Сторінки з найменшою кількістю змін
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Нижче показані 50 результатів, починаючи з № 51
Переглянути (попередні 50 • наступні 50) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).
- Терещенко Л.А., Кесьян Т.В. Формування патріотичної свідомості учнівської молоді (2 версії)
- Становлення особистості студента як суб'єкта майбутньої професійної діяльності (2 версії)
- Кафедра методики та психології дошкільної і початкової освіти (2 версії)
- Тимошенко Т.І. Лексичні особливості англійського молодіжного сленгу(на прикладі неформальних висловлювань американських студентів) (2 версії)
- Рикова Вікторія (2 версії)
- Алєксандрова Єлизавета Сергіївна (2 версії)
- Кучерява Я.О. The phenomenon of colour idioms in English (2 версії)
- Ідентичність (2 версії)
- Гріньова О.М. Психологічні особливості становлення національної ідентичності в юнацькому віці (2 версії)
- Психолого – педагогічна модель викладача вищої школи та шляхи її реалізації (2 версії - сторінка-перенаправлення)
- Романенко Л.В. (2 версії - сторінка-перенаправлення)
- Київський міський педагогічний університет імені Бориса Грінченка (2 версії - сторінка-перенаправлення)
- Безпалько О.В. Соціальна педагогіка в Україні: сучасний стан та перспективи розвитку (2 версії)
- Мельник Аліна Юріївна (2 версії)
- Психологічні особливості діалогу "студент–комп'ютер" (2 версії)
- Гарбуз М.В. Формування навичок діалогічного мовлення учнів початкової школи на заняттях з англійської мови (2 версії)
- Слободянюк Т.Б. (2 версії - сторінка-перенаправлення)
- Богданець-Білоскаленко Н.І. Проблема національного виховання особистості у дошкільному закладі та початковій школі (2 версії)
- Дениско С.М. Підготовка майбутнього вчителя англійської мови у ПШ до формування лексичної компетентності: традиції та інновації (2 версії)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/С (2 версії)
- Пукас О.А. Раннє навчання іноземних мов в Чехії (2 версії)
- Українські філософи, психологи і педагоги (2 версії - сторінка-перенаправлення)
- Ященко Г.А. До проблеми функціональної одиниці лексико – фразеологічного мінімуму англійської мови (2 версії)
- Бойко Станіслав Олександрович (2 версії)
- Загладько Т.А. (2 версії)
- Боляк О.А. (2 версії)
- Дидактична адаптація (2 версії)
- О. Мороз (2 версії - сторінка-перенаправлення)
- Фадєєв Михайло Юрійович (2 версії)
- Проблема соціофобії у студентів (2 версії)
- Бондаренко Олена (2 версії)
- Низовець Олена Анатоліївна (2 версії)
- Запорізький національний університет (2 версії - сторінка-перенаправлення)
- Оспанова Бахит Апсіїтівна (2 версії)
- Погоріла Д.О. Впровадження гри у процесі навчання іншомовної лексики у початковій школі (2 версії)
- Древаль Костянтин Вікторович (2 версії)
- Новини/2012-06-054 (2 версії)
- Семенова Юлія Сергіївна (2 версії)
- Міссюра С.Г. Використання автентичних текстів на уроках англійської мови в початковій школі (2 версії)
- Розвиток самосвідомості студентів (2 версії)
- Випуск 1978 року (2 версії)
- Корсун С. І. Іванова О.В. Усвідомлення та оцінка працівниками органів внутрішніх справ професійно-важливих якостей (2 версії)
- Симоненко К.О. Застосування технології «Storytelling» у навчанні англійської мови молодших школярів (2 версії)
- Аркатова Юлія Миколаївна (2 версії)
- Цибаровська Н.В. Експресивний потенціал словотворчих моделей англійської мови (2 версії)
- Психологічні особливості профорієнтаційної роботи із старшокласниками в сучасних умовах (2 версії)
- Іскакова А.Т. (2 версії - сторінка-перенаправлення)
- Мерлін Вольф Соломонович (2 версії)
- Педагогічна психологія (2 версії)
- В.М.Сокрут (2 версії - сторінка-перенаправлення)
Переглянути (попередні 50 • наступні 50) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).