Статті з найбільшою кількістю категорій

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Перейти до: навігація, пошук

Нижче показані 50 результатів, починаючи з № 801

Переглянути (попередні 50наступні 50) (2050100250500).

  1. Марчун В. О. Використання фольклорних задач на уроках математики в початковій школі ‎(10 категорій)
  2. Третяк О.П. Виховання ціннісного ставлення до навколишнього світу у молодших школярів ‎(10 категорій)
  3. Сирник М. Організація системи роботи з дітьми з особливими освітніми потребами у Польщі ‎(10 категорій)
  4. Щербань Є.А. Огляд теоретичних досліджень структури та типологій картини світу людини ‎(10 категорій)
  5. Подшивайлов Ф.М. Розвиток лідерських якостей та відповідальності студентів у межах малої соціальної групи ‎(10 категорій)
  6. Беленькая А.В. Взаимодействие педагога и детей при изучении иностранного языка ‎(10 категорій)
  7. Гаращенко Л.В. Современные приоритеты физического воспитания детей дошкольного возраста: здоровьесберегающие технологии ‎(10 категорій)
  8. Жуманова Б., Бейсенгалиев Б. Инновации в системе образования республики Казахстан ‎(10 категорій)
  9. Мельник И.С. Особенности использования инновационных технологий в развитии самооценки дошкольников ‎(10 категорій)
  10. Трубачева С.Е. Особливості інновацій в освіті ‎(10 категорій)
  11. Алиева С.В. Профилактика семейной дезадаптации как аспект социально-педагогической деятельности ‎(10 категорій)
  12. Олексюк Е.А.Использование информационно-коммуникационных технологий в процессе повышения квалификации учителей математики ‎(10 категорій)
  13. Соболь Н.А. Мовленнєва готовність до школи хлопчиків і дівчаток старшого дошкільного віку ‎(10 категорій)
  14. Бєлєнька Г.В. Формування професійної мотивації учіння у студентів спеціальності „Дошкільна освіта” ‎(10 категорій)
  15. Корсун С.І. Професіографічний опис діяльності слідчого податкової міліції ‎(10 категорій)
  16. Ставицька С. Рівні реалізації духовної самосвідомості особистості,відповідно до провідного компоненту в її структурі ‎(10 категорій)
  17. Baliuta V.V.Illusion of understanding as a socio-psychological prerequisite for youth political behaviour radicalization ‎(10 категорій)
  18. Кокарєва М.В. Особливості емоційної сфери в юнацькому віці ‎(10 категорій)
  19. Вольфман М.В. Учреждение дополнительного образования и роль социального педагога в нем ‎(10 категорій)
  20. Лушин П.В. «Гіг-освіта» як альтернатива НУШ ‎(10 категорій)
  21. Літіченко О.Д. Педагогічна преса як джерело поширення ідей дошкільної освіти ‎(10 категорій)
  22. Осовська О.І. Формування уявлень про професії дорослих у дітей дошкільного віку ‎(10 категорій)
  23. Белинская А.Б. Конфликтологическая культура социального педагога ‎(10 категорій)
  24. Заморська І.М. Стан та проблеми підготовки майбутніх ихователів до розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку ‎(10 категорій)
  25. Алиева Э.Ю. Развитие личности студентов через формирование их способности к самостоятельному жизненному выбору ‎(10 категорій)
  26. Елькеева А.Б. Роль образовательных программ в развитии инноваций дошкольного образования в Казахстане ‎(10 категорій)
  27. Мельничук О.Б. Самостійна робота з психології в системі професійної підготовки майбутніх практичних психологів ‎(10 категорій)
  28. Богданец-Билоскаленко Н.И. Активизация научно-методических разработок ученого-педагога Я. Чепиги в практике современной начальной школы ‎(10 категорій)
  29. Бондар Ю.В. Формування професійного інтересу у студентів спеціальності «Дошкільна освіта» у процесі виробничої практики ‎(10 категорій)
  30. Смольникова Г.В. Особливості використання кольоро-терапії в роботі з дітьми дошкільного віку ‎(10 категорій)
  31. Иванов А.В. Особенности современного социального воспитания ‎(10 категорій)
  32. Оспанова Б.А., Ташбулатова А., Сагдуллаев И. Профессионально-контекстное обучение как инструмент развития креативной компетенции ‎(10 категорій)
  33. Кравченко В.П. Розвиток творчості дітей раннього віку в умовах суспільного виховання ‎(10 категорій)
  34. Айтбаева А. Образовательные программы - основа интеграции в мировое образовательное пространство ‎(10 категорій)
  35. Бевз Г.М. Соціально-психологічне забезпечення освітніх реформ: створення тезаурусу понять ‎(10 категорій)
  36. Карапетян В.С., Даллакян А.М. Методологические проблемы организации профессионального образования ‎(10 категорій)
  37. Мартиросян Л.І. Вивчення семантики слова в аспекті слов`янської культурної традиції ‎(10 категорій)
  38. Сагайдак С.П. Развитие осознания будущими психологами роли невербальных средств общения в профессиональной деятельности ‎(10 категорій)
  39. Гринёва О.М. Формирование ценностных ориентаций будущих педагогов в условиях профессиональной подготовки ‎(10 категорій)
  40. Психологія вищої школи (навчальний посібник) ‎(10 категорій)
  41. Турчина Л.І. Елітарність як психосоціальна стратегія обдарованої особистості ‎(10 категорій)
  42. Даценко Т.О. Психологічна підтримка дитини, яка переживає страх ‎(10 категорій)
  43. Калюжна Т.Г. Освітні інновації професійної діяльності педагогічного персоналу післядипломної педагогічної освіти ‎(10 категорій)
  44. Кочерга О. Підготовка студентів до роботи з батьками як важлива складова професійної підготовки вчителя початкової школи ‎(10 категорій)
  45. Чуніхіна С.Л. Відкритість суджень як передумова позитивного ставлення до освітніх інновацій ‎(10 категорій)
  46. Кокойло Ю.А. Здоровый образ жизни как условие эффективной педагогической деятельности будущих учителей ‎(10 категорій)
  47. Литвиновський Є.Ю. Системні проблеми сучасної освіти України ‎(10 категорій)
  48. Дениско С., Жукова О. Активізація особистісно-професійного зростання майбутніх педагогів засобами творів Бориса Грінченка ‎(10 категорій)
  49. Иванов А.В. Педагогическая поддержка ребенка в современном воспитании ‎(10 категорій)
  50. Настояща У.Проблема стресу персоналу кримінально-виконавчої служби України в діяльності психолога установ виконання покарань ‎(10 категорій)

Переглянути (попередні 50наступні 50) (2050100250500).

Особисті інструменти
Ми в мережі
Інструменти
Реклама