Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 23
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
(відмінності між версіями)
(Створена сторінка: '''ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ''' . – Випуск 23. – Електронний додаток збірки наукових пр...) |
|||
Рядок 2: | Рядок 2: | ||
[[Файл:VPP Випуск 23.png|міні|праворуч|500 пкс|]] | [[Файл:VPP Випуск 23.png|міні|праворуч|500 пкс|]] | ||
+ | |||
+ | |||
+ | == Зміст == | ||
+ | |||
+ | |||
+ | * Безпалько О. Компетентнісний спектр майбутнього соціального педагога як основа професіоналізму | ||
+ | |||
+ | * Василюк А. Теоретико-методологічні підходи до дослідження проблеми освіти дорослих | ||
+ | |||
+ | * Гаврилкова К. Видатний внесок І.О. Сікорського у розвиток вікової та педагогічної психології | ||
+ | |||
+ | * Карпенко З. Мобінг в акмеперіоді: ризики і ресурси корекції життєвого сценарію особистості | ||
+ | |||
+ | * Комар Т. Структура і провідні властивості професійної зрілості майбутнього спеціаліста соціономічного напряму | ||
+ | |||
+ | * Кочерга О. Підготовка студентів до роботи з батьками як важлива складова професійної підготовки вчителя початкової школи в умовах модернізаційних змін | ||
+ | |||
+ | * Кутішенко В Феномен міжстатевої любові в контексті духовної парадигми психології | ||
+ | |||
+ | * Легенький М. Оновлення освітянського законодавства – шлях до успіху освітніх реформ | ||
+ | |||
+ | * Мельник О.М. Підготовка майбутніх учителів початкових класів для роботи з учнями з особливостями психофізичного розвитку в умовах інклюзивної освіти | ||
+ | |||
+ | * Микитюк Г. Проблема оптимізації професійної підготовки спеціаліста в галузі практичної психології | ||
+ | |||
+ | * Мороз Л. Кар’єра як предмет психологічного супроводу | ||
+ | |||
+ | * Подшивайлова Л. Обдарованість як індивідуальна та соціальна проблема | ||
+ | |||
+ | * Ставицька С. Рівні реалізації духовної самосвідомості особистості у філогенезі та онтогенезі, відповідно до провідного компоненту в її структурі | ||
+ | |||
+ | * Хомич Г. Актуальні аспекти підготовки фахівців до надання психологічної допомоги учасникам бойових дій | ||
+ | |||
+ | * Шахов В. Соціально-психологічні механізми принципу мінімізації виховного впливу або прояв третього закону Ньютона в педагогіці | ||
+ | |||
+ | * Шахраюк Б. Психологічні аспекти педагогічної практики студентів спеціальності «технологічна освіта» | ||
+ | |||
+ | * Юрченко В. Ровесники голодомору-геноциду | ||
+ | |||
+ | [[Категорія:Електронні книги]] | ||
+ | [[Категорія:Наукові праці]] | ||
+ | {{Викладачі-дослідники з педагогіки і психології КДПІ імені О.М. Горького}} | ||
+ | [[Категорія:Науковці]] | ||
+ | [[Категорія:Українські психологи і педагоги]] | ||
+ | [[Категорія:НПУ імені М.П. Драгоманова]] | ||
+ | [[Категорія:Науковці НПУ імені М.П. Драгоманова]] |
Версія за 15:39, 27 серпня 2018
ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ . – Випуск 23. – Електронний додаток збірки наукових праць викладачів-дослідників до "Викладачі-дослідники з педагогіки та психології: 40 років у царині освіти. - К.: Каравела, 2018. - [Електронний ресурс]. – URL:: http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_23
Зміст
- Безпалько О. Компетентнісний спектр майбутнього соціального педагога як основа професіоналізму
- Василюк А. Теоретико-методологічні підходи до дослідження проблеми освіти дорослих
- Гаврилкова К. Видатний внесок І.О. Сікорського у розвиток вікової та педагогічної психології
- Карпенко З. Мобінг в акмеперіоді: ризики і ресурси корекції життєвого сценарію особистості
- Комар Т. Структура і провідні властивості професійної зрілості майбутнього спеціаліста соціономічного напряму
- Кочерга О. Підготовка студентів до роботи з батьками як важлива складова професійної підготовки вчителя початкової школи в умовах модернізаційних змін
- Кутішенко В Феномен міжстатевої любові в контексті духовної парадигми психології
- Легенький М. Оновлення освітянського законодавства – шлях до успіху освітніх реформ
- Мельник О.М. Підготовка майбутніх учителів початкових класів для роботи з учнями з особливостями психофізичного розвитку в умовах інклюзивної освіти
- Микитюк Г. Проблема оптимізації професійної підготовки спеціаліста в галузі практичної психології
- Мороз Л. Кар’єра як предмет психологічного супроводу
- Подшивайлова Л. Обдарованість як індивідуальна та соціальна проблема
- Ставицька С. Рівні реалізації духовної самосвідомості особистості у філогенезі та онтогенезі, відповідно до провідного компоненту в її структурі
- Хомич Г. Актуальні аспекти підготовки фахівців до надання психологічної допомоги учасникам бойових дій
- Шахов В. Соціально-психологічні механізми принципу мінімізації виховного впливу або прояв третього закону Ньютона в педагогіці
- Шахраюк Б. Психологічні аспекти педагогічної практики студентів спеціальності «технологічна освіта»
- Юрченко В. Ровесники голодомору-геноциду