Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 11
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Рядок 61: | Рядок 61: | ||
'''[[Головатенко Т.Ю. Використання англійського фольклору в інтерактивному навчанні іноземної мови молодших школярів]]''' | '''[[Головатенко Т.Ю. Використання англійського фольклору в інтерактивному навчанні іноземної мови молодших школярів]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Дениско С.М. Лінгво-методичні чинники активізації мовленнєвої діяльності студентів на заняттях з ІМ]]''' | ||
'''[[Дмитрук О.П. Використання smart-дошки на уроках англійської мови в початковій школі]]''' | '''[[Дмитрук О.П. Використання smart-дошки на уроках англійської мови в початковій школі]]''' | ||
Рядок 71: | Рядок 73: | ||
'''[[Ковальова В.В. Сучасні педагогічні технології навчання іноземної мови у початковій школі]]''' | '''[[Ковальова В.В. Сучасні педагогічні технології навчання іноземної мови у початковій школі]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Колот К.В. Роль дистанційної форми навчання у розвитку іншомовної комунікативної компетентності майбутнього вчителя початкової школи]]''' | ||
'''[[Лабунець Ю.О. Самоосвіта в контексті становлення вторинної мовної особистості майбутнього вчителя іноземної мови]]''' | '''[[Лабунець Ю.О. Самоосвіта в контексті становлення вторинної мовної особистості майбутнього вчителя іноземної мови]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Лавриненко Д.Г. Особливості проведення позакласних заходів у початковій школі]]''' | ||
'''[[Лещенко В.В. Формування країнознавчої та лінгвокраїнознавчої компетенцій на заняттях «Практичий курс іноземної мови» у немовних ВНЗ]]''' | '''[[Лещенко В.В. Формування країнознавчої та лінгвокраїнознавчої компетенцій на заняттях «Практичий курс іноземної мови» у немовних ВНЗ]]''' | ||
Рядок 85: | Рядок 91: | ||
'''[[Праведна А.В. Особливості лінгвістичної ситуації в американському штаті Каліфорнія: лексичний аспект]]''' | '''[[Праведна А.В. Особливості лінгвістичної ситуації в американському штаті Каліфорнія: лексичний аспект]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Рой Т.М. Система застосування тренінгів іншомовної комунікативності у професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів]]''' | ||
'''[[Сидоренко А.М. Використання методу проектів на уроках англійської мови в початковій школі]]''' | '''[[Сидоренко А.М. Використання методу проектів на уроках англійської мови в початковій школі]]''' | ||
Рядок 93: | Рядок 101: | ||
'''[[Шелест Н.О. Формування іншомовної комунікативної компетентності у студентів немовних спеціальностей]]''' | '''[[Шелест Н.О. Формування іншомовної комунікативної компетентності у студентів немовних спеціальностей]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Hubar N.V. Strategies for future primary school teachers’ listening skills developing ]]''' | ||
'''[[Kolesnikova A.O. The influence of the borrowings from contemporary languages on the dfevelopment of new English]]''' | '''[[Kolesnikova A.O. The influence of the borrowings from contemporary languages on the dfevelopment of new English]]''' | ||
'''[[Levchenko N.V. Assimilation as a process of modification of speech sounds in English]]''' | '''[[Levchenko N.V. Assimilation as a process of modification of speech sounds in English]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Pluzhnyk I.V. The approaches to English study of immigrants in primary school in the United States of America]]''' | ||
'''[[Protasova A.V. Onomatopoeia as one of the instrumental types of phonetic stylistic devices]]''' | '''[[Protasova A.V. Onomatopoeia as one of the instrumental types of phonetic stylistic devices]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Rusova Y.V. The ways of improving future primary school teachers’ English speaking skills]]''' | ||
'''[[Smyrnova O.M. Alliteration and assonance as phonetic stylistic devices in the context of the future primary school teachers’linguo-stylistic competence formation]]''' | '''[[Smyrnova O.M. Alliteration and assonance as phonetic stylistic devices in the context of the future primary school teachers’linguo-stylistic competence formation]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Tovkach O.V. The problem of forming and developing English vocabulary of future primary school teachers]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Vysotska A.I. The use of verses, games, and problem-solving activities in English grammar teaching of primary school students]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Vysotska M.I. Songs as a valuable pedagogical tool in teaching English of primary school students]]''' | ||
'''[[Zayets O.S. The synonymous phenomenon in English phraseology]]''' | '''[[Zayets O.S. The synonymous phenomenon in English phraseology]]''' |
Версія за 08:56, 8 квітня 2013
ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ [Електронний ресурс] : Збірник матеріалів Студентської наукової конференції "Сучасна іншомовна освіта очима студентів" (28 лютого 2013 р., м.Київ) / Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка, Інститут психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка. – Випуск 11. – К., 2013. – Режим доступу до збірника : http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_11
РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ:
Безпалько Ольга Володимирівна, доктор педагогічних наук, професор, директор Інституту психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка (головний редактор);
Бєлєнька Ганна Володимирівна, доктор педагогічних наук, доцент, заступник директора з наукової роботи, завідувач кафедрою дошкільної освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Іванов Олександр Володимирович, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою соціальної педагогіки Московського гуманітарного педагогічного інституту;
Побірченко Неля Антонівна, доктор психологічних наук, Провідний науковий співробітник НДЛ освітології Київського університету імені Бориса Грінченка;
Сєргєєнкова Оксана Павлівна, доктор психологічних наук, доцент, завідувач кафедрою загальної, вікової та педагогічної психології Київського університету імені Бориса Грінченка;
Чернобровкін Володимир Миколайович, доктор психологічних наук, професор, завідувач кафедрою психології Луганського національного університету імені Тараса Шевченка;
Бакланов Костянтин Володимирович, кандидат педагогічних наук, професор, декан факультету соціальної педагогіки Московського гуманітарного педагогічного інституту;
Веретенко Тетяна Григорівна, кандидат педагогічних наук, професор завідувач кафедрою соціальної педагогіки та корекційної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка;
Прокопович Євгеній Михайлович, кандидат медичних наук, доцент кафедри практичної психології Київського університету імені Бориса Грінченка;
Юрченко Віктор Іванович, кандидат психологічних наук, доцент, директор Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (головний редактор);
Мартиненко Світлана Миколаївна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою початкової освіти та методик гуманітарних дисциплінПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Митник Олександр Якович, доктор педагогічних наук, професор кафедрою початкової освіти та методик природничо-математичних дисциплінПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.
Бобровник Ю.О. Шляхи реалізації когнітивно-комунікативного підходу навчання ІМ молодших школярів
Вайландт Н.О. Особливості професійного іміджу майбутнього вчителя іноземної мови у початковій школі
Дениско С.М. Лінгво-методичні чинники активізації мовленнєвої діяльності студентів на заняттях з ІМ
Дмитрук О.П. Використання smart-дошки на уроках англійської мови в початковій школі
Єременко І.І. Автентичні тексти як ефективний засіб формування іншомовної особистості студента
Замишляк К.В. Комунікативний аспект виховання гуманності майбутнього вчителя початкової школи
Ковальова В.В. Сучасні педагогічні технології навчання іноземної мови у початковій школі
Лавриненко Д.Г. Особливості проведення позакласних заходів у початковій школі
Майданіченко В.А. Світові тенденції розвитку іншомовної педагогічної освіти
Олійник О.В. Уживання вигуків та вигукових фразеологізмів у сучасній англійській мові
Пасічник Н.С. Індивідуалізація навчання іноземних мов у вищих педагогічних закладах
Праведна А.В. Особливості лінгвістичної ситуації в американському штаті Каліфорнія: лексичний аспект
Сидоренко А.М. Використання методу проектів на уроках англійської мови в початковій школі
Шелест Н.О. Формування іншомовної комунікативної компетентності у студентів немовних спеціальностей
Hubar N.V. Strategies for future primary school teachers’ listening skills developing
Levchenko N.V. Assimilation as a process of modification of speech sounds in English
Protasova A.V. Onomatopoeia as one of the instrumental types of phonetic stylistic devices
Rusova Y.V. The ways of improving future primary school teachers’ English speaking skills
Vysotska M.I. Songs as a valuable pedagogical tool in teaching English of primary school students
Zayets O.S. The synonymous phenomenon in English phraseology
Вісник психології і соціальної педагогіки. Збірник наук. праць
Збірник наук. праць. - Випуск 1 | Збірник наук. праць. - Випуск 2 | Збірник наук. праць. - Випуск 3 | Збірник наук. праць. - Випуск 4 | Збірник наук. праць. - Випуск 5 | Збірник наук. праць. - Випуск 6 | Збірник наук. праць. - Випуск 7 | Збірник наук. праць. - Випуск 8 | Збірник наук. праць. - Випуск 9 | Збірник наук. праць. - Випуск 10 | Збірник наук. праць. - Випуск 11 | Збірник наук. праць. - Випуск 12 | Збірник наук. праць. - Випуск 13 | Збірник наук. праць. - Випуск 14 | Збірник наук. праць. - Випуск 15 | Збірник наук. праць. - Випуск 16 | Збірник наук. праць. - Випуск 17