Загладько Тамара Анатоліївна

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Версія від 17:18, 21 березня 2018; Julia sabadash (Обговореннявнесок)
(різн.) ← Попередня версія • Поточна версія (різн.) • Новіша версія → (різн.)
Перейти до: навігація, пошук

ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ /Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка. – Випуск 22. – Матеріали VII щорічної науково-практичної студентської конференції «Сучасна іншомовна освіта очима студентів» – К., 2018. - [Електронний ресурс]. – URL:: http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_22


Title zb 22.jpg


ЧЛЕНИ ОРГАНІЗАЦІЙНОГО КОМІТЕТУ

  • Котенко Ольга Володимирівна – директор Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, доцент кафедри іноземних мов і методик їх навчання, к.п.н.;
  • Лабунець Юлія Олегівна – старший викладач кафедри іноземних мов і методик їх навчання Київського університету імені Бориса Грінченка, к.п.н.;
  • Ситник Ольга Іванівна – старший викладач кафедри іноземних мов і методик їх навчання Київського університету імені Бориса Грінченка, к.п.н.;
  • Петрик Лада Вікторівна – старший викладач кафедри іноземних мов і методик їх навчання Київського університету імені Бориса Грінченка;
  • Лобода Ольга Володимирівна – старший викладач кафедри іноземних мов і методик їх навчання Київського університету імені Бориса Грінченка;
  • Руднік Юлія Вікторівна - викладач кафедри іноземних мов і методик їх навчання Київського університету імені Бориса Грінченка;
  • Загладько Тамара Анатоліївна – лаборант кафедри іноземних мов і методик їх навчання Київського університету імені Бориса Грінченка;
  • Прохорчук Віра Андріївна – лаборант кафедри іноземних мов і методик їх навчання Київського університету імені Бориса Грінченка.
© Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка, 2018
© http://www.psyh.kiev.ua, 2018


Запрошуємо Вас презентувати науковій Інтернет-спільноті свої пошукові доробки
Вимоги до оформлення статті


ЗМІСТ


Каломбєт А.О. Застосування часових ліній у навчанні молодших школярів

Кравцова О.С. Метод «Sandwich Story» як спосіб формування креативного іншомовного письма молодших школярів

[[]]

[[]]

[[]]



Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама