Внесок користувача
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
(останні • найстаріші) Переглянути (новіших 50 • старіших 50) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).
- 09:31, 7 травня 2010 (різн. • історія) Професіограма викладача вищої школи та шляхи її реалізації (реферат Дубчак Л.С.) (- lowercase.js)
- 09:27, 7 травня 2010 (різн. • історія) Професіограма викладача вищої школи та шляхи її реалізації (реферат Дубчак Л.С.) (- lowercase.js)
- 08:50, 7 травня 2010 (різн. • історія) Творчество и самореализация личности (→Список использованной литературы) (остання)
- 08:47, 7 травня 2010 (різн. • історія) Формування ціннісних орієнтацій у юнацькому віці (- lowercase.js)
- 08:23, 7 травня 2010 (різн. • історія) Формування творчої особистості вчителя (→Розділ ii. Психолого-педагогічні умови формування творчої особистості вчителя) (остання)
- 08:23, 7 травня 2010 (різн. • історія) Формування творчої особистості вчителя (→Розділ І. Основи творчої педагогічної діяльності)
- 08:22, 7 травня 2010 (різн. • історія) Формування творчої особистості вчителя (- lowercase.js)
- 08:00, 7 травня 2010 (різн. • історія) Теоретико-методологічні основи розвитку комунікативної компетентності майбутніх практичних психологів освіти (→Розділ 2. Огляд різних підходів до дослідження комунікативної компетентності особистості) (остання)
- 07:58, 7 травня 2010 (різн. • історія) Теоретико-методологічні основи розвитку комунікативної компетентності майбутніх практичних психологів освіти (- lowercase.js)
- 07:11, 7 травня 2010 (різн. • історія) Теоретико-методологічні основи розвитку комунікативної компетентності майбутніх практичних психологів освіти (- lowercase.js)
- 06:26, 7 травня 2010 (різн. • історія) Творчество и самореализация личности (- lowercase.js)
- 12:52, 6 травня 2010 (різн. • історія) Шляхи створення сприятливого соціально- психологічного клімату в студентскій академічній групі (→3.2. Взаємини членів груп з нерівним соціальним статусом.)
- 12:52, 6 травня 2010 (різн. • історія) Шляхи створення сприятливого соціально- психологічного клімату в студентскій академічній групі (→Висновок )
- 12:47, 6 травня 2010 (різн. • історія) Шляхи створення сприятливого соціально- психологічного клімату в студентскій академічній групі (/* ІІІ. Проблеми створення сприятливого психологічного клімату в колективі. = 3.1. Особливості міжнаціонального спілкування між студентам)
- 12:42, 6 травня 2010 (різн. • історія) Шляхи створення сприятливого соціально- психологічного клімату в студентскій академічній групі (→ІІ. Взаємовідносини і сприятливий клімат в групах. = 2.1. Характеристика міжособистісних взаємин. =)
- 12:41, 6 травня 2010 (різн. • історія) Шляхи створення сприятливого соціально- психологічного клімату в студентскій академічній групі
- 12:21, 6 травня 2010 (різн. • історія) Шляхи формування у студентів-першокурсників уміння вчитися самостійно (→Список використаної літератури) (остання)
- 12:20, 6 травня 2010 (різн. • історія) Шляхи формування у студентів-першокурсників уміння вчитися самостійно (→Мотивація, контроль і ефективність самостійної роботи студентів)
- 12:19, 6 травня 2010 (різн. • історія) Шляхи формування у студентів-першокурсників уміння вчитися самостійно (→Організація самостійної роботи студентів)
- 12:18, 6 травня 2010 (різн. • історія) Шляхи формування у студентів-першокурсників уміння вчитися самостійно (→Навчання самостійній роботі)
- 12:16, 6 травня 2010 (різн. • історія) Шляхи формування у студентів-першокурсників уміння вчитися самостійно (→Тенденції розвитку вищої освіти)
- 12:15, 6 травня 2010 (різн. • історія) Шляхи формування у студентів-першокурсників уміння вчитися самостійно
- 12:03, 6 травня 2010 (різн. • історія) Управління системою контроля самостійної роботи студентів вищої школи. Психологічний аспект. (→Висновки до першого розділу) (остання)
- 12:01, 6 травня 2010 (різн. • історія) Управління системою контроля самостійної роботи студентів вищої школи. Психологічний аспект. (→2.2. Основні підходи до проблеми організації та підготовки самостійної роботи студентів (СРС))
- 11:52, 6 травня 2010 (різн. • історія) Управління системою контроля самостійної роботи студентів вищої школи. Психологічний аспект. (/* 2.1. Референція та спілкування як основні складові самостійної роботи у формуванні професійності та компетентності майбутніх фахівців)
- 11:50, 6 травня 2010 (різн. • історія) Управління системою контроля самостійної роботи студентів вищої школи. Психологічний аспект. (→1.1. Самостійна робота як категорія педагогіки)
- 11:47, 6 травня 2010 (різн. • історія) Управління системою контроля самостійної роботи студентів вищої школи. Психологічний аспект.
- 11:11, 6 травня 2010 (різн. • історія) Умови морально-естетичного виховання старшокласників на основі різних предметів та підходів (→ Висновки) (остання)
- 11:10, 6 травня 2010 (різн. • історія) Умови морально-естетичного виховання старшокласників на основі різних предметів та підходів (→Розділ 2. Практичне використання світової художньої культури як засобу морально-естетичного виховання молоді.)
- 11:06, 6 травня 2010 (різн. • історія) Умови морально-естетичного виховання старшокласників на основі різних предметів та підходів
- 10:49, 6 травня 2010 (різн. • історія) Розвиток емпатії у студентів педагогічного вузу як майбутніх учителів (- lowercase.js) (остання)
- 10:40, 6 травня 2010 (різн. • історія) Розвиток "Я-концепції" студента у системі "студент-викладач" у педагогчному ВНЗ (остання)
- 10:26, 6 травня 2010 (різн. • історія) Особливості самовизначення сучасної молоді
- 10:25, 6 травня 2010 (різн. • історія) Особливості самовизначення сучасної молоді
- 10:19, 6 травня 2010 (різн. • історія) Особливості розвитку самооцінки в юнацькому віці під час навчання у вищому навчальному закладі
- 10:18, 6 травня 2010 (різн. • історія) Особливості розвитку самооцінки в юнацькому віці під час навчання у вищому навчальному закладі
- 10:05, 6 травня 2010 (різн. • історія) Особливості психології студентів з глибокими вадами зору (остання)
- 10:04, 6 травня 2010 (різн. • історія) Особливості психології студентів з глибокими вадами зору
- 09:56, 6 травня 2010 (різн. • історія) Особливості профорієнтаційної роботи в умовах профільного навчання (→Список використаних джерел)
- 09:55, 6 травня 2010 (різн. • історія) Особливості профорієнтаційної роботи в умовах профільного навчання (→1. Сутність і структура професійної орієнтації.)
- 09:53, 6 травня 2010 (різн. • історія) Особливості профорієнтаційної роботи в умовах профільного навчання
- 08:46, 6 травня 2010 (різн. • історія) Особливості засвоєння студентами матеріалу курсу вищої математики (остання)
- 08:45, 6 травня 2010 (різн. • історія) Особливості засвоєння студентами матеріалу курсу вищої математики (→РОЗДІЛ II: - lowercase.js)
- 08:44, 6 травня 2010 (різн. • історія) Особливості засвоєння студентами матеріалу курсу вищої математики (- lowercase.js)
- 08:43, 6 травня 2010 (різн. • історія) Особливості засвоєння студентами матеріалу курсу вищої математики
- 08:23, 6 травня 2010 (різн. • історія) Особливості засвоєння знань (→1. Поняття „знання" їх види і ознакти) (остання)
- 08:22, 6 травня 2010 (різн. • історія) Особливості засвоєння знань (- lowercase.js)
- 07:43, 6 травня 2010 (різн. • історія) Особистісно-орієнтовний підхід до навчання і виховання студентів (реферат Рудь Н.А.) (- lowercase.js)
- 07:17, 6 травня 2010 (різн. • історія) Особистісно-орієнтований підхід до навчання і виховання студентів (реферат Настенко І.В.) (остання)
- 07:15, 6 травня 2010 (різн. • історія) Особистісно-орієнтований підхід до навчання і виховання студентів (реферат Настенко І.В.) (- lowercase.js)
(останні • найстаріші) Переглянути (новіших 50 • старіших 50) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).