Статті з найбільшою кількістю категорій
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Нижче показані 50 результатів, починаючи з № 801
Переглянути (попередні 50 • наступні 50) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).
- Марчун В. О. Використання фольклорних задач на уроках математики в початковій школі (10 категорій)
- Третяк О.П. Виховання ціннісного ставлення до навколишнього світу у молодших школярів (10 категорій)
- Сирник М. Організація системи роботи з дітьми з особливими освітніми потребами у Польщі (10 категорій)
- Щербань Є.А. Огляд теоретичних досліджень структури та типологій картини світу людини (10 категорій)
- Подшивайлов Ф.М. Розвиток лідерських якостей та відповідальності студентів у межах малої соціальної групи (10 категорій)
- Беленькая А.В. Взаимодействие педагога и детей при изучении иностранного языка (10 категорій)
- Гаращенко Л.В. Современные приоритеты физического воспитания детей дошкольного возраста: здоровьесберегающие технологии (10 категорій)
- Жуманова Б., Бейсенгалиев Б. Инновации в системе образования республики Казахстан (10 категорій)
- Мельник И.С. Особенности использования инновационных технологий в развитии самооценки дошкольников (10 категорій)
- Трубачева С.Е. Особливості інновацій в освіті (10 категорій)
- Алиева С.В. Профилактика семейной дезадаптации как аспект социально-педагогической деятельности (10 категорій)
- Олексюк Е.А.Использование информационно-коммуникационных технологий в процессе повышения квалификации учителей математики (10 категорій)
- Соболь Н.А. Мовленнєва готовність до школи хлопчиків і дівчаток старшого дошкільного віку (10 категорій)
- Бєлєнька Г.В. Формування професійної мотивації учіння у студентів спеціальності „Дошкільна освіта” (10 категорій)
- Корсун С.І. Професіографічний опис діяльності слідчого податкової міліції (10 категорій)
- Ставицька С. Рівні реалізації духовної самосвідомості особистості,відповідно до провідного компоненту в її структурі (10 категорій)
- Baliuta V.V.Illusion of understanding as a socio-psychological prerequisite for youth political behaviour radicalization (10 категорій)
- Кокарєва М.В. Особливості емоційної сфери в юнацькому віці (10 категорій)
- Вольфман М.В. Учреждение дополнительного образования и роль социального педагога в нем (10 категорій)
- Лушин П.В. «Гіг-освіта» як альтернатива НУШ (10 категорій)
- Літіченко О.Д. Педагогічна преса як джерело поширення ідей дошкільної освіти (10 категорій)
- Осовська О.І. Формування уявлень про професії дорослих у дітей дошкільного віку (10 категорій)
- Белинская А.Б. Конфликтологическая культура социального педагога (10 категорій)
- Заморська І.М. Стан та проблеми підготовки майбутніх ихователів до розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку (10 категорій)
- Алиева Э.Ю. Развитие личности студентов через формирование их способности к самостоятельному жизненному выбору (10 категорій)
- Елькеева А.Б. Роль образовательных программ в развитии инноваций дошкольного образования в Казахстане (10 категорій)
- Мельничук О.Б. Самостійна робота з психології в системі професійної підготовки майбутніх практичних психологів (10 категорій)
- Богданец-Билоскаленко Н.И. Активизация научно-методических разработок ученого-педагога Я. Чепиги в практике современной начальной школы (10 категорій)
- Бондар Ю.В. Формування професійного інтересу у студентів спеціальності «Дошкільна освіта» у процесі виробничої практики (10 категорій)
- Смольникова Г.В. Особливості використання кольоро-терапії в роботі з дітьми дошкільного віку (10 категорій)
- Иванов А.В. Особенности современного социального воспитания (10 категорій)
- Оспанова Б.А., Ташбулатова А., Сагдуллаев И. Профессионально-контекстное обучение как инструмент развития креативной компетенции (10 категорій)
- Кравченко В.П. Розвиток творчості дітей раннього віку в умовах суспільного виховання (10 категорій)
- Айтбаева А. Образовательные программы - основа интеграции в мировое образовательное пространство (10 категорій)
- Бевз Г.М. Соціально-психологічне забезпечення освітніх реформ: створення тезаурусу понять (10 категорій)
- Карапетян В.С., Даллакян А.М. Методологические проблемы организации профессионального образования (10 категорій)
- Мартиросян Л.І. Вивчення семантики слова в аспекті слов`янської культурної традиції (10 категорій)
- Сагайдак С.П. Развитие осознания будущими психологами роли невербальных средств общения в профессиональной деятельности (10 категорій)
- Гринёва О.М. Формирование ценностных ориентаций будущих педагогов в условиях профессиональной подготовки (10 категорій)
- Психологія вищої школи (навчальний посібник) (10 категорій)
- Турчина Л.І. Елітарність як психосоціальна стратегія обдарованої особистості (10 категорій)
- Даценко Т.О. Психологічна підтримка дитини, яка переживає страх (10 категорій)
- Калюжна Т.Г. Освітні інновації професійної діяльності педагогічного персоналу післядипломної педагогічної освіти (10 категорій)
- Кочерга О. Підготовка студентів до роботи з батьками як важлива складова професійної підготовки вчителя початкової школи (10 категорій)
- Чуніхіна С.Л. Відкритість суджень як передумова позитивного ставлення до освітніх інновацій (10 категорій)
- Кокойло Ю.А. Здоровый образ жизни как условие эффективной педагогической деятельности будущих учителей (10 категорій)
- Литвиновський Є.Ю. Системні проблеми сучасної освіти України (10 категорій)
- Дениско С., Жукова О. Активізація особистісно-професійного зростання майбутніх педагогів засобами творів Бориса Грінченка (10 категорій)
- Иванов А.В. Педагогическая поддержка ребенка в современном воспитании (10 категорій)
- Настояща У.Проблема стресу персоналу кримінально-виконавчої служби України в діяльності психолога установ виконання покарань (10 категорій)
Переглянути (попередні 50 • наступні 50) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).