Новини

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

(відмінності між версіями)
Перейти до: навігація, пошук
 
(3 проміжні версії 3 користувачів не показані)
Рядок 11: Рядок 11:
 
'''[[:Категорія:Адміністрація сайту|Адміністрація сайту]]'''
 
'''[[:Категорія:Адміністрація сайту|Адміністрація сайту]]'''
  
== [[Новини/2018-03-31|31 березня 2018 року]] ==
+
== [[Новини/2020-04-28|28 квітня 2020 року]] ==
 +
На сайті розміщено '''[[Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 26]]'''
  
На сайті продовжується розміщення матеріалів '''[[Науково-практична конференція «Становлення та розвиток особистості в умовах інформаційної війни»]]''', яка відбулася 02 березня 2018 р. у Таврійському національному університеті імені В.І. Вернадського (м. Київ):
+
ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ ЩОДО ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (30 квітня 2020 р., Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, лабораторія психології спілкування) // ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ. – Випуск 26. – 2020. - [Електронний ресурс]. – URL:: http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_26
  
'''ПЛЕНАРНЕ ЗАСІДАННЯ'''
+
== [[Новини/2019-10-01|1 жовтня 2019 року]] ==
 +
На сайті розміщено '''[[Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 24]]'''
  
* [[Біла І. М. Інформаційна безпека розвитку особистості]]
+
'''ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ ЩОДО ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ: ПІДСУМКИ 4 ЕТАПУ ЕКСПЕРИМЕНТУ''' (Матеріали круглого столу, 13 червня 2019 р., Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, лабораторія психології спілкування) // ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ. – Випуск 24. – 2019. - [Електронний ресурс]. – URL:: http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_24
  
* [[Панченко О.А. Психологическая турбулентность в условиях информационной войны]]
 
  
* [[Найдьонова Л.А. Психологічні мішені інформаційної війни у ХХІ столітті]]
 
 
* [[Тітяєв В.М. Психологічні передумови формування резистентності особистості до агресивних інформаційних впливів]]
 
 
* [[Зєлєнін В.В. Медіаміф як психологічний феномен: психологічні технології міфотворчості]]
 
 
 
'''СЕКЦІЙНІ ОБГОВОРЕННЯ'''
 
 
* [[Агапова І.М. Вплив загроз інформаційної війни на стан комунікативного простору підприємства]]
 
 
* [[Андрєєв В.О. Професійна взаємодія викладачів коледжу мистецького спрямування]]
 
 
* [[Baliuta V.V.Illusion of understanding as a socio-psychological prerequisite for youth political behaviour radicalization]]
 
 
* [[Бєлавін С.П. Теоретичні аспекти дослідження феномена «свій-чужий» в кроскультурній взаємодії]]
 
 
* [[Бєлавіна Т.І. Становлення правосвідомості особистості в умовах соціально-політичної кризи]]
 
 
* [[Білявець С.Я. Концептуальні основи формування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників|Білявець С.Я. Концептуальні основи формування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників у процесі навчання військово-спеціальних дисциплін]]
 
 
* [[Братусь О.О.Соціально-психологічні чинники булінгу у взаємодії підлітків]]
 
 
* [[Вернік О.Л. Проблема психологічної безпеки особистості в медійному просторі новин]]
 
 
* [[Виноградова В.Є., Журавель А.П. Особливості емоційної регуляції міжособистісної взаємодії студентів з окупованих територій]]
 
 
* [[Вихрущ В.О. Технологія «УніверCАМ» інновацій як чинник формування професійної компетентності майбутнього фахівця]]
 
 
* [[Власенко К.А. Віра як об’єкт психологічного аналізу]]
 
 
* [[Власенко О.М. Гуманістичне спрямування процесу формування системи громадянських цінностей старшокласників: історичний аспект]]
 
 
* [[Гуменюк Г.В. Проблема самоздійснення і психологічного благополуччя фахівця в реаліях сьогодення]]
 
 
* [[Гурлєва Т.С. Довіряти чи бути критичним: аспекти спілкування психолога і клієнта через текст]]
 
 
* [[Дерев’янко І.А. Часова компетентність як фактор протидії інформаційній війні]]
 
 
* [[Джумирко Т.В. Вплив гендерних стереотипів на життя сучасної жінки]]
 
 
* [[Дітюк П.П., Федоровський Л.Л. Розвивальне середовище інформаційної війни]]
 
 
* [[Єрмолова Т.О. Методи боротьби зі стресом у операторів call-центру]]
 
 
* [[Загорулько М.О. Акмеологічний підхід як складова методологічної основи формування дослідницько-діагностичних умінь майбутніх вчителів|Загорулько М.О. Акмеологічний підхід як складова методологічної основи формування дослідницько-діагностичних умінь майбутніх вчителів початкової школи]]
 
 
* [[Зайченко І.В. Ідея українського патріотизму в історико-педагогічній ретроспективі]]
 
 
* [[Ізвєкова А.С. Гумор як спосіб боротьби зі стресом у військовослужбовців]]
 
 
* [[Кабанцева А.В. Психологічні проблеми дітей в умовах інформаційної війни]]
 
 
* [[Карпенко Ю.П. Розвиток фахових компетентностей студента медичного навчального закладу під час науково-дослідної діяльності]]
 
 
* [[Коваленко І.В. Вплив медіапростору на харчову поведінку на прикладі вживання цукру]]
 
 
* [[Коваль О.Р. Мудрість як психологічний феномен]]
 
 
* [[Козлова А.Г. Особливості роботи психолога із неповнолітніми жертвами насильства в зеленій кімнаті]]
 
 
* [[Корнєєва О.Л. Комплексний підхід в організації допомоги дітям дошкільного віку в умовах соціальних конфліктів]]
 
 
* [[Костіна Т.О. Розмежування понять «гештальтпсихологія» та «гештальт-терапія»]]
 
 
* [[Костюченко О.В. Адаптивний потенціал світосприймання в основі медіаперцептивної комунікації]]
 
 
* [[Кравченко А.П. Роль профорієнтації у професійному самовизначенні в умовах інформаційної війни]]
 
 
* [[Краснов В.С., Алексєєва О.Р. Інформаційна війна: способи й прийоми масового асоцілізаційного впливу на свідомість молодої людини]]
 
 
* [[Кришневська В.І. Психологічні аспекти пропаганди в умовах інформаційної війни]]
 
 
* [[Крохіна А.В. Маніпулювання як спосіб ефективної подачі інформації]]
 
 
* [[Максимова К.В. Передумови впровадження нової європейської методичної системи фітнес-культури в навчальний процес різних ВНЗ України]]
 
 
* [[Малашко Л.О., Малашко Д.О. Вплив інформаційної війни на дитячо-батьківські відносини]]
 
 
* [[Марков А.Р. Специфіка формування та психокорекції психологічної дезадаптації особистості в умовах інформаційної війни]]
 
 
* [[Маслянікова І.В. Психологічні особливості становлення особистості в умовах інформаційної війни]]
 
 
* [[Мельник А.О. Механізми психологічного впливу реклами як елемент інформаційної війни]]
 
 
* [[Мельничук Т.Ф. Вплив інформаційно-комунікативної сфери на формування національно-патріотичної свідомості особистості]]
 
 
* [[Мехед Л.Р. Психолого-педагогічні засади дослідницької діяльності молодших школярів у навчально-виховному процесі]]
 
 
* [[Назар М.М. Основні концептуальні позиції пропаганди та ведення ефективної інформаційної війни з російським агресором]]
 
 
* [[Назар М.М., Мещеряков Д.С. Когнітивна карта російської пропаганди в Україні: ключові позиції]]
 
 
* [[Османова А.М. Збереження національної ідентичності в умовах інформаційної війни]]
 
 
* [[Павленко Т.В. Особливості комунікативної сфери дівчат підлітків]]
 
 
* [[Павлюк Т.Г. Особливості змісту та структури професійної готовності майбутніх офіцерів-прикордонників до роботи з персоналом]]
 
 
* [[Панченко І.В. Феномен «кохання»]]
 
 
* [[Петрашева І.І. Асистент вчителя як супервізор мультисенсорної команди]]
 
 
* [[Поджіо Т.Ю. Маніпуляція масовою свідомістю в період інформаційної війні]]
 
 
* [[Пшенична О.О. Особливості структури та змісту поняття «професійна готовність офіцерів-прикордонників до застосування методів аналізу...»|Пшенична О.О. Особливості структури та змісту поняття «професійна готовність офіцерів-прикордонників до застосування методів аналізу ризиків в оперативно-службовій діяльності»]]
 
 
* [[Рептух Д.І. Соціально-психологічна характеристика сучасної жінки]]
 
 
* [[Сімоненко О.Б. Психологічне благополуччя дітей в умовах гібридної війни]]
 
 
* [[Тарасюк А.О. Тривожність як психологічний феномен]]
 
 
* [[Ткачук Д.В. Спеціальні компетенції інспектора прикордонної служби здійснювати ідентифікацію в пунктах пропуску]]
 
 
* [[Чернов А.А. Ієрархічна послідовність формування ставлення від народження до молодшого шкільного віку]]
 
 
* [[Юрченко В.І. Проблеми соціалізації дітей і молоді в умовах інформаційної війни]]
 
 
 
== [[Новини/2017-12-19|19 грудня 2017 року]] ==
 
 
[[Файл:Безпалько О память.png| left]] 19 грудня 2017 року пішла з життя доктор педагогічних наук, професор, директор Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка (2008-2017рр.) '''[[Безпалько Ольга Володимирівна]]''' (14.11.1962-19.12.2017).
 
 
Ольга Володимирівна – відмінник освіти, відмінник столичної освіти, академік Української академії акмеології, знаний в Україні та за її межами фахівець із соціальної педагогіки та соціальної роботи, керівник потужної наукової школи, науковець, автор понад 140 наукових та навчально-методичних праць (серед яких 28 словників, енциклопедій, навчально-методичних посібників та підручників).
 
 
[[Безпалько О.В.]] першою у вітчизняній педагогічній науці обґрунтувала роль громади у соціальному становленні особистості, розробила концепцію соціально-педагогічної роботи з дітьми та молоддю в територіальній громаді. Упродовж багатьох років працювала у різних комісіях, робочих групах Міністерства освіти і науки України; здійснювала наукове консультування в проектах громадських організацій, які працюють в інтересах дітей «Надія і житло для дітей», «Кожній дитині», Український фонд «Благополуччя дітей», Всеукраїнський громадський центр «Волонтер».
 
 
Ольга Володимирівна багато років була редактором і автором електронного збірника наукових праць "[[Вісник психології і педагогіки]]".
 
 
Висловлюємо щиросердні співчуття всім рідним, знайомим, друзям, колегам та учням Ольги Володимирівни.
 
 
ВІЧНА ПАМ'ЯТЬ …
 
 
 
 
== [[Новини/2017-01-19|19 січня 2017 року]] ==
 
[[Файл:Гендерне.jpg| left]]Дорогі читачі! [[Вісник психології та педагогіки]] опублікував статтю [[Крещенко В.Ю., Гріньова О.М. Психологічні особливості гендерних стереотипів у сучасної молоді в умовах християнської та ісламської культур ]]
 
З метою дослідження гендерних уявлень старшокласника про роль жінки і чоловіка в різних сферах життя було складено авторську анкету.
 
 
За результатами проведеного анкетування було виявлено, що стереотипність уявлень старшокласників-українців про традиційні жіночі й чоловічі ролі в різних аспектах життя складається нерівномірно.
 
 
Найбільшу кількість стереотипних уявлень у дівчат і хлопців було виявлено за твердженнями, які стосуються питань щодо самостійності, незалежності жінки від чоловіка, її професійної самореалізації.
 
 
Більшість опитуваних вважають, що чоловік повинен прагнути до високого соціального статусу й схвалюють маскулінні характеристики особистості чоловіка.
 
 
На противагу кар’єрі сім’ю більшість респондентів-юнаків вважають суто жіночою сферою інтересів.
 
  
 +
=== [[Новини/2018]] ===
  
 
=== [[Новини/2017]] ===
 
=== [[Новини/2017]] ===

Поточна версія на 06:38, 28 квітня 2020

Все, що відбувається у нас у Віснику психології та педагогіки, а також цікавинки зі світу педагогіки та психології, опубліковується на цій сторінці.

Якщо Ви вважаєте, що якась подія пройшла повз нашу увагу -- ласкаво просимо: повідомте про це адміністрацію чи редколегію сайту.

Практично кожного дня з'являються нові і нові матеріали на наших сторінках, тому не забувайте стежити за сторінкою Нові редагування! Також можна підписатися на отримання стрічки новин (RSS чи Atom) з нашого сайту.

Якщо Ви бажаєте отримувати новини нашого сайту на e-mail, то самостійно підписатися на цю безкоштовну послугу можна за адресою: Інтерфейс розсилки новин сайту

З повагою,

Адміністрація сайту

28 квітня 2020 року

На сайті розміщено Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 26

ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ ЩОДО ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (30 квітня 2020 р., Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, лабораторія психології спілкування) // ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ. – Випуск 26. – 2020. - [Електронний ресурс]. – URL:: http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_26

1 жовтня 2019 року

На сайті розміщено Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 24

ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ ЩОДО ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ: ПІДСУМКИ 4 ЕТАПУ ЕКСПЕРИМЕНТУ (Матеріали круглого столу, 13 червня 2019 р., Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, лабораторія психології спілкування) // ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ. – Випуск 24. – 2019. - [Електронний ресурс]. – URL:: http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_24


Новини/2018

Новини/2017

Новини/2016

Новини/2015

Новини/2014

Новини/2013

Новини/2012

Новини/2011

Новини/2010

Новини/2009



Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама