Статті з найбільшою кількістю категорій

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Перейти до: навігація, пошук

Нижче показані 50 результатів, починаючи з № 521

Переглянути (попередні 50наступні 50) (2050100250500).

  1. Суздалєва Ю.І. Архетип трікстера у європейському філософсько-літературному дискурсі ‎(11 категорій)
  2. Нипка Т. В. Особливості застосування інтернет-технологій у процесі вивчення англійської мови ‎(11 категорій)
  3. Соломаха А.В. Розв. іншомов. соціокульт. компетенції майбут. вчителя ПШ на матер. усталених словесних комплексів з назвами тварин у нім. мові ‎(11 категорій)
  4. Ставицька С.О. Проблема вивчення дисциплін релігієзнавчого циклу у вищій школі ‎(11 категорій)
  5. Пальчик М.О. Формування культури педагогічного спілкування у майбутніх учителів початкової школи ‎(11 категорій)
  6. Веред Л.Г. Підготовка вчителя початкової школи до професійної діяльності ‎(11 категорій)
  7. Левченко Т.А. Нравственно-эстетическое воспитание дошкольников посредством приобщения к культурному наследию казахского народа ‎(11 категорій)
  8. Столярчук О.А. Феномен педагогічної майстерності викладача психології у вищій школі ‎(11 категорій)
  9. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Е ‎(11 категорій)
  10. Сінельник І.П. The actualization of the potential of the cycle “a Foreign language” disciplines in prospective primary school teachers’ education for tolerance ‎(11 категорій)
  11. Ткачук І.І. Сучасні напрями профорієнтаційної роботи з молоддю ‎(11 категорій)
  12. Куземко Л.В. Підготовка вчителя початкової школи до реалізації індивідуального підходу ‎(11 категорій)
  13. Клименко Л.О. Способи розвитку уваги учнів на уроках англійської мови ‎(11 категорій)
  14. Акрамова А.С., Шакирова К.Р. Роль семьи в развитии личности ребенка ‎(11 категорій)
  15. Вишнівська Н.В. Поняття милосердя і його виховання у дітей ‎(11 категорій)
  16. Рудєва Л.С. Психологічні особливості комунікативної компетентності майбутніх психологів ‎(11 категорій)
  17. Мороз Л. Кар’єра як предмет психологічного супроводу ‎(11 категорій)
  18. Безпалько О. Компетентнісний спектр майбутнього соціального педагога як основа професіоналізму ‎(11 категорій)
  19. Педагогічна та психологічна література (джерела)/С ‎(11 категорій)
  20. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Я ‎(11 категорій)
  21. Тарасова О. Інтерактивні методи навчання як засіб активізації пізнавальної діяльності студентів під час лекційних занять ‎(11 категорій)
  22. Іванчук А.П. Особливості ціннісних орієнтацій студентської молоді (на прикладі крос-культурного дослідження) ‎(11 категорій)
  23. Марчун В.О. Цілі вивчення математики в початкових класах ‎(11 категорій)
  24. Закус О.І. Ставлення до світу підлітків з різним відчуттям самотності ‎(11 категорій)
  25. Корабльова Т.А. Роль Я-концепції в розвитку професіоналізму майбутнього психолога ‎(11 категорій)
  26. Тохтамиш О.М. Методика ескалації тактильного контакту у психологічній допомозі дітям дошкільного та початкового шкільного віку ‎(11 категорій)
  27. Кіт Г. Педагог-дослідник – стратегічний орієнтир сучасної школи ‎(11 категорій)
  28. Столярчук О.А. Формування констуктивної стратегії переживання кризи фахової готовності майбутніми учителями ‎(11 категорій)
  29. Паншина Ю.В. Методичне портфоліо вчителя початкових класів із педагогічної діагностики ‎(11 категорій)
  30. Фролов П.Д. Діти незалежності: штрихи до проспективного соціально-психологічного портрету ‎(11 категорій)
  31. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Ж ‎(11 категорій)
  32. Королева Н.А. Воспитание основ социального познания у детей дошкольного возраста ‎(11 категорій)
  33. Лєсто К.А. Психологічні особливості користувачів соціальних сайтів ‎(11 категорій)
  34. Кочерга А.В. Психофизиологические механизмы чувствительности человека: способы развития ‎(11 категорій)
  35. Подшивайлова Л. Обдарованість як індивідуальна та соціальна проблема ‎(11 категорій)
  36. Голота Н.М. Особливості реалізації компетентнісного підходу в системах освіти зарубіжних країн ‎(11 категорій)
  37. Акрамова А.С. Элементы казахского фольклора в начальном математическом образовании ‎(11 категорій)
  38. Поротнікова Г.С. Погляди С.Ф. Русової на вимоги до особистості вихователя та його підготовки ‎(11 категорій)
  39. Юрченко В. Ровесники голодомору-геноциду 1932-1933 рр. в Україні: психологічна криза протягом усього життя ‎(11 категорій)
  40. Вишнівська Н.В. Формування умінь і навичок особистої гігієни молодших школярів під час вивчення природознавства ‎(11 категорій)
  41. Заяць Л.І. Підготовка вчителів іноземної мови у провідних університетах Європи ‎(11 категорій)
  42. Паутова В.В. Вплив французьких запозичень на англійську мову ‎(11 категорій)
  43. Рудєва Л.С. Сутність волонтерського руху як виду соціально-психологічної роботи ‎(11 категорій)
  44. Безпалько О.В. Дитячі громадські організації в системі соціального виховання ‎(11 категорій)
  45. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Т ‎(11 категорій)
  46. Педагогічна та психологічна література (джерела) ‎(11 категорій)
  47. Ляхова К.О. Творча особистість вчителя як умова розвитку творчих здібностей молодших школярів в навчальній і позанавчальній діяльності ‎(11 категорій)
  48. Навчально-творча діяльність молодшого школяра: проблема підготовки вчителя ‎(11 категорій)
  49. Науменко М.С. Використання фольклору у процесі навчання німецькій мові дітей дошкільного віку ‎(11 категорій)
  50. Купрєєва А.А. Використання технічних засобів навчання як запорука підвищення ефективності вивчення англ.мови в початковій школі ‎(11 категорій)

Переглянути (попередні 50наступні 50) (2050100250500).

Особисті інструменти
Ми в мережі
Інструменти
Реклама