Статті з найбільшою кількістю категорій
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Нижче показані 50 результатів, починаючи з № 951
Переглянути (попередні 50 • наступні 50) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).
- Гордєєва Ж.В. Діалогічність наукового тексту в процесах спілкування і мовомислення науковців-психологів (9 категорій)
- Гурлєва Т.С. Довіряти чи бути критичним: аспекти спілкування психолога і клієнта через текст (9 категорій)
- Когут І.В. Виховний та навчальний потенціал самостійної та позааудиторної роботи у вишах України (9 категорій)
- Мороз О.Г., Падалка О.С., Юрченко В.І. Викладач вищої школи: психолого-педагогічні основи підготовки (навчальний посібник) (9 категорій)
- Дзюбко Л.В., Шатирко Л.О. Проблеми психологічного аналізу іноваційних проектів та навч. матеріалів в системі шкільної освіти (НУШ) (9 категорій)
- Гамідова Д.,Дмитрук О.,Колот К.,Кравчун Ю.,Шапченко В.Підготовка учнів 1 класу до усвідомленого сприймання художнього твору (9 категорій)
- Мельничук Т.І., Слободяник Н.В. Теоретичний аналіз психолого-педагогічних особливостей усвідомленого батьківства у молоді (9 категорій)
- Петрашева І.І. Асистент вчителя як супервізор мультисенсорної команди (9 категорій)
- Черепанська Н.В. Робота над байкою на уроках літературного читання (9 категорій)
- Єрмолова Т.О. Методи боротьби зі стресом у операторів call-центру (9 категорій)
- Ткачук Д.В. Спеціальні компетенції інспектора прикордонної служби здійснювати ідентифікацію в пунктах пропуску (9 категорій)
- Біла І. М. Інформаційна безпека розвитку особистості (9 категорій)
- Глібовець Г.С. Формування культурно-гігієнічних навичок у дітей молодшого дошкільного віку засобами театралізованих ігор (9 категорій)
- Гордєєва Ж.В. Метафорична комунікація психолога в психотерапевтичної діяльності (9 категорій)
- Агапова І.М. Вплив загроз інформаційної війни на стан комунікативного простору підприємства (9 категорій)
- Білявець С.Я. Концептуальні основи формування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників (9 категорій)
- Загорулько М.О. Акмеологічний підхід як складова методологічної основи формування дослідницько-діагностичних умінь майбутніх вчителів (9 категорій)
- Тарасюк А.О. Тривожність як психологічний феномен (9 категорій)
- Машовець М.А. Сучасні технології науково-педагогічної підготовки майбутнього дошкільного педагога в умовах університетської освіти (9 категорій)
- Козлова А.Г. Особливості роботи психолога із неповнолітніми жертвами насильства в зеленій кімнаті (9 категорій)
- Петренко І.В. Застосування інноваційних комунікативних технологій для врегулювання соціальних конфронтацій в освітньому середовищі (9 категорій)
- Всеукраїнський круглий стіл «Формування позитивної громадської думки щодо освітніх інновацій: підсумки IV етапу експерименту» (9 категорій)
- Интервью с доктором психологических наук, профессором НПУ имени М.П.Драгоманова Верой Ульяновной Кузьменко (9 категорій)
- Гордєєва Ж.В. Особливості емоційно-ціннісного ставлення молодших школярів до близьких дорослих як показник тенденцій розвитку самооцінки (9 категорій)
- Уніченко С. С. Виховання почуття гумору у дітей дошкільного віку як науково-педагогічна проблема (9 категорій)
- Чайковська С.В. Адаптація перспективних ідей С. Русової щодо виховання дітей дошкільного віку... (9 категорій)
- Зайченко І.В. Ідея українського патріотизму в історико-педагогічній ретроспективі (9 категорій)
- Тренінг-семінар „Стадії розвитку і транзактний аналіз” (9 категорій)
- Бучма В.В. Діалогічна взаємодія як складова педагогіки партнерства в концепції нової української школи (9 категорій)
- Мельничук Т.Ф. Вплив інформаційно-комунікативної сфери на формування національно-патріотичної свідомості особистості (9 категорій)
- Корнєєва О.Л. Комплексний підхід в організації допомоги дітям дошкільного віку в умовах соціальних конфліктів (9 категорій)
- Юрченко В.І. Особливості локус-контролю студентів у зв’язку з педагогічною практикою (9 категорій)
- Кришень І.В. Формування професійної культури майбутніх учителів початкової школи (9 категорій)
- Маслянікова І.В. Психологічні особливості становлення особистості в умовах інформаційної війни (9 категорій)
- Чала О.А. Перфекціонізм як детермінанта деструктивної конфліктності юнацтва (9 категорій)
- Губарєва Д.В. Соціальні мережі як засіб подолання буллінгу в освітньому процесі між представниками освіти та її замовниками (9 категорій)
- Бєлавін С.П. Теоретичні аспекти дослідження феномена «свій-чужий» в кроскультурній взаємодії (9 категорій)
- Малашко Л.О., Малашко Д.О. Вплив інформаційної війни на дитячо-батьківські відносини (9 категорій)
- Крещенко В.Ю., Гріньова О.М. Психологічні аспекти формування гендерних стереотипів у сучасної молоді (9 категорій)
- Андрущенко Віктор Петрович (9 категорій)
- Коваль О.Р. Мудрість як психологічний феномен (9 категорій)
- Мельник А.О. Механізми психологічного впливу реклами як елемент інформаційної війни (9 категорій)
- Волинець К.І., Літвін В.О. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до застосування наочності на уроках математики (9 категорій)
- Солодовник Л. Особливості формування пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку в процесі... (9 категорій)
- Ляшова І.Ф. Психoлoгo-педaгoгічні oсoбливoсті фoрмувaння твoрчoгo пoтенціaлу мaйбутньoгo вихoвaтеля (9 категорій)
- Краснов В.С., Алексєєва О.Р. Інформаційна війна: способи й прийоми масового асоцілізаційного впливу на свідомість молодої людини (9 категорій)
- Чала О.А. Професіоналізація вчителя як предмет теоретичного аналізу (9 категорій)
- Кузьо Л. Структурно-змістові характеристики поняття "часова перспектива" як предмет психологічного аналізу (8 категорій)
- Менеджмент соціальних конфліктів (8 категорій)
- Громова Н.М. Критичне мислення в роботах вітчизняних та зарубіжних дослідників (8 категорій)
Переглянути (попередні 50 • наступні 50) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).