Сторінки, які найдовше не редагувалися
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Нижче показані 20 результатів, починаючи з № 501
Переглянути (попередні 20 • наступні 20) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).
- Вольнова Л.М. Рольовий репертуар і рольова компетентність студента-майбутнього соціального педагога (17:41, 26 травня 2010)
- Ткачук Т.А. Психологічні особливості комунікативних копінг-ресурсів фахівців податкової міліції (17:58, 26 травня 2010)
- Муравйова О.А. Креативність як потенціал майбутнього юриста (18:09, 26 травня 2010)
- Гребенюк М.О. Професійна самоідентифікація студентів в умовах навчання у ВНЗ (18:12, 26 травня 2010)
- Оверченко А.І. Вивчення правосвідомості осіб, схильних до правопорушень як основа правового виховання студентів (18:14, 26 травня 2010)
- Гурлєва Т.С. Спрямованість особистості до високого смислу як рух по висхідній (18:16, 26 травня 2010)
- Дутко Ю.В. Зниження агресії студентів шляхом забезпечення виконання ними конвенційних ролей (18:18, 26 травня 2010)
- Ніколенко Д.О. Роль спостережливості в пізнавальній діяльності майбутніх працівників ОВС (18:20, 26 травня 2010)
- Кононюк М.О., Мар'яновська В.В. Становлення особистості майбутнього фахівця у сучасному вищому закладі освіти (18:23, 26 травня 2010)
- Теорія і технологія диференційованого навчання майбутніх учителів початкових класів (15:52, 27 травня 2010)
- Дереза Л.В. Російська літературна казка першої половини XIX століття в жанровій системі романтизму (Автореферат) (16:04, 27 травня 2010)
- Степаненко Микола Іванович (13:36, 30 травня 2010)
- Закус Оксана Ігорівна (12:31, 6 червня 2010)
- Рудєва Лідія Сергіївна (17:20, 7 червня 2010)
- Корж Марина Вікторівна (17:54, 7 червня 2010)
- Василенко Марина Миколаївна (14:56, 9 червня 2010)
- Ніколенко Дмитро Олександрович (15:32, 9 червня 2010)
- Дзюбко (Батищева) Людмила Віталіївна (15:50, 9 червня 2010)
- Клименко Анастасія Ігорівна (01:45, 11 червня 2010)
- Хохліна Олена Петрівна (17:07, 15 червня 2010)
Переглянути (попередні 20 • наступні 20) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).