Сторінки з найменшою кількістю змін

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Перейти до: навігація, пошук

Нижче показані 50 результатів, починаючи з № 51

Переглянути (попередні 50наступні 50) (2050100250500).

  1. Терещенко Л.А., Кесьян Т.В. Формування патріотичної свідомості учнівської молоді ‎(2 версії)
  2. Становлення особистості студента як суб'єкта майбутньої професійної діяльності ‎(2 версії)
  3. Кафедра методики та психології дошкільної і початкової освіти ‎(2 версії)
  4. Тимошенко Т.І. Лексичні особливості англійського молодіжного сленгу(на прикладі неформальних висловлювань американських студентів) ‎(2 версії)
  5. Рикова Вікторія ‎(2 версії)
  6. Алєксандрова Єлизавета Сергіївна ‎(2 версії)
  7. Кучерява Я.О. The phenomenon of colour idioms in English ‎(2 версії)
  8. Ідентичність ‎(2 версії)
  9. Гріньова О.М. Психологічні особливості становлення національної ідентичності в юнацькому віці ‎(2 версії)
  10. Психолого – педагогічна модель викладача вищої школи та шляхи її реалізації ‎(2 версії - сторінка-перенаправлення)
  11. Романенко Л.В. ‎(2 версії - сторінка-перенаправлення)
  12. Київський міський педагогічний університет імені Бориса Грінченка ‎(2 версії - сторінка-перенаправлення)
  13. Безпалько О.В. Соціальна педагогіка в Україні: сучасний стан та перспективи розвитку ‎(2 версії)
  14. Мельник Аліна Юріївна ‎(2 версії)
  15. Психологічні особливості діалогу "студент–комп'ютер" ‎(2 версії)
  16. Гарбуз М.В. Формування навичок діалогічного мовлення учнів початкової школи на заняттях з англійської мови ‎(2 версії)
  17. Слободянюк Т.Б. ‎(2 версії - сторінка-перенаправлення)
  18. Богданець-Білоскаленко Н.І. Проблема національного виховання особистості у дошкільному закладі та початковій школі ‎(2 версії)
  19. Дениско С.М. Підготовка майбутнього вчителя англійської мови у ПШ до формування лексичної компетентності: традиції та інновації ‎(2 версії)
  20. Педагогічна та психологічна література (джерела)/С ‎(2 версії)
  21. Пукас О.А. Раннє навчання іноземних мов в Чехії ‎(2 версії)
  22. Українські філософи, психологи і педагоги ‎(2 версії - сторінка-перенаправлення)
  23. Ященко Г.А. До проблеми функціональної одиниці лексико – фразеологічного мінімуму англійської мови ‎(2 версії)
  24. Бойко Станіслав Олександрович ‎(2 версії)
  25. Загладько Т.А. ‎(2 версії)
  26. Боляк О.А. ‎(2 версії)
  27. Дидактична адаптація ‎(2 версії)
  28. О. Мороз ‎(2 версії - сторінка-перенаправлення)
  29. Фадєєв Михайло Юрійович ‎(2 версії)
  30. Проблема соціофобії у студентів ‎(2 версії)
  31. Бондаренко Олена ‎(2 версії)
  32. Низовець Олена Анатоліївна ‎(2 версії)
  33. Запорізький національний університет ‎(2 версії - сторінка-перенаправлення)
  34. Оспанова Бахит Апсіїтівна ‎(2 версії)
  35. Погоріла Д.О. Впровадження гри у процесі навчання іншомовної лексики у початковій школі ‎(2 версії)
  36. Древаль Костянтин Вікторович ‎(2 версії)
  37. Новини/2012-06-054 ‎(2 версії)
  38. Семенова Юлія Сергіївна ‎(2 версії)
  39. Міссюра С.Г. Використання автентичних текстів на уроках англійської мови в початковій школі ‎(2 версії)
  40. Розвиток самосвідомості студентів ‎(2 версії)
  41. Випуск 1978 року ‎(2 версії)
  42. Корсун С. І. Іванова О.В. Усвідомлення та оцінка працівниками органів внутрішніх справ професійно-важливих якостей ‎(2 версії)
  43. Симоненко К.О. Застосування технології «Storytelling» у навчанні англійської мови молодших школярів ‎(2 версії)
  44. Аркатова Юлія Миколаївна ‎(2 версії)
  45. Цибаровська Н.В. Експресивний потенціал словотворчих моделей англійської мови ‎(2 версії)
  46. Психологічні особливості профорієнтаційної роботи із старшокласниками в сучасних умовах ‎(2 версії)
  47. Іскакова А.Т. ‎(2 версії - сторінка-перенаправлення)
  48. Мерлін Вольф Соломонович ‎(2 версії)
  49. Педагогічна психологія ‎(2 версії)
  50. В.М.Сокрут ‎(2 версії - сторінка-перенаправлення)

Переглянути (попередні 50наступні 50) (2050100250500).

Ми в мережі
Інструменти
Реклама