Статті з найбільшою кількістю категорій

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Перейти до: навігація, пошук

Нижче показані 50 результатів, починаючи з № 751

Переглянути (попередні 50наступні 50) (2050100250500).

  1. Науменко Т. С. Використання засобів мультимедіа-презентацій з метою підвищення пізнавальної активності студентів педагогічного училища... ‎(10 категорій)
  2. Панченко С.М. Дистанційна форма підвищення кваліфікації з позиції педагогів сумської області ‎(10 категорій)
  3. Apenko S.N. The innovative technology of formation and evaluation of behavioral competencies in project management ‎(10 категорій)
  4. Жунусова А.Ж., Сейдуалиева А.М., Альдибекова Ш. Теоретические аспекты понятия «информационная компетентность» в начальном образовании ‎(10 категорій)
  5. Середа І. Методика розвитку рухового компоненту творчих здібностей в процесі фізичного виховання ‎(10 категорій)
  6. Бєлєнька Г.В. Образ матері в українській культурі та його вплив на формування особистості ‎(10 категорій)
  7. Дзюбко Л.В. Тематичний соціально-психологічний тренінг як засіб професійного навчання вчителів і шкільних психологів ‎(10 категорій)
  8. Таджиева М.К, Еленгеева В. Обзор дошкольных образовательных программ в зарубежных странах ‎(10 категорій)
  9. Наконечна Т.А. Дитяче експериментування як засіб формування пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку ‎(10 категорій)
  10. Беленькая А.В. Взаимодействие педагога и детей при изучении иностранного языка ‎(10 категорій)
  11. Петренко І.В. Застосування інноваційних соціально-психологічних технологій у процесі здійснення освітніх реформ ‎(10 категорій)
  12. Комар Т. Структура і провідні властивості професійної зрілості майбутнього спеціаліста соціономічного напряму ‎(10 категорій)
  13. Сингаївська І.В.Рольові статуси викладача та їх вплив на формування позитивного ставлення стейкхолдерів ун-ту до освітніх інновацій ‎(10 категорій)
  14. Искакова А.Т., Закаева Г.З. Некоторые аспекты социально-педагогической ориентации взрослых на инклюзивное образование ‎(10 категорій)
  15. Алиева С.В. Профилактика семейной дезадаптации как аспект социально-педагогической деятельности ‎(10 категорій)
  16. Тасжурекова Ж.Т. Профессиональная подготовка учителя новой формации в условиях реализации компетентностного подхода ‎(10 категорій)
  17. Охріменко З. Інноваційні стратегії у професійному самовизначенні учнів підліткового і старшого шкільного віку ‎(10 категорій)
  18. Киричук В.О. Моніторинг особистісного розвитку дітей шкільного віку засобами інтернет-технологій ‎(10 категорій)
  19. Жовнірук А.І. Особливості мнемічної діяльності особистості у процесі формування іншомовної компетентності ‎(10 категорій)
  20. Мельник А. Ю. Інформування як соціальний та психологічний феномен ‎(10 категорій)
  21. Метербаева К.М., Байназарова Т.Б., Смагулова Б.Л. Модернизация дошкольного образования как важнейшая задача высшей школы ‎(10 категорій)
  22. Семенова Н.І. Формування здорової особистості дитини 6-го року життя у процесі взаємодії дошкільного навчального закладу і сім’ї ‎(10 категорій)
  23. Полякова Е.В. Подготовка учителей начальных классов в системе последипломного педагогического образования ‎(10 категорій)
  24. Рубашна К.В. Психолого-педагогічний супровід обдарованої дитини ‎(10 категорій)
  25. Baliuta V.V.Illusion of understanding as a socio-psychological prerequisite for youth political behaviour radicalization ‎(10 категорій)
  26. Махній М.М. Соціальні нормативи тактильної поведінки ‎(10 категорій)
  27. Мельник О.М. Підготовка майбутніх учителів поч.кл. для роботи з учнями з особливостями психофізичного розвитку в умовах інклюзивної освіти ‎(10 категорій)
  28. Волинець К.І., Кошман П.Я. Освітня галузь «Технології» як програма технологічної освіти майбутнього вчителя початкової школи ‎(10 категорій)
  29. Лохвицька Л.В. Концепції морального виховання особистості в сучасній американській психологічній науці ‎(10 категорій)
  30. Бєлєнька Г.В. Формування професійної мотивації учіння у студентів спеціальності „Дошкільна освіта” ‎(10 категорій)
  31. Терещенко Л.А. Психологічий аналіз ситуації шкільної дезадаптації у першокласників ‎(10 категорій)
  32. Белинская А.Б. Конфликтологическая культура социального педагога ‎(10 категорій)
  33. Гриценок Л.І., Юрченко В.І. Конкурс-квест "Реформа - шлях до школи моєї мрії": підсумки та перспективи ‎(10 категорій)
  34. Делянченко В.М. Особливості процесу формування толерантності у майбутніх соціальних педагогів в системі вищої освіти України ‎(10 категорій)
  35. Москаленко Б.О. Формування мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами художньо-педагогічного спілкування (на матеріалі природи) ‎(10 категорій)
  36. Волошина В.В. Ментальні основи професійної підготовки майбутніх психологів ‎(10 категорій)
  37. Искакова А.Т., Таджиева М., Тэсзэний Э. Казахстан и Венгрия: историко-педагогический аспект развития дошкольного образования ‎(10 категорій)
  38. Орловська Л.С. Актуальні завдання по формуванню компетентностей у здобувачів освіти у межах НУШ ‎(10 категорій)
  39. Алиева Э.Ю. Развитие личности студентов через формирование их способности к самостоятельному жизненному выбору ‎(10 категорій)
  40. Кравчук Л.В. Реализация инновационных подходов в нравственном развитии младших школьников ‎(10 категорій)
  41. Дятленко Н.М. Психолого-педагогічні умови ефективної взаємодії викладача та студента ‎(10 категорій)
  42. Макаров М.И. Русская философия второй половины XIX – первой половины XX вв. о духовно-нравственном воспитании ‎(10 категорій)
  43. Щербань Є.А. Образ материнства у психологічній картині світу особистості студента ‎(10 категорій)
  44. Мельник О.М. Фактори забезпечення якісного освітнього процесу в післядипломній педагогічній освіті ‎(10 категорій)
  45. Микитюк Г. Проблема оптимізації професійної підготовки спеціаліста в галузі практичної психології ‎(10 категорій)
  46. Пихтіна Н. Особливості роботи з дітьми з неблагополучних сімей в закладах дошкільної освіти ‎(10 категорій)
  47. Каменєва Т.В. Мовленнєва майстерність та техніка мовлення психолога ‎(10 категорій)
  48. Марусинець М.М. Дидактично-інформаційне середовище – новий вектор підготовки майбутніх учителів ‎(10 категорій)
  49. Богданец-Билоскаленко Н.И. Активизация научно-методических разработок ученого-педагога Я. Чепиги в практике современной начальной школы ‎(10 категорій)
  50. Гриценок Л.І.,Капустюк О.М., Юрченко В.І. Конкурс-квест як технологія підтримки освітніх змін ‎(10 категорій)

Переглянути (попередні 50наступні 50) (2050100250500).

Особисті інструменти
Ми в мережі
Інструменти
Реклама