Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 26
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ ЩОДО ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (30 квітня 2020 р., Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, лабораторія психології спілкування) // ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ. – Випуск 26. – 2020. - [Електронний ресурс]. – URL:: http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_26
Редакційна колегія
Слюсаревський Микола Миколайович - директор Інституту соціальної та політичної психології, кандидат психологічних наук, член-кореспондент НАПН України;
Найдьонова Любов Анатоліївна - заступник директора ІСПП з науково-методичної роботи, доктор психологічних наук, член-кореспондент НАПН України;
Бевз Галина Михайлівна - завідувач лабораторії психології спілкування, доктор психологічних наук, професор;
Гриценок Людмила Іванівна - науковий співробітник лабораторії психології спілкування;
Кравчук Світлана Леонтіївна - ст. науковий співробітник лабораторії психології спілкування, кандидат психологічних наук, доцент;
Юрченко Віктор Іванович - ст. науковий співробітник лабораторії психології спілкування, кандидат психологічних наук, доцент (Головний редактор).
Зміст
Бевз Г.М. Соціально-психологічне забезпечення освітніх реформ: створення тезаурусу понять
Джежер-Личова С.М. STREAM- освіта - стежинка від дитячого садка до країни НУШ
Дорофей С.В. Психологічна готовність педагогічних працівників до освітніх інновацій
Каніболоцька М.С.Психологічні особливості емоційного включення вчителів до освітніх реформ
Киричук В.О. Управління освітнім процесом ЗЗСО засобами інтернет технологій
Марусинець М.М. Дидактично-інформаційне середовище – новий вектор підготовки майбутніх учителів
Мельник О.М. Фактори забезпечення якісного освітнього процесу в післядипломній педагогічній освіті
Палько Т.В. Медіакомпетентність – необхідна складова професійної майстерності сучасного вчителя
Рєпнова Т.П. Психологічна культура як ресурс впровадження реформ в систему освіти
Смольникова Г.В. Особливості використання кольоро-терапії в роботі з дітьми дошкільного віку
Чуніхіна С.Л. Відкритість суджень як передумова позитивного ставлення до освітніх інновацій
Ясінко Е. Адаптація першокласників - крок до успіху