 (різн. • історія) Веклич Юлія Іванівна
- 16:27, 11 січня 2015 (різн. • історія) Павлюк Роман Олександрович
- 16:25, 11 січня 2015 (різн. • історія) Кошарна Наталія Володимирівна (остання)
- 16:22, 11 січня 2015 (різн. • історія) Соломаха Анжеліка Вікторівна (остання)
- 16:19, 11 січня 2015 (різн. • історія) Котенко Ольга Володимирівна
- 16:17, 10 січня 2015 (різн. • історія) Кафедра іноземних мов і методик їх навчання Київського університету імені Бориса Грінченка
- 16:09, 10 січня 2015 (різн. • історія) Н Соломаха А.В. Розв. іншомов. соціокульт. компетенції майбут. вчителя ПШ на матер. усталених словесних комплексів з назвами тварин у нім. мові (Створена сторінка: Соломаха Анжеліка Вікторівна – доцент [[Кафедра іноземних мов і методик їх навчання Ки...) (остання)
- 15:57, 10 січня 2015 (різн. • історія) Мартинчук О.В. Сучасні вимоги до професійної діяльності вчителя початкової школи в умовах інклюзивного навчання (остання)
- 15:56, 10 січня 2015 (різн. • історія) Герасимова О.І. Самоосвітня компетентність студентів як складова професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи
- 15:56, 10 січня 2015 (різн. • історія) Віттенбкрг К.Ю. Вимоги до іншомовної підготовки в дошкільних навчальних закладах у контексті проблеми наступності (остання)
- 15:54, 10 січня 2015 (різн. • історія) Віттенбкрг К.Ю. Вимоги до іншомовної підготовки в дошкільних навчальних закладах у контексті проблеми наступності
- 15:54, 10 січня 2015 (різн. • історія) Бондаренко Г.Л. Формування мовленнєво-риторичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи (остання)
- 15:53, 10 січня 2015 (різн. • історія) Буренко В.М. Деякі аспекти іншомовної підготовки майбутнього вчителя початкової школи (остання)
- 15:53, 10 січня 2015 (різн. • історія) Безух Ю.С. Активізація іншомовної мовленнєвої діяльності майбутнього вчителя початкової школи (остання)
- 15:52, 10 січня 2015 (різн. • історія) Н Сінельник І.П. The actualization of the potential of the cycle “a Foreign language” disciplines in prospective primary school teachers’ education for tolerance (Створена сторінка: Сінельник Ірина Павлівна – старший викладач [[Кафедра іноземних мов і методик їх навча...) (остання)
- 15:48, 10 січня 2015 (різн. • історія) Н Мартинчук О.В. Сучасні вимоги до професійної діяльності вчителя початкової школи в умовах інклюзивного навчання (Створена сторінка: Мартинчук О.В. – завідувач кафедри спеціальної психології, корекційної та інклюзивної...)
- 15:43, 10 січня 2015 (різн. • історія) Заворотна Ольга Ігорівна (остання)
- 15:42, 10 січня 2015 (різн. • історія) Н Заворотна О.І. Організація процесу навчання іноземних мов в умовах адаптації першокласника у школі (Створена сторінка: Заворотна О.І. – вчитель початкових класів та англійської мови спеціалізованої школи ...) (остання)
- 15:30, 10 січня 2015 (різн. • історія) Н Дубовик С.Г. Формування культури професійного мовлення майбутніх учителів початкової школи на засадах компетентнісного підходу (Створена сторінка: Дубовик С.Г. – доцент [[Кафедра початкової освіти та методик ...)
- 15:20, 10 січня 2015 (різн. • історія) м Герасимова О.І. Самоосвітня компетентність студентів як складова професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи
- 15:19, 10 січня 2015 (різн. • історія) Н Герасимова О.І. Самоосвітня компетентність студентів як складова професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи (Створена сторінка: Герасимова О.І. – старший викладач кафедри іноземних мов і методик їх навчання [[Кафедр...)
- 15:15, 10 січня 2015 (різн. • історія) Герасимова Ольга Іванівна
- 15:15, 10 січня 2015 (різн. • історія) Н Файл:Герасимова.png (остання)
- 15:11, 10 січня 2015 (різн. • історія) Н Віттенбкрг К.Ю. Вимоги до іншомовної підготовки в дошкільних навчальних закладах у контексті проблеми наступності (Створена сторінка: Віттенберг К.Ю. – доцент кафедри дошкільної освіти [[Кафедра дошкільної освіти Херсонс...)
- 15:08, 10 січня 2015 (різн. • історія) Н Віттенберг К.Ю. (Створена сторінка: Віттенберг К.Ю. – доцент кафедри дошкільної освіти кафедри дошкільної освіти Херсонськи...) (остання)
- 15:06, 10 січня 2015 (різн. • історія) Кафедра іноземних мов і методик їх навчання Київського університету імені Бориса Грінченка
- 15:04, 10 січня 2015 (різн. • історія) Буренко В.М. Деякі аспекти іншомовної підготовки майбутнього вчителя початкової школи
- 15:04, 10 січня 2015 (різн. • історія) Н Буренко В.М. Деякі аспекти іншомовної підготовки майбутнього вчителя початкової школи (Створена сторінка: Буренко В.М. – завідувач кафедри методики мов та літератури [[Кафедра методики мов та л...)
- 14:54, 10 січня 2015 (різн. • історія) Н Буренко В.М. (Створена сторінка: Буренко В.М. – завідувач кафедри методики мов та літератури кафедри методики мов та літе...) (остання)
- 14:52, 10 січня 2015 (різн. • історія) Н Бондаренко Г.Л. Формування мовленнєво-риторичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи (Створена сторінка: Формування мовленнєво-риторичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи ...)
- 14:46, 10 січня 2015 (різн. • історія) Безух Ю.С. Активізація іншомовної мовленнєвої діяльності майбутнього вчителя початкової школи
- 14:41, 10 січня 2015 (різн. • історія) Н Безух Ю.С. Активізація іншомовної мовленнєвої діяльності майбутнього вчителя початкової школи (Створена сторінка: Основні чинники розвитку іншомовної компетентності майбутнього вчителя початкової шко...)
- 20:13, 8 січня 2015 (різн. • історія) Збірник наук. праць. - Випуск 16
- 20:04, 8 січня 2015 (різн. • історія) Збірник наук. праць. - Випуск 16
- 19:48, 8 січня 2015 (різн. • історія) Збірник наук. праць. - Випуск 16
- 19:36, 8 січня 2015 (різн. • історія) Н Збірник наук. праць. - Випуск 16 (Створена сторінка: '''ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ''' [Електронний ресурс] [[Педагогічний інститут Київсько...)
- 19:35, 8 січня 2015 (різн. • історія) Файл:Visnyk 16.jpg (завантажив нову версію «Файл:Visnyk 16.jpg») (остання)
- 19:32, 8 січня 2015 (різн. • історія) Файл:Visnyk 16.jpg (завантажив нову версію «Файл:Visnyk 16.jpg»)
- 19:32, 8 січня 2015 (різн. • історія) Н Файл:Visnyk 16.jpg
- 21:09, 25 листопада 2014 (різн. • історія) Н Феофентова М.О. Евристичні методи навчання англійської мови молодших школярів (Створена сторінка: Феофентова Марина Олегівна – студентка [[Педагогічний інститут|Педагогічного інститу...) (остання)
- 20:47, 25 листопада 2014 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 14
- 16:39, 10 листопада 2014 (різн. • історія) Даценко Т.О. Що має знати педагог про дитячі страхи (остання)
- 16:35, 10 листопада 2014 (різн. • історія) Даценко Т.О. Психологічна підтримка дитини, яка переживає страх (остання)
- 10:10, 14 вересня 2014 (різн. • історія) Миронець Дмитро Костянтинович (остання)
- 10:09, 14 вересня 2014 (різн. • історія) Коваленко Любов Володимирівна (остання)
(останні • найстаріші) Переглянути (новіших 50 • старіших 50) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).