Статті з найбільшою кількістю категорій

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Перейти до: навігація, пошук

Нижче показані 20 результатів, починаючи з № 21

Переглянути (попередні 20наступні 20) (2050100250500).

  1. Самойленко К.В. Навчання технології спілкування засобами англійської мови майбутніх учителів ІМ в початковій та середній школі ‎(15 категорій)
  2. Protasova A.V. Onomatopoeia as one of the instrumental types of phonetic stylistic devices ‎(14 категорій)
  3. Райченок Т.В., Авдей Е.Н., Лукашевич Т.М. Влияние классической музыки на развитие музыкального восприятия студентов ‎(14 категорій)
  4. Гарбуз М.В. Формування навчальної мотивації у студентів першого курсу педагогічного коледжу ‎(14 категорій)
  5. Rusova Y.V. The ways of improving future primary school teachers’ English speaking skills ‎(14 категорій)
  6. Дениско С.М. Підготовка майбутнього вчителя англійської мови у ПШ до формування лексичної компетентності: традиції та інновації ‎(14 категорій)
  7. Смирнова О.М. Особливості підготовки студентів педагогічного коледжу до формування творчої особистості учнів початкової школи ‎(14 категорій)
  8. Tovkach O.V. The problem of forming and developing English vocabulary of future primary school teachers ‎(14 категорій)
  9. Ivanova I.V. The use of a multimedia presentation at the primary school lessons of English ‎(14 категорій)
  10. Kolesnikova A.O. The influence of the borrowings from contemporary languages on the dfevelopment of new English ‎(14 категорій)
  11. Мороз В.,Матійчак О. В.,Федоренко В. Особливості підготовки майбутнього вчителя до музичної діяльності у початковій школі ‎(14 категорій)
  12. Levchenko N.V. Assimilation as a process of modification of speech sounds in English ‎(14 категорій)
  13. Артемова Л.В. Актуальні проблеми виховання дітей в поліетнічному дошкільному навчальному закладі ‎(14 категорій)
  14. Шелест Н.О. Технології збагачення словника молодших школярів в умовах полікультурності навчання ‎(14 категорій)
  15. Сараєва Т.О., Бородавко М.О. Навчання ІМ дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в Україні: традиції, інновації, перспективи ‎(13 категорій)
  16. Заворотна О.І. Психолого-педагогічні передумови використання інтерактивних технологій навчання іноземних мов у ВНЗ ‎(13 категорій)
  17. Власюк Т.С. Іншомовна комунікативна компетентність майбутнього вчителя початкової школи як теоретична проблема ‎(13 категорій)
  18. Дениско С.М. Лінгво-методичні чинники активізації мовленнєвої діяльності студентів на заняттях з ІМ ‎(13 категорій)
  19. Вісник психології і соціальної педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 3/Передмова ‎(13 категорій)
  20. Романенко О.В., Буряк О.В., Серпутько І.А. Формування навичок проведення експериментальних досліджень у студентів-психологів ‎(13 категорій)

Переглянути (попередні 20наступні 20) (2050100250500).

Особисті інструменти
Ми в мережі
Інструменти
Реклама