Статті з найбільшою кількістю категорій
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Нижче показані 50 результатів, починаючи з № 751
Переглянути (попередні 50 • наступні 50) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).
- Науменко Т. С. Використання засобів мультимедіа-презентацій з метою підвищення пізнавальної активності студентів педагогічного училища... (10 категорій)
- Панченко С.М. Дистанційна форма підвищення кваліфікації з позиції педагогів сумської області (10 категорій)
- Apenko S.N. The innovative technology of formation and evaluation of behavioral competencies in project management (10 категорій)
- Жунусова А.Ж., Сейдуалиева А.М., Альдибекова Ш. Теоретические аспекты понятия «информационная компетентность» в начальном образовании (10 категорій)
- Середа І. Методика розвитку рухового компоненту творчих здібностей в процесі фізичного виховання (10 категорій)
- Бєлєнька Г.В. Образ матері в українській культурі та його вплив на формування особистості (10 категорій)
- Дзюбко Л.В. Тематичний соціально-психологічний тренінг як засіб професійного навчання вчителів і шкільних психологів (10 категорій)
- Таджиева М.К, Еленгеева В. Обзор дошкольных образовательных программ в зарубежных странах (10 категорій)
- Наконечна Т.А. Дитяче експериментування як засіб формування пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку (10 категорій)
- Беленькая А.В. Взаимодействие педагога и детей при изучении иностранного языка (10 категорій)
- Петренко І.В. Застосування інноваційних соціально-психологічних технологій у процесі здійснення освітніх реформ (10 категорій)
- Комар Т. Структура і провідні властивості професійної зрілості майбутнього спеціаліста соціономічного напряму (10 категорій)
- Сингаївська І.В.Рольові статуси викладача та їх вплив на формування позитивного ставлення стейкхолдерів ун-ту до освітніх інновацій (10 категорій)
- Искакова А.Т., Закаева Г.З. Некоторые аспекты социально-педагогической ориентации взрослых на инклюзивное образование (10 категорій)
- Алиева С.В. Профилактика семейной дезадаптации как аспект социально-педагогической деятельности (10 категорій)
- Тасжурекова Ж.Т. Профессиональная подготовка учителя новой формации в условиях реализации компетентностного подхода (10 категорій)
- Охріменко З. Інноваційні стратегії у професійному самовизначенні учнів підліткового і старшого шкільного віку (10 категорій)
- Киричук В.О. Моніторинг особистісного розвитку дітей шкільного віку засобами інтернет-технологій (10 категорій)
- Жовнірук А.І. Особливості мнемічної діяльності особистості у процесі формування іншомовної компетентності (10 категорій)
- Мельник А. Ю. Інформування як соціальний та психологічний феномен (10 категорій)
- Метербаева К.М., Байназарова Т.Б., Смагулова Б.Л. Модернизация дошкольного образования как важнейшая задача высшей школы (10 категорій)
- Семенова Н.І. Формування здорової особистості дитини 6-го року життя у процесі взаємодії дошкільного навчального закладу і сім’ї (10 категорій)
- Полякова Е.В. Подготовка учителей начальных классов в системе последипломного педагогического образования (10 категорій)
- Рубашна К.В. Психолого-педагогічний супровід обдарованої дитини (10 категорій)
- Baliuta V.V.Illusion of understanding as a socio-psychological prerequisite for youth political behaviour radicalization (10 категорій)
- Махній М.М. Соціальні нормативи тактильної поведінки (10 категорій)
- Мельник О.М. Підготовка майбутніх учителів поч.кл. для роботи з учнями з особливостями психофізичного розвитку в умовах інклюзивної освіти (10 категорій)
- Волинець К.І., Кошман П.Я. Освітня галузь «Технології» як програма технологічної освіти майбутнього вчителя початкової школи (10 категорій)
- Лохвицька Л.В. Концепції морального виховання особистості в сучасній американській психологічній науці (10 категорій)
- Бєлєнька Г.В. Формування професійної мотивації учіння у студентів спеціальності „Дошкільна освіта” (10 категорій)
- Терещенко Л.А. Психологічий аналіз ситуації шкільної дезадаптації у першокласників (10 категорій)
- Белинская А.Б. Конфликтологическая культура социального педагога (10 категорій)
- Гриценок Л.І., Юрченко В.І. Конкурс-квест "Реформа - шлях до школи моєї мрії": підсумки та перспективи (10 категорій)
- Делянченко В.М. Особливості процесу формування толерантності у майбутніх соціальних педагогів в системі вищої освіти України (10 категорій)
- Москаленко Б.О. Формування мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами художньо-педагогічного спілкування (на матеріалі природи) (10 категорій)
- Волошина В.В. Ментальні основи професійної підготовки майбутніх психологів (10 категорій)
- Искакова А.Т., Таджиева М., Тэсзэний Э. Казахстан и Венгрия: историко-педагогический аспект развития дошкольного образования (10 категорій)
- Орловська Л.С. Актуальні завдання по формуванню компетентностей у здобувачів освіти у межах НУШ (10 категорій)
- Алиева Э.Ю. Развитие личности студентов через формирование их способности к самостоятельному жизненному выбору (10 категорій)
- Кравчук Л.В. Реализация инновационных подходов в нравственном развитии младших школьников (10 категорій)
- Дятленко Н.М. Психолого-педагогічні умови ефективної взаємодії викладача та студента (10 категорій)
- Макаров М.И. Русская философия второй половины XIX – первой половины XX вв. о духовно-нравственном воспитании (10 категорій)
- Щербань Є.А. Образ материнства у психологічній картині світу особистості студента (10 категорій)
- Мельник О.М. Фактори забезпечення якісного освітнього процесу в післядипломній педагогічній освіті (10 категорій)
- Микитюк Г. Проблема оптимізації професійної підготовки спеціаліста в галузі практичної психології (10 категорій)
- Пихтіна Н. Особливості роботи з дітьми з неблагополучних сімей в закладах дошкільної освіти (10 категорій)
- Каменєва Т.В. Мовленнєва майстерність та техніка мовлення психолога (10 категорій)
- Марусинець М.М. Дидактично-інформаційне середовище – новий вектор підготовки майбутніх учителів (10 категорій)
- Богданец-Билоскаленко Н.И. Активизация научно-методических разработок ученого-педагога Я. Чепиги в практике современной начальной школы (10 категорій)
- Гриценок Л.І.,Капустюк О.М., Юрченко В.І. Конкурс-квест як технологія підтримки освітніх змін (10 категорій)
Переглянути (попередні 50 • наступні 50) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).