Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 22
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
(відмінності між версіями)
Рядок 40: | Рядок 40: | ||
'''[[Кравцова О.С. Метод «Sandwich Story» як спосіб формування креативного іншомовного письма молодших школярів]]''' | '''[[Кравцова О.С. Метод «Sandwich Story» як спосіб формування креативного іншомовного письма молодших школярів]]''' | ||
− | '''[[ | + | '''[[Якуба Ю.С. Роль принципу наочності в процесі вивчення іноземної мови у початковій школі]]''' |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
Версія за 09:59, 23 березня 2018
ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ /Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка. – Випуск 22. – Матеріали VII щорічної науково-практичної студентської конференції «Сучасна іншомовна освіта очима студентів» – К., 2018. - [Електронний ресурс]. – URL:: http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_22
ЧЛЕНИ ОРГАНІЗАЦІЙНОГО КОМІТЕТУ
- Кошарна Наталія Володимирівна – завідувач кафедри іноземних мов і методик їх навчання Київського університету імені Бориса Грінченка, к.п.н.;
- Лабунець Юлія Олегівна – старший викладач кафедри іноземних мов і методик їх навчання Київського університету імені Бориса Грінченка, к.п.н.;
- Ситник Ольга Іванівна – старший викладач кафедри іноземних мов і методик їх навчання Київського університету імені Бориса Грінченка, к.п.н.;
- Руднік Юлія Вікторівна - викладач кафедри іноземних мов і методик їх навчання Київського університету імені Бориса Грінченка;
- Плужник Ірина Володимирівна – викладач кафедри іноземних мов і методик їх навчання Київського університету імені Бориса Грінченка;
- Головатенко Тетяна Юріївна – викладач кафедри іноземних мов і методик їх навчання Київського університету імені Бориса Грінченка;
- Загладько Тамара Анатоліївна – лаборант кафедри іноземних мов і методик їх навчання Київського університету імені Бориса Грінченка;
- Прохорчук Віра Андріївна – лаборант кафедри іноземних мов і методик їх навчання Київського університету імені Бориса Грінченка.
Каломбєт А.О. Застосування часових ліній у навчанні молодших школярів
Якуба Ю.С. Роль принципу наочності в процесі вивчення іноземної мови у початковій школі