Баштовий Олександр Миколайович

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

(відмінності між версіями)
Перейти до: навігація, пошук
 
Рядок 1: Рядок 1:
[[Файл:Фото Баштовий О .jpg|міні|праворуч|250пкс|Фото: Баштовий Олександр Миколайович]]
+
[[Файл:Баштовий Саша.jpg|міні|праворуч|650пкс|Фото: Баштовий Олександр Миколайович]]
 
+
 
+
'''Баштовий Олександр Миколайович''' – головний спеціаліст, держінспектор з ОНПС, ПЕК "Ямпіль-річковий", Вінницька обл.
+
  
  
 +
'''Баштовий Олександр Миколайович''' – викладач-дослідник з педагогіки та психології (1986), головний спеціаліст, держінспектор з ОНПС, ПЕК "Ямпіль-річковий", Вінницька обл.
  
 
== Освіта ==
 
== Освіта ==
  
У 1986 р. закінчив [[Національний педагогічний університет імені Михайла Драгоманова|Київський державний педагогічний інститут імені О.М. Горького]], педагогічний факультет, спеціальність „Педагогіка і психологія”, кваліфікація [[:Категорія:Викладачі-дослідники з педагогіки і психології КДПІ імені О.М. Горького|«Викладач-дослідник з педагогіки та психології»]].
+
У 1986 р. закінчив [[Національний педагогічний університет імені Михайла Драгоманова|Київський державний педагогічний інститут імені О.М. Горького]], педагогічний факультет, спеціальність „Педагогіка і психологія (шкільна)”, кваліфікація [[:Категорія:Викладачі-дослідники з педагогіки і психології КДПІ імені О.М. Горького|«Викладач-дослідник з педагогіки та психології»]].
  
 
== Досвід роботи ==
 
== Досвід роботи ==
  
 +
На початку своєї нетривалої (10 років) педагогічної діяльності, був деякий час причетний до зародження практичної психології в системі освіти, керував районним центром практичної психології на Вінниччині.
 +
 +
Молодий колектив педагогів-психологів, що пройшли навчання на курсах підготовки практичних психологів у Вінницькому педагогічному інституті, з невеликим багажем знань, навиків і досвіду, але з великим завзяттям і наполегливістю взялись запроваджувати новітні методи практичної психології в систему шкільної освіти. В деяких школах (гігантах) нашого р-ну, при методичній підтримці спеціалістів-науковців Інституту психології ім. Г.С. Костюка ([[Л.М. Проколієнко]], [[О.В. Киричук]], [[О.Б. Федоришин]] та ін.), а також одного ініціаторів створення центру практичної психології в обл., та і в Україні, завідуючого районним відділом освіти Ямпільського р-ну Б.М. Михайловського було запроваджено метод диференційованого відбору учнів початкових класів за рівнем розумової активності: на першому етапі (1-4 класи), та за нахилами, здібностями, інтересами на другому етапі диференціації (5-7 класи).
  
== Наукова діяльність ==
+
На жаль, сьогодні така робота не проводиться у зв’язку з малою наповнюваністю шкіл. Думаю наш невеличкий досвід знадобився в майбутньому практикуючим психологам, адже на базі нашого центру проводилось багато науково-практичних семінарів, за досвідом приїздили спеціалісти сусідніх районів.
  
 +
Згодом, за обставин, що склалися, вимушений був залишити систему освіти. Особливо, в моїй практичній діяльності, знадобились знання і досвід здобуті в процесі підготовки та захисту дипломної роботи під керівництвом [[Пічко Наталії Федорівни]], що мала назву «Психологічні аспекти професійного самовизначення випускників сільських шкіл», при наданні допомоги старшокласникам у виборі своєї майбутньої професії.
  
 +
{{Викладачі-дослідники з педагогіки і психології КДПІ імені О.М. Горького‎}}
  
[[Категорія:Українські психологи і педагоги]]
+
[[Категорія:Науковці]]
[[Категорія:Викладачі-дослідники з педагогіки і психології КДПІ імені О.М. Горького]]
+
[[Категорія:Психологи-практики]]
 +
[[Категорія: Українські психологи і педагоги]]

Поточна версія на 12:32, 2 листопада 2018

Фото: Баштовий Олександр Миколайович


Баштовий Олександр Миколайович – викладач-дослідник з педагогіки та психології (1986), головний спеціаліст, держінспектор з ОНПС, ПЕК "Ямпіль-річковий", Вінницька обл.

Освіта

У 1986 р. закінчив Київський державний педагогічний інститут імені О.М. Горького, педагогічний факультет, спеціальність „Педагогіка і психологія (шкільна)”, кваліфікація «Викладач-дослідник з педагогіки та психології».

Досвід роботи

На початку своєї нетривалої (10 років) педагогічної діяльності, був деякий час причетний до зародження практичної психології в системі освіти, керував районним центром практичної психології на Вінниччині.

Молодий колектив педагогів-психологів, що пройшли навчання на курсах підготовки практичних психологів у Вінницькому педагогічному інституті, з невеликим багажем знань, навиків і досвіду, але з великим завзяттям і наполегливістю взялись запроваджувати новітні методи практичної психології в систему шкільної освіти. В деяких школах (гігантах) нашого р-ну, при методичній підтримці спеціалістів-науковців Інституту психології ім. Г.С. Костюка (Л.М. Проколієнко, О.В. Киричук, О.Б. Федоришин та ін.), а також одного ініціаторів створення центру практичної психології в обл., та і в Україні, завідуючого районним відділом освіти Ямпільського р-ну Б.М. Михайловського було запроваджено метод диференційованого відбору учнів початкових класів за рівнем розумової активності: на першому етапі (1-4 класи), та за нахилами, здібностями, інтересами на другому етапі диференціації (5-7 класи).

На жаль, сьогодні така робота не проводиться у зв’язку з малою наповнюваністю шкіл. Думаю наш невеличкий досвід знадобився в майбутньому практикуючим психологам, адже на базі нашого центру проводилось багато науково-практичних семінарів, за досвідом приїздили спеціалісти сусідніх районів.

Згодом, за обставин, що склалися, вимушений був залишити систему освіти. Особливо, в моїй практичній діяльності, знадобились знання і досвід здобуті в процесі підготовки та захисту дипломної роботи під керівництвом Пічко Наталії Федорівни, що мала назву «Психологічні аспекти професійного самовизначення випускників сільських шкіл», при наданні допомоги старшокласникам у виборі своєї майбутньої професії.



Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама