Новини

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

(відмінності між версіями)
Перейти до: навігація, пошук
(13 липня 2016 року)
 
(13 проміжних версій 3 користувачів не показані)
Рядок 6: Рядок 6:
  
 
'''Якщо Ви бажаєте отримувати новини нашого сайту на e-mail, то самостійно підписатися на цю безкоштовну послугу можна за адресою: [http://mailman.psyh.kiev.ua Інтерфейс розсилки новин сайту]'''
 
'''Якщо Ви бажаєте отримувати новини нашого сайту на e-mail, то самостійно підписатися на цю безкоштовну послугу можна за адресою: [http://mailman.psyh.kiev.ua Інтерфейс розсилки новин сайту]'''
 
  
 
'''З повагою,'''
 
'''З повагою,'''
Рядок 12: Рядок 11:
 
'''[[:Категорія:Адміністрація сайту|Адміністрація сайту]]'''
 
'''[[:Категорія:Адміністрація сайту|Адміністрація сайту]]'''
  
== [[Новини/2016-10-10|10 жовтня 2016 року]] ==
+
== [[Новини/2020-04-28|28 квітня 2020 року]] ==
[[Вісник психології та педагогіки]] опублікував  [[Вісник Дидактичної майстерні‎ №33]]
+
На сайті розміщено '''[[Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 26]]'''
 
+
== [[Новини/2016-07-13|13 липня 2016 року]] ==
+
[[Файл:Psyh uchitel.jpg|left]][[Вісник психології та педагогіки]] опублікував статтю на тему: [[Ляшова І.Ф. Психoлoгo-педaгoгічні oсoбливoсті фoрмувaння твoрчoгo пoтенціaлу мaйбутньoгo вихoвaтеля]].
+
 
+
У стaтті дoсліджується прoблемa визнaчення психoлoгo-педaгoгічних умoв, сприятливих для удoскoнaлення нaвчaльнo-вихoвнoгo прoцесу, з метою результaтивнoгo фoрмувaння твoрчoгo пoтенціaлу студента; висвітлені чинники, щo впливaють нa рoзвитoк твoрчoгo пoтенціaлу; виoкремленo aрсенaл метoдів рoзвитку креaтивнoсті тa
+
чoтири групи oсoбистісних якoстей креaтивнoгo суб'єктa, які склaдaють твoрчий пoтенціaл oсoбистoсті.
+
 
+
Рoзкриття твoрчoгo пoтенціaлу oсoбистoсті, твoрчa сaмoреaлізaція у прoфесійній діяльнoсті є вaжливим пoкaзникoм зрoстaння прoфесіoнaлізму.
+
 
+
Oсвітня прaктикa виoкремилa aрсенaл метoдів рoзвитку креaтивнoсті. Oдні з них пoв’язaні з підвищенням рефлексивнoї культури, інші – із стимулювaнням oсoбливoгo психічнoгo стaну твoрчoї aктивнoсті – нaтхнення, ще інші – із зaстoсувaнням метoдів aктивізaції пoшуку ідей, рoзвиткoм імaжинaтивних здібнoстей, пoшукoм внутрішніх спoнукaльних причин aктивізaції твoрчoї aктивнoсті.
+
 
+
Вaжливoю є думкa O. Мaтюшкінa прo те, щo твoрчий пoтенціaл зaклaдений в кoжнoму, і це відкривaє пoтенційні мoжливoсті для йoгo рoзвитку.
+
 
+
== [[Новини/2016-06-16|16 червня 2016 року]] ==
+
[[Файл:Deti smeyutsya-350.jpg|left]][[Вісник психології та педагогіки]] опублікував статтю на тему: [[ Уніченко С. С. Виховання почуття гумору у дітей дошкільного віку як науково-педагогічна проблема]].
+
 
+
У статті висвітлено питання науково-педагогічного дослідження проблеми виховання почуття гумору у дітей дошкільного віку;
+
 
+
проаналізовані підходи до визначення поняття «гумор», охарактеризовано психологічні механізми сприйняття і розуміння смішного дітьми, розвитку почуття гумору;
+
 
+
визначено методи та засоби виховання почуття гумору у дітей на етапі дошкільного дитинства.
+
 
+
Мета та завдання дослідження полягали у висвітленні результатів початкового входження в проблему виховання почуття гумору у дітей дошкільного віку, прагненні дослідити теоретичні та методичні аспекти її розв’язання засобами художнього слова;
+
 
+
визначенні психологічних механізмів розвитку почуття гумору у дошкільників та висвітленні методів та засобів виховання здатності до сприйняття, інтерпретації та продукування комічного у дошкільників.
+
 
+
== [[Новини/2016-05-31|31 травня 2016 року]] ==
+
[[Файл:Psyh-kazka-350.jpg|left]] [[Вісник психології та педагогіки]] опублікував статтю на тему: [[Гумовська Т.Ю. Роль казки на уроках англійської мови в початкових класах]].
+
 
+
Стаття присвячена визначенню ролі казок на уроках іноземної мови в початковій школі та організації уроків з використанням казок.
+
 
+
В наш час дітей захоплює цікаве, невідоме, тому саме за допомогою казки дітям легше усвідомлюється матеріал.
+
 
+
Вчитель є тим самим ключем, який прищепить любов до казок, до казкових героїв, адже кожна казка має навчити чомусь учнів.
+
 
+
Виділення невирішених раніше частин загальної проблеми, яким присвячується означена стаття. Актуальність даної проблеми викликана цілим рядом чинників. По-перше, інтенсифікація навчального процесу ставить завдання пошуку засобів залучення інтересу учнів до іноземного матеріалу і активізації їх діяльності. По-друге, однією з найважливіших проблем викладання іноземної мови є навчання усного мовлення.
+
 
+
Формулювання цілей статті. Метою статті є вивчення технології використання казки на уроках іноземної мови в початковій школі.
+
 
+
== [[Новини/2016-05-11|11 травня 2016 року]] ==
+
[[Файл:English1-350.jpg|left]] [[Вісник психології та педагогіки]] опублікував статтю на тему: [[Кравчук К.М. Проблема варіантності англійської мови (на прикладі канадської англійської мови)]].
+
 
+
Англійська мова, як і більшість інших мов світу, має безліч різноманітних діалектів.
+
 
+
В даному випадку це пов'язано з тим, що велика кількість носіїв мови в періоди англійської колонізації покинули рідний будинок і на чужій землі стали спілкуватися з представниками інших мов і мовних груп.
+
 
+
Як наслідок, їхня англійська видозмінилася і багато в чому стала відрізнятися від британської англійської.
+
 
+
Так, з'явилися численні діалекти, серед яких американська англійська, канадська англійська, австралійська англійська тощо.
+
 
+
В даний час проблемі мовної варіативності приділяється підвищена увага. На зміну спрощеним поданням про мову як єдиному монолітному освіту прийшло розуміння гетерогенності мовної структури, обумовленої лінгвістичними і екстралінгвістичними факторами.
+
 
+
[[Вісник психології та педагогіки]] опублікував статтю на тему: [[Жабська О.П. Методика роботи з різними жанрами писемної творчості на уроці англійської мови в початковій школі ]].
+
[[Файл:English-for-kids-350.jpg|left]] Мета статті – з’ясувати особливості методики роботи з різними жанрами писемної творчості на уроці англійської мови в початковій школі.
+
 
+
Проблема сучасної шкільної освіти полягає в тому, що учні дуже перевантажені.
+
 
+
Кожен вчитель вважає свій предмет найважливішим, тому вимагає від учнів досконалого вивчення саме свого предмету.
+
 
+
Через надмірну кількість завдань, учні не можуть вивчити і запам’ятати все на належному рівні.
+
 
+
Крім того, вони починають вивчати іноземну мову, наразі англійську, вже з першого класу.
+
 
+
Саме різні жанри писемної творчості можуть забезпечити цікавість, ентузіазм, легше розуміння і запам’ятовування матеріалу, а також можуть познайомити учнів початкової школи з культурою, традиціями та історією країни, мова якої вивчається.
+
 
+
== [[Новини/2016-04-12|12 квітня 2016 року]] ==
+
[[Файл:UK-University-psyh-students-350.jpg|left]][[Вісник психології та педагогіки]] опублікував статтю на тему: [[Миколаєнко М.О. Розвиток педагогічної діагностики у Великій Британії]].
+
 
+
На сучасному етапі розвитку Української держави система освіти зазнає докорінних змін, зокрема змінюються форми, методи, технології навчання, а, отже, змінюється й
+
педагогічна діагностика.
+
 
+
Сучасний викладач має вміти не лише здобути інформацію про рівень навчальних досягнень тих, хто навчається, а й приймати відповідне управлінське рішення в залежності від отриманих ним даних.
+
 
+
Досконале знання сутності форм і методів педагогічної діагностики та доцільний вибір діагностичних методик сприятимуть ефективному аналізу стану протікання освітнього процесу та його результатів, а відповідні управлінські рішення впливатимуть на якість підготовки майбутніх фахівців.
+
 
+
Запорука успішного впровадження змін в системі освіти значною мірою залежить від вивчення та врахування як вітчизняного, так і світового досвіду.
+
 
+
== [[Новини/2016-03-29|29 березня 2016 року]] ==
+
[[Файл:Starshoclass-psyh-350.jpg|left]] [[Вісник психології та педагогіки]] опублікував статтю на тему: [[Методологічні підходи як підґрунтя дидактичної підготовки майб.учителів математики до проектування навч.діяльності старшокласників]].
+
 
+
У статті розглядаються методологічні підходи щодо дидактичної підготовки майбутнього вчителя математики до проектування навчальної діяльності старшокласників.
+
 
+
Структура методологічного знання передбачає три рівні проблеми розвитку підготовки майбутнього вчителя: загальнонауковий, конкретно-науковий, технологічний.
+
+
Загальнонауковий рівень заснований на системному підході.
+
 
+
Конкретно-науковий рівень, заснований на практичному використанні в процесі підготовки майбутнього вчителя математики положень особистісно орієнтованого, компетентнісного, контекстного та діяльнісного підходів у їх взаємодії.
+
 
+
Системне використання методологічних підходів забезпечує методологічний синергізм, тобто підвищення їх ефективності в результаті взаємодії з іншими.
+
 
+
== [[Новини/2016-03-08|8 березня 2016 року]] ==
+
[[Файл:Psych-buket.jpg|left]] '''Ніжні матері, турботливі бабусі, любі сестри, кохані дружини, милі дочки й онучки!'''
+
 
+
'''[[Вісник психології та педагогіки]] cердечно вітає Вас із найпрекраснішим святом весни – Міжнародним жіночим днем 8 березня!'''
+
 
+
Добрі і ласкаві, мужні і ранимі, такі хоробрі і такі тендітні, Ви – найдорожче, що є в житті чоловіків.
+
 
+
Охоронниці домашнього вогнища, берегині роду людського, Ви народжуєте і виховуєте дітей, передаючи з покоління в покоління традиції високої духовності, культури, працьовитості.
+
 
+
Щедрість ваших душ зігріває, сила духу – захоплює, а краса – вселяє віру в те, що світ буде врятований.
+
 
+
Від усієї душі бажаємо Вам величезного жіночого щастя, любові і добра!
+
 
+
Бажаємо, щоб кожен прийдешній день Ви зустрічали з посмішкою, з передчуттям радості, із впевненістю і щиросердечним спокоєм!
+
 
+
== [[Новини/2016-02-17|17 лютого 2016 року]] ==
+
[[Вісник психології та педагогіки]] опублікував [[Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 15]]. Файл доступний у форматі pdf.
+
 
+
== [[Новини/2016-02-11|11 лютого 2016 року]] ==
+
[[Файл:Child-forest-350.jpg | left]][[Вісник психології та педагогіки]] опублікував статтю [[Закусило В.С. Науково-педагогічні дослідження проблеми формування готовності майбутніх вихователів ДНЗ до екологічного виховання дітей]]. На сьогоднішній день особливого значення у змісті підготовки майбутніх фахівців вищих педагогічних навчальних закладів набуває екологічна складова.
+
+
Це зумовлено низкою чинників, серед яких варто назвати глобальну екологічну кризу, низький рівень екологічної освіти та свідомості населення, зокрема молоді.
+
 
+
Споживацькі настрої, що домінують у суспільстві, утилітарний підхід, до вирішення проблем охорони навколишнього середовища раціонального природокористування, нехтування правами громадянина (зокрема право жити в екологічно чистому середовищі) та гуманістичними цінностями – усі ці проблеми можна подолати лише на основі прищеплення молоді почуття відповідальності за стан довкілля, здатності сприймати життя як найвищу цінність і невід’ємну частину природи.
+
 
+
Важливу роль тут має відігравати якісна екологічна освіта підростаючого покоління.
+
 
+
== [[Новини/2016-02-10|10 лютого 2016 року]] ==
+
[[Файл:Child-theater-350.jpg | left]][[Вісник психології та педагогіки]] опублікував статтю [[Глібовець Г.С. Формування культурно-гігієнічних навичок у дітей молодшого дошкільного віку засобами театралізованих ігор ]]Дошкільне дитинство визначається педагогами та психологами як найбільш сенситивний період для формування основ базових якостей особистості.
+
Одним з найважливіших напрямів роботи в цей період є становлення у дитини самостійності, яка закладається в молодшому дошкільному віці в процесі формування певних умінь і навичок.
+
В цей період важливо формувати в дітей звичку до чистоти, акуратності, порядку, адже навички та звички, сформовані в молодшому дошкільному віці, зберігаються на все життя.
+
Слід також зазначити, що формування у дітей навичок особистої гігієни відіграє найважливішу роль в охороні їх здоров'я, сприяє правильній поведінці в побуті, у громадських місцях.
+
+
Зрештою, від знання і дотримання дітьми необхідних гігієнічних правил і норм поведінки залежить не тільки їх здоров'я, але й здоров'я інших дітей і дорослих.
+
 
+
== [[Новини/2016-01-25|25 січня 2016 року]] ==
+
[[Файл:Vlyublennye-para-romantika-350.jpg|left]][[Вісник психології та педагогіки]] опублікував статтю [[Гріньова О.М., Науменко М.С. Гендерні особливості ставлення до кохання у сучасної молоді]].
+
 
+
На сучасному етапі розбудови Української держави, в умовах руйнації старої, радянської, системи цінностей і відсутності єдиних, загальнонаціональних аксіологічних імперативів міжособистісних взаємин сучасна молодь переживає вплив різноманітних соціальних стереотипів, в тому числі - і стереотипів романтичних взаємин.
+
+
Такими стереотипами є батьківська сім’я, житєвий досвід значущих інших, різноманітні приклади українських і зарубіжних засобів масової інформації.
+
 
+
За таких умов проблема визначення сучасною молоддю базових когніцій кохання, які стають основою конструювання подальших романтичних взаємин надзвичайно ускладнюється. Висока значущість не лише когнітивного й емоційного компонентів кохання, але й поведінкових стратегій романтичних взаємин сучасної молоді обумовлюється і тим, що ефективність цих стратегій обумовлює успішність юнаків у конструюванні подальших шлюбних взаємин.
+
 
+
== [[Новини/2016-01-17|17 січня 2016 року]] ==
+
[[Файл:Studenti-350.jpg|left]][[Вісник психології та педагогіки]] опублікував статтю [[Юрченко В.І. Особливості локус-контролю студентів у зв’язку з педагогічною практикою]].
+
 
+
Перехід до нової якості вищої педагогічної освіти передбачає реалізацію низки послідовних кроків: створення інноваційного освітнього середовища; формування контингенту студентів; кадрове забезпечення освітнього процесу; діагностика навчальних досягнень студентів; соціально-гуманітарна діяльність.
+
+
Результатом цього має бути сучасний конкурентноздатний педагог.
+
+
Щоб досягнути цього потрібно суттєво розширити практичну складову професійної підготовки майбутніх учителів, насамперед шляхом збільшення до 25 % часу на проходження студентами різних видів педагогічної практики.
+
+
Педагогічна практика – одна з провідних подій у професійно-спрямованому житті майбутнього вчителя. Вона сприяє професійній ідентифікації студента, формуванню професійного аспекту його «Я-концепції» і коригуванню самооцінки.
+
 
+
== [[Новини/2016-01-01|01 січня 2016 року]] ==
+
[[Файл:Eda-na-god-ovcy 00.jpg|left]][[Вісник психології та педагогіки]] '''вітає Вас з Новим Роком 2016!'''
+
 
+
Нехай у Новий рік збуваються бажання,
+
 
+
І Дід Мороз дарунки принесе,
+
  
Нехай геть підуть всі розчарування,
+
ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ ЩОДО ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (30 квітня 2020 р., Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, лабораторія психології спілкування) // ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ. – Випуск 26. – 2020. - [Електронний ресурс]. – URL:: http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_26
  
І хай погане вмить розтане все
+
== [[Новини/2019-10-01|1 жовтня 2019 року]] ==
 +
На сайті розміщено '''[[Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 24]]'''
  
Нехай цей Новий рік дарує нам усмішки,
+
'''ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ ЩОДО ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ: ПІДСУМКИ 4 ЕТАПУ ЕКСПЕРИМЕНТУ''' (Матеріали круглого столу, 13 червня 2019 р., Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, лабораторія психології спілкування) // ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ. – Випуск 24. – 2019. - [Електронний ресурс]. – URL:: http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_24
  
Здоров'я міцного і щастя цілий віз,
 
  
І гроші хай течуть до вас, а не йдуть пішки,
 
  
І лиш від радості хай буде море сліз!
+
=== [[Новини/2018]] ===
  
 +
=== [[Новини/2017]] ===
  
 
=== [[Новини/2016]] ===
 
=== [[Новини/2016]] ===

Поточна версія на 06:38, 28 квітня 2020

Все, що відбувається у нас у Віснику психології та педагогіки, а також цікавинки зі світу педагогіки та психології, опубліковується на цій сторінці.

Якщо Ви вважаєте, що якась подія пройшла повз нашу увагу -- ласкаво просимо: повідомте про це адміністрацію чи редколегію сайту.

Практично кожного дня з'являються нові і нові матеріали на наших сторінках, тому не забувайте стежити за сторінкою Нові редагування! Також можна підписатися на отримання стрічки новин (RSS чи Atom) з нашого сайту.

Якщо Ви бажаєте отримувати новини нашого сайту на e-mail, то самостійно підписатися на цю безкоштовну послугу можна за адресою: Інтерфейс розсилки новин сайту

З повагою,

Адміністрація сайту

28 квітня 2020 року

На сайті розміщено Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 26

ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ ЩОДО ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (30 квітня 2020 р., Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, лабораторія психології спілкування) // ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ. – Випуск 26. – 2020. - [Електронний ресурс]. – URL:: http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_26

1 жовтня 2019 року

На сайті розміщено Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 24

ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ ЩОДО ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ: ПІДСУМКИ 4 ЕТАПУ ЕКСПЕРИМЕНТУ (Матеріали круглого столу, 13 червня 2019 р., Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, лабораторія психології спілкування) // ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ. – Випуск 24. – 2019. - [Електронний ресурс]. – URL:: http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_24


Новини/2018

Новини/2017

Новини/2016

Новини/2015

Новини/2014

Новини/2013

Новини/2012

Новини/2011

Новини/2010

Новини/2009



Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама