Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 23
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
(відмінності між версіями)
Рядок 13: | Рядок 13: | ||
* '''[http://www.psyh.kiev.ua/images/%D0%92%D0%B0%D1%81%D0%B8%D0%BB%D1%8E%D0%BA_%D0%90_%D0%A2%D0%B5%D0%BE%D1%80%D0%9C%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4_%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%85%D0%BE%D0%B4%D0%B8_%D0%B4%D0%BE_%D0%B4%D0%BE%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B4%D0%B6_%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B8_%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%81%D0%BB%D0%B8%D1%85.pdf Василюк А. Теоретико-методологічні підходи до дослідження проблеми освіти дорослих]''' | * '''[http://www.psyh.kiev.ua/images/%D0%92%D0%B0%D1%81%D0%B8%D0%BB%D1%8E%D0%BA_%D0%90_%D0%A2%D0%B5%D0%BE%D1%80%D0%9C%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4_%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%85%D0%BE%D0%B4%D0%B8_%D0%B4%D0%BE_%D0%B4%D0%BE%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B4%D0%B6_%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B8_%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%81%D0%BB%D0%B8%D1%85.pdf Василюк А. Теоретико-методологічні підходи до дослідження проблеми освіти дорослих]''' | ||
− | * Гаврилкова К. Видатний внесок І.О. Сікорського у розвиток вікової та педагогічної психології | + | * '''[[Гаврилкова К. Видатний внесок І.О. Сікорського у розвиток вікової та педагогічної психології]]''' |
* '''[[Карпенко З. Мобінг в акмеперіоді: ризики і ресурси корекції життєвого сценарію особистості]]''' | * '''[[Карпенко З. Мобінг в акмеперіоді: ризики і ресурси корекції життєвого сценарію особистості]]''' |
Версія за 13:51, 29 вересня 2018
ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ . – Випуск 23. – Електронний додаток збірки наукових праць викладачів-дослідників до книги "Викладачі-дослідники з педагогіки та психології: 40 років у царині освіти. - К.: Каравела, 2018. - [Електронний ресурс]. – URL:: http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_23
Зміст
- Кіт Г. Педагог-дослідник – стратегічний орієнтир сучасної школи
- Комар Т. Структура і провідні властивості професійної зрілості майбутнього спеціаліста соціономічного напряму
- Кочерга О. Підготовка студентів до роботи з батьками як важлива складова професійної підготовки вчителя початкової школи в умовах модернізаційних змін
- Кутішенко В Феномен міжстатевої любові в контексті духовної парадигми психології
- Легенький М. Оновлення освітянського законодавства – шлях до успіху освітніх реформ
- Мельник О.М. Підготовка майбутніх учителів початкових класів для роботи з учнями з особливостями психофізичного розвитку в умовах інклюзивної освіти
- Melnychuk O. The Psychological Peculiarities of the Emotional Intelligence of Future Social Sphere Professionals
- Микитюк Г. Проблема оптимізації професійної підготовки спеціаліста в галузі практичної психології
- Пихтіна Н. Особливості роботи з дітьми з неблагополучних сімей в закладах дошкільної освіти
- Подшивайлова Л. Обдарованість як індивідуальна та соціальна проблема
- Ставицька С. Рівні реалізації духовної самосвідомості особистості у філогенезі та онтогенезі, відповідно до провідного компоненту в її структурі
- Сулятицький І. Психоантропологія громадянськості
- Фролов П.Д. Діти незалежності: штрихи до проспективного соціально-психологічного портрету
- Хомич Г. Актуальні аспекти підготовки фахівців до надання психологічної допомоги учасникам бойових дій
- Шахов В. Соціально-психологічні механізми принципу мінімізації виховного впливу або прояв третього закону Ньютона в педагогіці
- Шахраюк Б. Психологічні аспекти педагогічної практики студентів спеціальності «технологічна освіта»
Автореферати дисертацій викладачів-дослідників