Статті з найбільшою кількістю категорій

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Перейти до: навігація, пошук

Нижче показані 50 результатів, починаючи з № 901

Переглянути (попередні 50наступні 50) (2050100250500).

  1. Крещенко В.Ю., Гріньова О.М. Психологічні аспекти формування гендерних стереотипів у сучасної молоді ‎(9 категорій)
  2. Андрущенко Віктор Петрович ‎(9 категорій)
  3. Коваль О.Р. Мудрість як психологічний феномен ‎(9 категорій)
  4. Мельник А.О. Механізми психологічного впливу реклами як елемент інформаційної війни ‎(9 категорій)
  5. Поджіо Т.Ю. Маніпуляція масовою свідомістю в період інформаційної війні ‎(9 категорій)
  6. Волинець К.І., Літвін В.О. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до застосування наочності на уроках математики ‎(9 категорій)
  7. Ляшова І.Ф. Психoлoгo-педaгoгічні oсoбливoсті фoрмувaння твoрчoгo пoтенціaлу мaйбутньoгo вихoвaтеля ‎(9 категорій)
  8. Краснов В.С., Алексєєва О.Р. Інформаційна війна: способи й прийоми масового асоцілізаційного впливу на свідомість молодої людини ‎(9 категорій)
  9. Сензерліхт М.В. Методичні аспекти застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підготовки майбутніх вихователів ‎(9 категорій)
  10. Кострикіна В.Ю. Теоретико-психологічний аналіз феномену психічних станів у дітей дошкільного віку ‎(9 категорій)
  11. Бєлавіна Т.І. Становлення правосвідомості особистості в умовах соціально-політичної кризи ‎(9 категорій)
  12. Павленко Т.В. Особливості комунікативної сфери дівчат підлітків ‎(9 категорій)
  13. Крещенко В.Ю., Гріньова О.М. Психологічні особливості гендерних стереотипів у сучасної молоді в умовах християнської та ісламської культур ‎(9 категорій)
  14. Панченко І.В. Феномен «кохання» ‎(9 категорій)
  15. Коваленко І.В. Вплив медіапростору на харчову поведінку на прикладі вживання цукру ‎(9 категорій)
  16. Черпак Ю.В. Ідеї П. Лесгафта про взаємообумовленість розвитку людини та її фізичної підготовки ‎(9 категорій)
  17. Капустюк О. М. Техніка «Щоденник спостережень за емоціями» в роботі з сім’єю ‎(9 категорій)
  18. Кришневська В.І. Психологічні аспекти пропаганди в умовах інформаційної війни ‎(9 категорій)
  19. Сімоненко О.Б. Психологічне благополуччя дітей в умовах гібридної війни ‎(9 категорій)
  20. Сітцева М.В.Художня образність у мультиплікації як засіб морального виховання дітей ‎(9 категорій)
  21. Колос Х.В. Психолого-педагогічний аналіз причини виникнення страхів у дітей дошкільного віку ‎(9 категорій)
  22. Назар М.М., Мещеряков Д.С. Когнітивна карта російської пропаганди в Україні: ключові позиції ‎(9 категорій)
  23. Дем'яненко В.І. Реалізація морально-етичного потенціалу творів Бориса Грінченка у процесі підготовки вчителя початкової школи ‎(9 категорій)
  24. Коваленко В.В. Вітальне слово учасникам конференції Ректора Київського національного університету внутрішніх справ ‎(9 категорій)
  25. Гуменюк Г.В. Проблема самоздійснення і психологічного благополуччя фахівця в реаліях сьогодення ‎(9 категорій)
  26. Кабанцева А.В. Психологічні проблеми дітей в умовах інформаційної війни ‎(9 категорій)
  27. Кравчук С.Л. Особистісна рефлексивна культура учасників освітніх інновацій ‎(9 категорій)
  28. Морзе Наталія Вікторівна ‎(9 категорій)
  29. Назар М.М. Основні концептуальні позиції пропаганди та ведення ефективної інформаційної війни з російським агресором ‎(9 категорій)
  30. Максимова К.В. Передумови впровадження нової європейської методичної системи фітнес-культури в навчальний процес різних ВНЗ України ‎(9 категорій)
  31. Apenko S.N. Developing leadership in project with the use of verbal learning and visual information ‎(9 категорій)
  32. Чернов А.А. Ієрархічна послідовність формування ставлення від народження до молодшого шкільного віку ‎(9 категорій)
  33. Власенко К.А. Віра як об’єкт психологічного аналізу ‎(9 категорій)
  34. Османова А.М. Збереження національної ідентичності в умовах інформаційної війни ‎(9 категорій)
  35. Коваленко В.О. Вступне слово директора Навчально-наукового інституту права та психології ‎(9 категорій)
  36. Поліщук О. Коворкінг для ініціативного студента педагогічного профілю міф чи потреба часу? ‎(9 категорій)
  37. Крохіна А.В. Маніпулювання як спосіб ефективної подачі інформації ‎(9 категорій)
  38. Андрєєв В.О. Професійна взаємодія викладачів коледжу мистецького спрямування ‎(9 категорій)
  39. Хоружа Людмила Леонідівна ‎(9 категорій)
  40. Задоя В.О. Методичні засади використання ігрових методів у професійній підготовці майбутніх вихователів ‎(9 категорій)
  41. Вихрущ В.О. Технологія «УніверCАМ» інновацій як чинник формування професійної компетентності майбутнього фахівця ‎(9 категорій)
  42. Зубіашвілі І.К. Соціально-психологічне забезпечення становлення монетарної культури старшокласників ‎(9 категорій)
  43. Корсун С.І. Вивчення умов та характеристик діяльності оперуповноваженого податкової міліції ‎(9 категорій)
  44. Кучеренко Є.В. Психосинтез та коучинг як методи оптимізації професійного самовизначення майбутніх психологів ‎(9 категорій)
  45. Власенко О.М. Гуманістичне спрямування процесу формування системи громадянських цінностей старшокласників: історичний аспект ‎(9 категорій)
  46. Костюченко О.В. Адаптивний потенціал світосприймання в основі медіаперцептивної комунікації ‎(9 категорій)
  47. Петрашева І.І. Асистент вчителя як супервізор мультисенсорної команди ‎(9 категорій)
  48. Колесниченко Т.В. Возможность описания целого с помощью свойств ноля и понятия качества ‎(9 категорій)
  49. Богачков Ю.Н., Фельдман Я.А. Исследование личности перекрестным методом ‎(9 категорій)
  50. Дерев’янко І.А. Часова компетентність як фактор протидії інформаційній війні ‎(9 категорій)

Переглянути (попередні 50наступні 50) (2050100250500).

Особисті інструменти
Ми в мережі
Інструменти
Реклама