Інститут проблем виховання АПН України

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

(відмінності між версіями)
Перейти до: навігація, пошук
 
(Одна проміжна версія одного користувача не показана)
Рядок 1: Рядок 1:
 
== Директор інституту ==
 
== Директор інституту ==
  
'''[[Бех Іван Дмитрович]]''' – доктор психологічних наук, професор, академік АПН України
+
'''[[Бех Іван Дмитрович]]''' – доктор психологічних наук, професор, академік [[АПН України]]
  
 
== Адреса: ==
 
== Адреса: ==
Рядок 15: Рядок 15:
 
== Напрями діяльності ==
 
== Напрями діяльності ==
  
Інститут проблем виховання АПН України утворений [[Академія педагогічних наук України|Академією педагогічних наук України]] в січні 1997 року.
+
Інститут проблем виховання [[АПН України]] утворений [[Академія педагогічних наук України|Академією педагогічних наук України]] в січні 1997 року.
  
 
Його діяльність спрямована на теоретико-методологічні розробки, дослідно-експериментальну роботу та підготовку навчальної то методичної літератури з виховної проблеми.
 
Його діяльність спрямована на теоретико-методологічні розробки, дослідно-експериментальну роботу та підготовку навчальної то методичної літератури з виховної проблеми.
Рядок 84: Рядок 84:
 
[[Категорія:Науково-дослідні інститути]]
 
[[Категорія:Науково-дослідні інститути]]
 
[[Категорія:Інститут проблем виховання НАПН України]]
 
[[Категорія:Інститут проблем виховання НАПН України]]
[[Категорія:Академія педагогічних наук України]]
+
[[Категорія:Національна академія педагогічних наук України]]

Поточна версія на 08:40, 8 квітня 2011

Зміст

Директор інституту

Бех Іван Дмитрович – доктор психологічних наук, професор, академік АПН України

Адреса:

04060, м. Київ, вул. М. Берлинського, 9

тел. : (044) 455-53-38; факс: (044) 440-25-25

e-mail: ipv.apnu@live.ru

Сайт Інституту http://www.ipv.org.ua/

Напрями діяльності

Інститут проблем виховання АПН України утворений Академією педагогічних наук України в січні 1997 року.

Його діяльність спрямована на теоретико-методологічні розробки, дослідно-експериментальну роботу та підготовку навчальної то методичної літератури з виховної проблеми.

Дослідження проводяться у двох основних напрямах:

  1. Вихованню як суспільне явище;
  2. Науково-методичне забезпечення національної системи виховання в різних соціальних інститутах.

Особливістю наукової діяльності Інституту є інтегровані дослідження, орієнтовані на проектну організацію експерименту, переосмислення традиційних функцій педагогічної роботи вчителів, вихователів, батьків, розробку інноваційних особистісно зорієнтованих технологій, спрямованих на різнобічний розвиток дітей і учнівської молоді.

На сьогодні обґрунтовано зміст і розроблено сучасні технології морально-етичного, художньо-естетичного, фізичного, екологічного, дошкільного виховання.

Створено програмно-методичне забезпечення, підручники та навчальні посібники нового покоління з різних напрямів освітньої діяльності.

Структура інституту

До складу Інституту входять 12 лабораторій:

  • сімейного виховання,
  • дошкільного виховання,
  • виховної роботи в закладах інтернатного типу,
  • екологічного виховання,
  • фізичного розвитку,
  • морального то етичного виховання,
  • естетичного виховання,
  • трудового виховання та профорієнтації,
  • превентивного виховання,
  • діяльності позашкільних закладів,
  • дитячих об'єднань.

Співробітники

В Інституті працює 93 наукових співробітники, з них 1 дійсний член Академії педагогічних наук, 11 докторів наук, професорів, 45 кандидатів наук, старших наукових співробітників.

Докторантура та аспірантура

Функціонує докторантура та аспірантура за трьома науковими спеціальностями (13.00.05 - соціальна педагогіка, 13.00.07 - теорія та методика виховання, 13.00.03 - дошкільна педагогіка), спеціалізована вчена рада Д 26.454.01 із захисту дисертацій на здобуття наукових ступенів доктора то кандидата педагогічних наук за цими науковими спеціальностями.

Науковий збірник

Щорічно видається заснований у 1999 р. збірник наукових праць "Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді”, затвердженого Президією ВАК України як наукове видання, в якому можуть бути опубліковані основні результати дисертаційних робіт.

Наукові школи

Створена й успішно розвиваються наукові школи загальноукраїнського рівня:

  1. Особистісно орієнтоване виховання дітей і молоді (керівник – І.Д. Бех, доктор психологічних наук, професор).
  2. Цілісне проживання дошкільником особистісного буття (керівник О.Л. Кононко – доктор психологічних наук, професор).
  3. Інтегративна мистецька освіта та художньо-естетичне виховання школярів (керівник - Л.М. Масол, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник).

Примітка

Інформація взята з порталу who-is-who.com.ua



Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама