|
|
(62 проміжні версії 3 користувачів не показані) |
Рядок 7: |
Рядок 7: |
| '''Якщо Ви бажаєте отримувати новини нашого сайту на e-mail, то самостійно підписатися на цю безкоштовну послугу можна за адресою: [http://mailman.psyh.kiev.ua Інтерфейс розсилки новин сайту]''' | | '''Якщо Ви бажаєте отримувати новини нашого сайту на e-mail, то самостійно підписатися на цю безкоштовну послугу можна за адресою: [http://mailman.psyh.kiev.ua Інтерфейс розсилки новин сайту]''' |
| | | |
− | == [[Новини/2015-03-19|19 березня 2015 року]] ==
| + | '''З повагою,''' |
− | [[Файл:Doshkolnoe-obrazovanie-250.jpg|left]][[Вісник психології і педагогіки]] опублікував статтю на тему: [[Фараон О.В. Психологічні особливості уваги у хлопців і дівчат старшого дошкільного віку]]. На сучасному етапі розбудови Української держави основним пріоритетом вдосконалення системи дошкільної освіти є подальша гуманізація й індивідуалізація навчання. Без його розв'язання неможливо здійснити головну мету дошкільної освіти, окреслену Базовим компонентом дошкільної освіти в Україні, - формування основ особистісної культури дитини через відкриття її світу в його цілісності та різноманітності.
| + | |
| | | |
| + | '''[[:Категорія:Адміністрація сайту|Адміністрація сайту]]''' |
| | | |
| + | == [[Новини/2020-04-28|28 квітня 2020 року]] == |
| + | На сайті розміщено '''[[Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 26]]''' |
| | | |
| + | ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ ЩОДО ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (30 квітня 2020 р., Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, лабораторія психології спілкування) // ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ. – Випуск 26. – 2020. - [Електронний ресурс]. – URL:: http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_26 |
| | | |
| + | == [[Новини/2019-10-01|1 жовтня 2019 року]] == |
| + | На сайті розміщено '''[[Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 24]]''' |
| | | |
| + | '''ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ ЩОДО ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ: ПІДСУМКИ 4 ЕТАПУ ЕКСПЕРИМЕНТУ''' (Матеріали круглого столу, 13 червня 2019 р., Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, лабораторія психології спілкування) // ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ. – Випуск 24. – 2019. - [Електронний ресурс]. – URL:: http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_24 |
| | | |
| | | |
| | | |
| + | === [[Новини/2018]] === |
| | | |
− | == [[Новини/2015-03-04|4 березня 2015 року]] == | + | === [[Новини/2017]] === |
− | [[Вісник психології і педагогіки]] опублікував [[навчальний посібник Подоляк Л.Г., Юрченко В.І. Психологія вищої школи]]. У навчальному посібнику Подоляк Л.Г. Психологія вищої школи: Навчальний посібник для магістрантів і аспірантів /Подоляк Л.Г., Юрченко В.І. – К.: ТОВ “Філ-студія”, 2006. – 320с. з гуманістичних позицій розглядаються актуальні психологічні проблеми підготовки фахівців із вищою освітою. Міститься типова навчальна програма з дисципліни “Психологія вищої школи”, конспекти лекцій до кожної теми, завдання до практично-семінарських занять, окреслено зміст самостійної роботи та методичні рекомендації до неї.
| + | |
− | | + | |
− | Розраховано на магістрантів, аспірантів і молодих викладачів.
| + | |
− | | + | |
− | == [[Новини/2015-02-23|23 лютого 2015 року]] == | + | |
− | [[Файл:Початкова-школа-250.jpg|left]] [[Вісник психології і педагогіки]] опублікував статтю [[Руденко Л.С. Підготовка вчителя початкової школи до творчої педагогічної діяльності]].
| + | |
− |
| + | |
− | У статті обґрунтовано актуальність педагогічної творчості вчителя початкових класів.
| + | |
− | | + | |
− | Виокремлено творчі якості, професійні риси вчителя, необхідні для здійснення творчої педагогічної діяльності; уточнено поняття «підготовка до творчої педагогічної діяльності», а також розкрито зміст цієї підготовки.
| + | |
− | | + | |
− | | + | |
− | | + | |
− | | + | |
− | | + | |
− | | + | |
− | == [[Новини/2015-02-14|14 лютого 2015 року]] == | + | |
− | [[Вісник психології і педагогіки]] вітає Вас з Днем Закоханих!
| + | |
− | [[Файл:Fevralya-250.jpg|left]]
| + | |
− | Хай з подихом холодної зими,
| + | |
− | | + | |
− | Приходить щастя, стукає в віконце,
| + | |
− | | + | |
− | І ти його у душу пропусти
| + | |
− | | + | |
− | Щоб зігрівало наче сонце,
| + | |
− | | + | |
− | Хай день дарує усмішку тобі,
| + | |
− | | + | |
− | А вечір затишок й палке кохання,
| + | |
− | | + | |
− | І щоб завжди в твоєму крузі,
| + | |
− | | + | |
− | Була любов і вірні друзі!!!
| + | |
− | | + | |
− | == [[Новини/2015-02-11|11 лютого 2015 року]] ==
| + | |
− | [[Файл:Vchitel-podhod-250.jpg|left]] [[Вісник психології і педагогіки]] опублікував статтю:
| + | |
− | [[Куземко Л.В. Підготовка вчителя початкової школи до реалізації індивідуального підходу]]. У статті розкрито проблему реалізації індивідуального підходу до учнів як складової професійної компетентності вчителя початкової школи. Наведено приклади здійснення індивідуального підходу до учнів в освітньому процесі початкової школи.
| + | |
− | | + | |
− | | + | |
− | | + | |
− | | + | |
− | | + | |
− | | + | |
− | | + | |
− | | + | |
− | | + | |
− | == [[Новини/2015-02-06|6 лютого 2015 року]] ==
| + | |
− | [[Файл:Освіта-за-кордоном-250.jpg|left]][[Вісник психології і педагогіки]] опублікував статтю:
| + | |
− | [[Голота Н.М. Особливості реалізації компетентнісного підходу в системах освіти зарубіжних країн]].
| + | |
− | | + | |
− | У статті проаналізовані підходи до реалізації компетентнісного підходу в системах освіти в різних країнах; особливості фахової підготовки вихователів дошкільних закладів в Україні та інших країнах.
| + | |
− | | + | |
− | | + | |
− | | + | |
− | | + | |
− | | + | |
− | | + | |
− | | + | |
− | | + | |
− | == [[Новини/2015-01-27|29 січня 2015 року]] ==
| + | |
− | У "[[Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 16]]." розміщено статті:
| + | |
− | | + | |
− | *[[Кошарна Н.В. Операційно-процесуальний компонент педагогічної підготовки майбутніх вчителів у ВНЗ (на прикладі України та Швеції)]]
| + | |
− | | + | |
− | *[[Руднік Ю.В. Змістовно-методичне забезпечення процесу підготовки вчителів ПШ до застосування інноваційних технологій навчання ІМ]]
| + | |
− | | + | |
− | == [[Новини/2015-01-27|27 січня 2015 року]] ==
| + | |
− | "Вісник [[психології]] і [[педагогіки]]" опублікував [[Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 16]].
| + | |
− | | + | |
− | | + | |
− | У "[[Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 16]]." розміщено статті:
| + | |
− | | + | |
− | *[[Безух Ю.С. Активізація іншомовної мовленнєвої діяльності майбутнього вчителя початкової школи]]
| + | |
− | | + | |
− | *[[Бондаренко Г.Л. Формування мовленнєво-риторичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи]]
| + | |
− | | + | |
− | *[[Буренко В.М. Деякі аспекти іншомовної підготовки майбутнього вчителя початкової школи]]
| + | |
− | | + | |
− | *[[Веклич Ю.І. Порівняльна семантика лексем позначення білого та чорного кольорів у культурах країн світу]]
| + | |
− | | + | |
− | *[[Віттенберг К.Ю. Вимоги до іншомовної підготовки в дошкільних навчальних закладах у контексті проблеми наступності]]
| + | |
− | | + | |
− | *[[Герасимова О.І. Самоосвітня коспетентність студентів як складова професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи]]
| + | |
− | | + | |
− | *[[Дубовик С.Г. Формування культури професійного мовлення майбутніх учителів початкової школи на засадах компетентнісного підходу]]
| + | |
− | | + | |
− | *[[Заворотна О.І. Організація процесу навчання іноземних мов в умовах адаптації першокласника у школі]]
| + | |
− | | + | |
− | *[[Котенко О.В. Іншомовна складова професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи]]
| + | |
− | | + | |
− | *[[Лабунець Ю.О. Реалізація компетентнісного підходу в процесі підготовки майбутнього вчителя початкової школи у Канаді]]
| + | |
− | | + | |
− | *[[Лобода О.В. Проблема наступності у навчанні іноземної мови дітей дошкільного і молодшого шкільного віку]]
| + | |
− | | + | |
− | *[[Мартинчук О.В. Сучасні вимоги до професійної діяльності вчителя початкової школи в умовах інклюзивного навчання]]
| + | |
− | | + | |
− | *[[Петрик Л.В. Медіатекст як один із засобів формування іншомовної комунікативної компетенції студентів педагогічної спеціальності]]
| + | |
− |
| + | |
− | *[[Ситник О.І. Неперервна педагогічна освіта вчителя в Ірландії]]
| + | |
− |
| + | |
− | *[[Сінельник І.П. The actualization of the potential of the cycle “a Foreign language” disciplines in prospective primary school teachers’ education for tolerance]]
| + | |
− | | + | |
− | *[[Соломаха А.В. Розв. іншомов. соціокульт. компетенції майбут. вчителя ПШ на матер. усталених словесних комплексів з назвами тварин у нім. мові]]
| + | |
− | | + | |
− | *[[Толубко І.Г. Формування виховної компетентності майбутніх учителів початкової школи засобами українського фольклору]]
| + | |
− | | + | |
− | | + | |
− | == [[Новини/2015-01-19|19 січня 2015 року]] ==
| + | |
− | [[Файл:Teacher-300.jpg|left]] Вісник [[психології]] та [[педагогіки]] опублікував статтю [[Котенко Ольги Володимирівни:]] [["Іншомовна складова професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи"]].
| + | |
− | У статті актуалізовано проблеми іншомовної підготовки вчителів початкової школи, що обумовлені сучасними освітніми тенденціями у галузі навчання іноземних мов молодших школярів; визначено шляхи оптимізації процесу формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи з метою професійного застосування іноземної мови у педагогічній діяльності.
| + | |
− | | + | |
− | | + | |
− | | + | |
− | | + | |
− | | + | |
− | | + | |
− | | + | |
− | | + | |
− | == [[Новини/2015-01-07|7 січня 2015 року]] ==
| + | |
− | [[Файл:Z-Rizdvom1-300-visnyk.jpg|left]] Вісник [[психології]] та [[педагогіки]] сердечно вітає Вас з Різдвом Христовим!
| + | |
− | У Різдвяну ніч серце солодко завмирає в очікуванні дива...
| + | |
− | | + | |
− | Здається, що пройде ще зовсім небагато часу і все зміниться на краще, в життя прийде довгоочікуване щастя і збудуться усі мрії...
| + | |
− | | + | |
− | Так нехай всі очікування і сподівання в цю чарівну ніч стануть дійсністю!
| + | |
− | | + | |
− | Нехай будинок відвідає добро і благополуччя, а ваше серце - щастя!
| + | |
− | | + | |
− | З Різдвом Христовим!
| + | |
− | | + | |
− | '''З повагою,'''
| + | |
− | | + | |
− | '''[[:Категорія:Адміністрація сайту|Адміністрація сайту]]'''
| + | |
− | | + | |
− | | + | |
| | | |
| + | === [[Новини/2016]] === |
| | | |
| | | |
Якщо Ви вважаєте, що якась подія пройшла повз нашу увагу -- ласкаво просимо: повідомте про це адміністрацію чи редколегію сайту.
Практично кожного дня з'являються нові і нові матеріали на наших сторінках, тому не забувайте стежити за сторінкою Нові редагування! Також можна підписатися на отримання стрічки новин (RSS чи Atom) з нашого сайту.
ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ ЩОДО ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (30 квітня 2020 р., Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, лабораторія психології спілкування) // ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ. – Випуск 26. – 2020. - [Електронний ресурс]. – URL:: http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_26