Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 26
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Рядок 28: | Рядок 28: | ||
[[Дорофей С.В. Психологічна готовність педагогічних працівників до освітніх інновацій]] | [[Дорофей С.В. Психологічна готовність педагогічних працівників до освітніх інновацій]] | ||
+ | |||
+ | [[Кравчук С.Л.Особливості рефлексивної культури здобувачів вищої педагогічної освіти як умова ефективного впровадження освітніх реформ]] | ||
[[Марусинець М.М. Дидактично-інформаційне середовище – новий вектор підготовки майбутніх учителів]] | [[Марусинець М.М. Дидактично-інформаційне середовище – новий вектор підготовки майбутніх учителів]] |
Версія за 04:29, 29 квітня 2020
ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ ЩОДО ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (30 квітня 2020 р., Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, лабораторія психології спілкування) // ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ. – Випуск 26. – 2020. - [Електронний ресурс]. – URL:: http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_26
Редакційна колегія
Слюсаревський Микола Миколайович - директор Інституту соціальної та політичної психології, кандидат психологічних наук, член-кореспондент НАПН України;
Найдьонова Любов Анатоліївна - заступник директора ІСПП з науково-методичної роботи, доктор психологічних наук, член-кореспондент НАПН України;
Бевз Галина Михайлівна - завідувач лабораторії психології спілкування, доктор психологічних наук, професор;
Гриценок Людмила Іванівна - науковий співробітник лабораторії психології спілкування;
Кравчук Світлана Леонтіївна - ст. науковий співробітник лабораторії психології спілкування, кандидат психологічних наук, доцент;
Юрченко Віктор Іванович - ст. науковий співробітник лабораторії психології спілкування, кандидат психологічних наук, доцент (Головний редактор).
Зміст
Бевз Г.М. Соціально-психологічне забезпечення освітніх реформ: створення тезаурусу понять
Дорофей С.В. Психологічна готовність педагогічних працівників до освітніх інновацій
Марусинець М.М. Дидактично-інформаційне середовище – новий вектор підготовки майбутніх учителів
Мельник О.М. Фактори забезпечення якісного освітнього процесу в післядипломній педагогічній освіті
Палько Т.В. Медіакомпетентність – необхідна складова професійної майстерності сучасного вчителя
Чуніхіна С.Л. Відкритість суджень як передумова позитивного ставлення до освітніх інновацій