Внесок користувача
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
(останні • найстаріші) Переглянути (новіших 50 • старіших 50) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).
- 11:52, 8 листопада 2018 (різн. • історія) Дятленко Наталія Михайлівна (остання)
- 11:51, 8 листопада 2018 (різн. • історія) Подоляк Л.Г., Юрченко В.І.Психологічні засади управління навчальним процесом у вищій школі (остання)
- 11:49, 8 листопада 2018 (різн. • історія) Бодня О.В., Кононенко С.О. Інформаційно-комунікаційні технології у науково-методичній роботі школи (остання)
- 11:34, 8 листопада 2018 (різн. • історія) Кулешова В.М. (остання)
- 11:33, 8 листопада 2018 (різн. • історія) Лященко К.В. (остання)
- 11:32, 8 листопада 2018 (різн. • історія) Черепанська Н.В. Робота над байкою на уроках літературного читання (остання)
- 10:37, 8 листопада 2018 (різн. • історія) Гумовська Т.Ю. (остання)
- 10:36, 8 листопада 2018 (різн. • історія) Н Cемінар "Актуальні питання підготовки майбутніх учителів іноземних мов у вищих навчальних закладах: акмеологічний аспект" (Перенаправлено на [[Категорія:Cемінар "Актуальні питання підготовки майбутніх учителів іноземних мов у вищих навчальних закладах: акмеоло) (остання)
- 10:35, 8 листопада 2018 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 15 (остання)
- 09:00, 8 листопада 2018 (різн. • історія) Гудова І.А. (остання)
- 08:59, 8 листопада 2018 (різн. • історія) Погорецька Н.А. Cучасні концепції навчання школярів іноземної мови (остання)
- 08:58, 8 листопада 2018 (різн. • історія) Погорецька Н.А. Cучасні концепції навчання школярів іноземної мови
- 08:57, 8 листопада 2018 (різн. • історія) Терлюк О.О. Організація оцінювання іншомовної компетенції учнів початкової школи за допомогою ресурсу Socrative (остання)
- 08:55, 8 листопада 2018 (різн. • історія) Линьов Костянтин Олександрович (остання)
- 08:54, 8 листопада 2018 (різн. • історія) Боляк О.А. (остання)
- 08:53, 8 листопада 2018 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 20 (остання)
- 08:52, 8 листопада 2018 (різн. • історія) Глузман Неля Анатоліївна (остання)
- 20:02, 3 листопада 2018 (різн. • історія) Подоляк Л.Г., Юрченко В.І.Професійне становлення особистості студента як майбутнього фахівця з вищою освітою (остання)
- 14:55, 3 листопада 2018 (різн. • історія) Н О.Д. Мішина (Перенаправлено на Мішина Олександра Дмитрівна) (остання)
- 14:54, 3 листопада 2018 (різн. • історія) Н Мішина О.Д. (Перенаправлено на Мішина Олександра Дмитрівна) (остання)
- 14:41, 3 листопада 2018 (різн. • історія) Мішина Олександра Дмитрівна (остання)
- 14:38, 3 листопада 2018 (різн. • історія) Н Файл:+З Мішиною в аудиторії.png (остання)
- 14:36, 3 листопада 2018 (різн. • історія) Мішина Олександра Дмитрівна
- 14:32, 3 листопада 2018 (різн. • історія) Н Файл:+ Брест із Мішиною О Д.jpg (остання)
- 14:27, 3 листопада 2018 (різн. • історія) Файл:Мішина О Д .jpg (завантажив нову версію «Файл:Мішина О Д .jpg») (остання)
- 14:26, 3 листопада 2018 (різн. • історія) Н Файл:Мішина О Д .jpg
- 11:12, 3 листопада 2018 (різн. • історія) Мішина Олександра Дмитрівна
- 07:54, 3 листопада 2018 (різн. • історія) Подоляк Л.Г., Юрченко В.І.Психологія студентської групи (остання)
- 07:51, 3 листопада 2018 (різн. • історія) Курочкіна А.І. (остання)
- 07:51, 3 листопада 2018 (різн. • історія) Курочкіна А.І. Використання сучасних технологій для вивчення англійської мови у загальноосвітніх навчальних закладах (остання)
- 07:50, 3 листопада 2018 (різн. • історія) Пінігіна Ю.Г. (остання)
- 07:49, 3 листопада 2018 (різн. • історія) Пінігіна Ю.Г. Застосування методу проектів у викладанні іноземної мови як засіб створення навчального середовища (остання)
- 07:42, 3 листопада 2018 (різн. • історія) Мерзлюк Л.В. (остання)
- 07:42, 3 листопада 2018 (різн. • історія) Н Кафедра педагогіки і психології Київського університету імені Бориса Грінченка (Перенаправлено на Кафедра педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка) (остання)
- 07:41, 3 листопада 2018 (різн. • історія) Кафедра педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка (остання)
- 07:39, 3 листопада 2018 (різн. • історія) Рижанова Алла Олександрівна (остання)
- 07:38, 3 листопада 2018 (різн. • історія) Пушкар М.І. (остання)
- 07:37, 3 листопада 2018 (різн. • історія) Пушкар М.І. Теоретичні та методологічні засади проблем перекладу (остання)
- 07:34, 3 листопада 2018 (різн. • історія) Когут К.А. (остання)
- 07:34, 3 листопада 2018 (різн. • історія) Когут К.А. Навчання англійської мови дітей дошкільного віку (остання)
- 07:26, 3 листопада 2018 (різн. • історія) Мандриченко М.С. (остання)
- 07:25, 3 листопада 2018 (різн. • історія) Мандриченко М.С. Метод проектів як засіб реалізації сучасних технологій в опануванні іноземними мовами (остання)
- 07:21, 3 листопада 2018 (різн. • історія) Шиндор Т.М. (остання)
- 07:21, 3 листопада 2018 (різн. • історія) Шиндор Т.М. Особливості формування іншомовної фонетичної компетенції в учнів початкової школи (остання)
- 07:19, 3 листопада 2018 (різн. • історія) Лук’янчук Світлана Федорівна (остання)
- 07:19, 3 листопада 2018 (різн. • історія) Лук'янчук С.Ф. Підготовка майбутніх учителів в університетах США до професійної діяльності в полікультурному шкільному середовищі (остання)
- 07:18, 3 листопада 2018 (різн. • історія) Лук'янчук С.Ф. Підготовка майбутніх учителів в університетах США до професійної діяльності в полікультурному шкільному середовищі
- 07:17, 3 листопада 2018 (різн. • історія) Бейсенгалієв Б.Т. (остання)
- 07:16, 3 листопада 2018 (різн. • історія) Лагутіна А.К. Формування ІКК на основі інтерактивної діяльності в контексті Європейської інтеграції в умовах багатопрофільного інституту (остання)
- 07:16, 3 листопада 2018 (різн. • історія) Шеремета Марина Миколаївна (остання)
(останні • найстаріші) Переглянути (новіших 50 • старіших 50) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).