Сторінки, що посилаються на «Шаблон:Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 13»
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Наступні сторінки посилаються на Шаблон:Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 13:
Переглянути (попередні 50 • наступні 50) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).- Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 13 (включення) (← посилання)
 - Безух Ю.С. Основні чинники розвитку іншомовної компетентності майбутнього вчителя початкової школи (включення) (← посилання)
 - Веклич Ю.І. Зберігання культурно-історичної інформації країни, мова якої вивчається, у контексті прояву її кумулятивної функції (включення) (← посилання)
 - Горєлова В.В. Основні інноваційні тенденції у сучасній лінгводидактиці як методолог. основи навчання іноземних мов у початковій школі (включення) (← посилання)
 - Петрик Л.В. Викладач іноземної мови ВНЗ у процесі формування творчої особистості студента (включення) (← посилання)
 - Дениско С.М. Підготовка майбутнього вчителя англійської мови у ПШ до формування лексичної компетентності: традиції та інновації (включення) (← посилання)
 - Задерилова С.В. Засоби, що сприяють розвитку іншомовної компетентності учнів початкової школи (включення) (← посилання)
 - Квятковська Ю.А. Дії-інваріанти як основа конкретизації методичних умінь вчителя початкової та середньої школи (включення) (← посилання)
 - Коваленко Л.В. До проблеми мовної підготовки студентів - майбутніх учителів початкової школи (включення) (← посилання)
 - Кошарна Н.В. До проблеми мовної освіти в Україні в контексті підготовки вчителя іноземної мови (включення) (← посилання)
 - Павлюк Р.О. Інформаційна компетентність у структурі сучасної лінгводидактики (включення) (← посилання)
 - Руднік Ю.В. Іншомовна освіта вчителів Фінляндії (включення) (← посилання)
 - Самойленко К.В. Навчання технології спілкування засобами англійської мови майбутніх учителів ІМ в початковій та середній школі (включення) (← посилання)
 - Соломаха А.В. Концепт «вторинна мовна особистість» в теорії та методиці навчання іноземних мов (включення) (← посилання)
 - Чернігівська Н.С. Cтратегії навчання АМ студентів непрофільних спеціальностей (на базі навч. дисц. «Іноземна мова (поглиблене вивчення)») (включення) (← посилання)
 - Лавриненко Д.Г. Використання вчителем англійської мови сучасних технологій навчання у початковій школі (включення) (← посилання)
 - Лагутіна А.К. Формування ІКК на основі інтерактивної діяльності в контексті Європейської інтеграції в умовах багатопрофільного інституту (включення) (← посилання)
 - Лисенко Г.В. Формування соціокультурної компетентності студентів у процесі вивчення іноземної мови (включення) (← посилання)
 - Лобода О.В. До проблеми формування іншомовної методичної компетентності майбутніх вихователів дошкільної освіти (включення) (← посилання)
 - Лук'янчук С.Ф. Підготовка майбутніх учителів в університетах США до професійної діяльності в полікультурному шкільному середовищі (включення) (← посилання)
 - Ситник О.І. Мовна освіта в контексті освіти дорослих в Ірландії (включення) (← посилання)
 - Сінельник І.П. Виховання толерантності як компоненту полікультурної компетенції майбутніх учителів початкової школи засобами ІМ (включення) (← посилання)
 - Собко Н.В. Використання видів комунікативної гри в процесі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи (включення) (← посилання)
 - Гарбуз М.В. Формування навчальної мотивації у студентів першого курсу педагогічного коледжу (включення) (← посилання)
 - Смирнова О.М. Особливості підготовки студентів педагогічного коледжу до формування творчої особистості учнів початкової школи (включення) (← посилання)
 - Артемова Л.В. Актуальні проблеми виховання дітей в поліетнічному дошкільному навчальному закладі (включення) (← посилання)