Сторінки з найменшою кількістю змін
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Нижче показані 50 результатів, починаючи з № 51
Переглянути (попередні 50 • наступні 50) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).
- Мельничук Т.І., Слободяник Н.В. Теоретичний аналіз психолого-педагогічних особливостей усвідомленого батьківства у молоді (2 версії)
- Василенко Вікторія Романівна (2 версії)
- Андрієвська Валерія Вікторівна (2 версії)
- Закаева Гульбадан (2 версії - сторінка-перенаправлення)
- Кольцова Ю.П. Дидaктичні ігри у нaвчaнні іншoмoвнoї лексики дітей стaршoгo дoшкільнoгo віку (2 версії)
- Слободянюк Т.Б. (2 версії - сторінка-перенаправлення)
- Інститут педагогіки і психології (2 версії - сторінка-перенаправлення)
- Лабунець Юлія Олегівна (2 версії)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/С (2 версії)
- Пукас О.А. Раннє навчання іноземних мов в Чехії (2 версії)
- Українські філософи, психологи і педагоги (2 версії - сторінка-перенаправлення)
- Ященко Г.А. До проблеми функціональної одиниці лексико – фразеологічного мінімуму англійської мови (2 версії)
- Кривенко-Камінська О. Ю. Хюґе по-українськи або наскільки ми щасливі (2 версії)
- Дубовик С.Г. Формування культури професійного мовлення майбутніх учителів початкової школи на засадах компетентнісного підходу (2 версії)
- Гамідова Д.І. (2 версії - сторінка-перенаправлення)
- Низовець Олена Анатоліївна (2 версії)
- Оспанова Бахит Апсіїтівна (2 версії)
- Кононенко Сергій Валерійович (2 версії)
- Лозова О.М. (2 версії - сторінка-перенаправлення)
- Погоріла Д.О. Впровадження гри у процесі навчання іншомовної лексики у початковій школі (2 версії)
- Новини/2012-06-054 (2 версії)
- Семенова Юлія Сергіївна (2 версії)
- Міссюра С.Г. Використання автентичних текстів на уроках англійської мови в початковій школі (2 версії)
- Розвиток самосвідомості студентів (2 версії)
- Кійко Тетяна Борисівна (2 версії)
- Симоненко К.О. Застосування технології «Storytelling» у навчанні англійської мови молодших школярів (2 версії)
- Цибаровська Н.В. Експресивний потенціал словотворчих моделей англійської мови (2 версії)
- Ананьев Б.Г. (2 версії - сторінка-перенаправлення)
- Головко Р.П. Використання інтерактивних методів навчання на уроках англійської мови (2 версії)
- Психологічні особливості профорієнтаційної роботи із старшокласниками в сучасних умовах (2 версії)
- Л.Носкіна (2 версії - сторінка-перенаправлення)
- Василюк Алла Володимирівна – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та управління освітою (2 версії - сторінка-перенаправлення)
- Городня О.С. (2 версії - сторінка-перенаправлення)
- Педагогічна психологія (2 версії)
- Бондарина Людмила Володимирівна (2 версії)
- Касянчик Наталія Михайлівна (2 версії)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/Я (2 версії)
- Макаренко І.В. (2 версії - сторінка-перенаправлення)
- Наконечна Т.А. Дитяче експериментування як засіб формування пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку (2 версії)
- Університет економіки та права «КРОК» (2 версії)
- Лейцус Ігор Андрійович (2 версії)
- О. Мороз (2 версії - сторінка-перенаправлення)
- Фадєєв Михайло Юрійович (2 версії)
- Керівництво (2 версії)
- Проблема соціофобії у студентів (2 версії)
- Бевз Г.М. Соціально-психологічне забезпечення освітніх реформ: створення тезаурусу понять (2 версії)
- Гулько Н.І. (2 версії - сторінка-перенаправлення)
- Гуманітаризація освіти (2 версії)
- Платонов К.К. (2 версії - сторінка-перенаправлення)
- Франчук Т.Й. Регіони як суб’єкти формування цілісного освітньо-наукового простору держави (2 версії)
Переглянути (попередні 50 • наступні 50) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).