Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 23
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
(відмінності між версіями)
Рядок 43: | Рядок 43: | ||
* '''[[Ставицька С. Рівні реалізації духовної самосвідомості особистості,відповідно до провідного компоненту в її структурі|Ставицька С. Рівні реалізації духовної самосвідомості особистості у філогенезі та онтогенезі, відповідно до провідного компоненту в її структурі]]''' | * '''[[Ставицька С. Рівні реалізації духовної самосвідомості особистості,відповідно до провідного компоненту в її структурі|Ставицька С. Рівні реалізації духовної самосвідомості особистості у філогенезі та онтогенезі, відповідно до провідного компоненту в її структурі]]''' | ||
− | * Сулятицький І. Психоантропологія громадянськості | + | * '''[[Сулятицький І. Психоантропологія громадянськості]]''' |
* '''[[Турчина Л.І. Елітарність як психосоціальна стратегія обдарованої особистості]]''' | * '''[[Турчина Л.І. Елітарність як психосоціальна стратегія обдарованої особистості]]''' |
Версія за 10:08, 30 вересня 2018
ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ . – Випуск 23. – Електронний додаток збірки наукових праць викладачів-дослідників до книги "Викладачі-дослідники з педагогіки та психології: 40 років у царині освіти. - К.: Каравела, 2018. - [Електронний ресурс]. – URL:: http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_23
Зміст
- Пихтіна Н. Особливості роботи з дітьми з неблагополучних сімей в закладах дошкільної освіти
- Фролов П.Д. Діти незалежності: штрихи до проспективного соціально-психологічного портрету
Автореферати дисертацій викладачів-дослідників