Внесок користувача
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
(останні • найстаріші) Переглянути (новіших 20 • старіших 20) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).
- 19:26, 8 травня 2020 (різн. • історія) Н Лупало О.А., Попова К.С. Формування практичних навичок студентів-юристів: баланс традиційних та інноваційних засобів навчання (Створена сторінка: '''Лупало О.А.''' - професор кафедри публічного адміністрування та управління НАВС '''Попова...)
- 19:20, 8 травня 2020 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 26
- 17:35, 7 травня 2020 (різн. • історія) Н Третяк О.П. Виховання ціннісного ставлення до навколишнього світу у молодших школярів (Створена сторінка: '''Третяк Ольга Петрівна''' (Tretyak Olga Petrovna) - кандидат педагогічних наук, доцент кафедри метод...) (остання)
- 17:16, 7 травня 2020 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 26
- 16:36, 7 травня 2020 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 26 (- lowercase.js)
- 16:33, 7 травня 2020 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 26
- 16:26, 7 травня 2020 (різн. • історія) Н Файл:Презентація сервіс Універсал-онлайн.pdf (остання)
- 16:10, 6 травня 2020 (різн. • історія) Н Трубачева С.Е. Особливості інновацій в освіті (Створена сторінка: '''Трубачева Світлана Едуардівна''' (Trubacheva Svitlana) - завідувач відділу інновацій та стратегій...) (остання)
- 16:08, 6 травня 2020 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 26
- 14:23, 6 травня 2020 (різн. • історія) Конференція "Технології формування позитивної громадської думки щодо освітніх інновацій"
- 14:21, 6 травня 2020 (різн. • історія) Н Файл:ЛПС Каніболоцька.png (остання)
- 10:28, 6 травня 2020 (різн. • історія) Лушин П.В. «Гіг-освіта» як альтернатива НУШ (остання)
- 05:04, 6 травня 2020 (різн. • історія) Н Петренко І.В. Застосування інноваційних соціально-психологічних технологій у процесі здійснення освітніх реформ (Створена сторінка: '''Петренко Ірина Володимирівна''' (Petrenko Iryna V.) – старший науковий співробітник [[Лаборат...) (остання)
- 04:58, 6 травня 2020 (різн. • історія) Н Файл:Петренко Рис 3.png (остання)
- 04:57, 6 травня 2020 (різн. • історія) Н Файл:Петренко Рис 2.png (остання)
- 04:57, 6 травня 2020 (різн. • історія) Н Файл:Петренко Рис 1.png (остання)
- 04:44, 6 травня 2020 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 26
- 10:13, 5 травня 2020 (різн. • історія) Н Карапетян В.С., Даллакян А.М. Методологические проблемы организации профессионального образования (Створена сторінка: '''Карапетян Владимир Севанович''' - доктор психологических наук, профессор, заведующий ка...) (остання)
- 10:12, 5 травня 2020 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 26
- 10:03, 5 травня 2020 (різн. • історія) Каніболоцька М.С.Психологічні особливості емоційного включення вчителів до освітніх реформ (остання)
(останні • найстаріші) Переглянути (новіших 20 • старіших 20) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).