Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 14

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

(відмінності між версіями)
Перейти до: навігація, пошук
Рядок 96: Рядок 96:
  
 
'''[[Шморгун І.В. Організаційно-педагогічні умови розвитку пізнавальної активності молодших школярів на уроках іноземних мов]]'''
 
'''[[Шморгун І.В. Організаційно-педагогічні умови розвитку пізнавальної активності молодших школярів на уроках іноземних мов]]'''
 +
 +
'''[[Шолох Д.М. Використання казок, прислів’їв і приказок у навчанні англійської мови молодших школярів]]'''
  
 
'''[[Ященко Г.А. До проблеми функціональної одиниці лексико – фразеологічного мінімуму англійської мови]]'''
 
'''[[Ященко Г.А. До проблеми функціональної одиниці лексико – фразеологічного мінімуму англійської мови]]'''

Версія за 13:54, 14 березня 2014

ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ [Електронний ресурс] Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка, Інститут психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка. – Випуск 14. – К., 2014. – Режим доступу до збірника : http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_14

Visnyk 14.jpg


Рекомедовано до видання Вченою радою
Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка
(Протокол № __ від _________ 2014 р.)

РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ:

Безпалько Ольга Володимирівна, доктор педагогічних наук, професор, директор Інституту психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка (головний редактор);

Бєлєнька Ганна Володимирівна, доктор педагогічних наук, доцент, заступник директора з наукової роботи, завідувач кафедрою дошкільної освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;

Іванов Олександр Володимирович, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою соціальної педагогіки Московського гуманітарного педагогічного інституту;

Побірченко Неля Антонівна, доктор психологічних наук, Провідний науковий співробітник НДЛ освітології Київського університету імені Бориса Грінченка;

Сєргєєнкова Оксана Павлівна, доктор психологічних наук, доцент, завідувач кафедрою загальної, вікової та педагогічної психології Київського університету імені Бориса Грінченка;

Чернобровкін Володимир Миколайович, доктор психологічних наук, професор, завідувач кафедрою психології Луганського національного університету імені Тараса Шевченка;

Бакланов Костянтин Володимирович, кандидат педагогічних наук, професор, декан факультету соціальної педагогіки Московського гуманітарного педагогічного інституту;

Веретенко Тетяна Григорівна, кандидат педагогічних наук, професор завідувач кафедрою соціальної педагогіки та корекційної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка;

Прокопович Євгеній Михайлович, кандидат медичних наук, доцент кафедри практичної психології Київського університету імені Бориса Грінченка;

Юрченко Віктор Іванович, кандидат психологічних наук, доцент, директор Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (головний редактор);

Мартиненко Світлана Миколаївна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою початкової освіти та методик гуманітарних дисциплінПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;

Котенко Ольга Володимирівна, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри іноземних мов і методик їх навчанняПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;

Гріньова Ольга Михайлівна, кандидат психологічних наук, доцент кафедри психологіїПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.


© Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка, Інститут психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка, 2014
© http://www.psyh.kiev.ua, 2014


Запрошуємо Вас презентувати науковій Інтернет-спільноті свої пошукові доробки
Вимоги до оформлення статті


ЗМІСТ

Алєксандрова Є.С. Principles of Foreign Language Teaching in Ukrainian School System

Бобровник Ю.О. Лексичні та граматичні особливості американського варіанту англійської мови

Бойко О.Г. Canadian English: history and prospects

Власик Н.В. Teaching aids and teaching materials in classroom learning

Городня О.С. Застосування автентичних текстів під час навчання іншомовного аудіювання молодших школярів

Губар Н.В. Effective teaching strategies students need to maintain to become successful teachers

Дмитрук О.П. Особливості застосування мультимедійних курсів у навчанні дітей англійської мови на початковому ступені

Жакун В.А. Тенденції оновлення змісту навчання іноземних мов у сучасній середній школі

Іванова І.В. Extracurricular activities in the process of foreign language education of future primary school teachers

Кот Т.Г. Безбальне оцінювання успішності молодших школярів на уроках іноземних мов (з досвіду європейських країн)

Кребель Ю.О. The problem of modal verbs of the modern English language

Купленик Д.М. Вживання англійських прикметників кольору у переносному значенні

Лавриненко Д.Г. General problems of foreign language teacher training in Ukraine

Мартинова М.О. Організація проектної роботи учнів початкової школи у процесі вивчення англійської мови

Міщенко А.О, Шолох Д.М. Застосування дидактичних ігор у процесі навчання англійської мови учнів початкової школи

Плужник І.В. Teachers’ foreign language education, Western Europe countries, educational systems diversity

Решетнік Т.С. Інноваційні тенденції у методиці навчання іноземних мов

Русова Ю.В. Role-playing in foreign-language classes as means of future primary school teachers’ gaining fluency in speech and readiness for intercultural communication

Ряба С.А. The formation of primary school students’ linguocountry-studies competence in non-linguistic surrounding

Соболевська П.Я. The use of interactive technologies in foreign language teaching of primary school students

Тітова О.В. Самостійна робота з англійської мови учнів початкової школи

Цибаровська Н.В. Експресивний потенціал словотворчих моделей англійської мови

Шморгун І.В. Організаційно-педагогічні умови розвитку пізнавальної активності молодших школярів на уроках іноземних мов

Шолох Д.М. Використання казок, прислів’їв і приказок у навчанні англійської мови молодших школярів

Ященко Г.А. До проблеми функціональної одиниці лексико – фразеологічного мінімуму англійської мови



Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама