Внесок користувача
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
(останні • найстаріші) Переглянути (новіших 100 • старіших 100) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).
- 12:43, 6 травня 2017 (різн. • історія) Н Терлюк О.О. (Створена сторінка: Терлюк О.О. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київсь...) (остання)
- 12:43, 6 травня 2017 (різн. • історія) Терлюк О.О. Організація оцінювання іншомовної компетенції учнів початкової школи за допомогою ресурсу Socrative (→Виклад основного матеріалу)
- 12:42, 6 травня 2017 (різн. • історія) Н Терлюк О.О. Організація оцінювання іншомовної компетенції учнів початкової школи за допомогою ресурсу Socrative (Створена сторінка: Терлюк О.О. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київсь...)
- 12:37, 6 травня 2017 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 20
- 12:35, 6 травня 2017 (різн. • історія) Н Рябоконь Т.В. (Створена сторінка: Рябоконь Т.В. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київ...) (остання)
- 12:35, 6 травня 2017 (різн. • історія) Н Рябоконь Т.В. Використання онлайн-ігор при вивченні алфавіту в першому класі (Створена сторінка: Рябоконь Т.В. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київ...) (остання)
- 12:26, 6 травня 2017 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 20
- 12:24, 6 травня 2017 (різн. • історія) Н Челкак А.О. (Створена сторінка: Челкак А.О. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київсь...) (остання)
- 12:24, 6 травня 2017 (різн. • історія) Н Челкак А.О. Застосування «хмари тегів» на уроках англійської мови у початковій школі (Створена сторінка: Челкак А.О. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київсь...) (остання)
- 12:24, 6 травня 2017 (різн. • історія) Файл:Chelkak 2.png (завантажив нову версію «Файл:Chelkak 2.png») (остання)
- 12:24, 6 травня 2017 (різн. • історія) Н Файл:Chelkak 2.png
- 12:20, 6 травня 2017 (різн. • історія) Н Файл:Chelkak 1.png (остання)
- 11:44, 5 травня 2017 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 20
- 11:21, 5 травня 2017 (різн. • історія) Н Самченко І.В. (Створена сторінка: Самченко І.В. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київ...) (остання)
- 11:21, 5 травня 2017 (різн. • історія) Н Самченко І.В. Застосування електронних засобів навчання на уроках англійської мови в початкових класах (Створена сторінка: Самченко І.В. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київ...) (остання)
- 11:15, 5 травня 2017 (різн. • історія) Друць І.В. Використання сучасних технологій навчання англійської мови у 4 класі початкової школи (остання)
- 11:14, 5 травня 2017 (різн. • історія) Н Друць І.В. (Створена сторінка: Друць І.В. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київськ...) (остання)
- 11:14, 5 травня 2017 (різн. • історія) Н Друць І.В. Використання сучасних технологій навчання англійської мови у 4 класі початкової школи (Створена сторінка: Друць І.В. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київськ...)
- 11:13, 5 травня 2017 (різн. • історія) Н Файл:Druts 17.png (остання)
- 11:05, 5 травня 2017 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 20
- 11:03, 5 травня 2017 (різн. • історія) Н Гнатюк О.В. (Створена сторінка: Гнатюк О.В. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київсь...) (остання)
- 11:03, 5 травня 2017 (різн. • історія) Н Гнатюк О.В. Інтерактивні методи навчання як засіб подолання труднощів у вивченні німецької мови в учнів початкової школи (Створена сторінка: Гнатюк О.В. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київсь...) (остання)
- 10:57, 5 травня 2017 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 20
- 10:55, 5 травня 2017 (різн. • історія) Н Франкова А.О. (Створена сторінка: Франкова А.О. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київ...) (остання)
- 10:55, 5 травня 2017 (різн. • історія) Н Франкова А.О. Використання методу проектів на уроках німецької мови в 4 класі (Створена сторінка: Франкова А.О. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київ...) (остання)
- 10:49, 5 травня 2017 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 20
- 19:04, 4 травня 2017 (різн. • історія) Н Ковадло А.О. (Створена сторінка: Ковадло А.О. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київс...) (остання)
- 19:03, 4 травня 2017 (різн. • історія) Н Ковадло А.О. Навчання іноземної мови у дошкільному віці: досвід Польщі (Створена сторінка: Ковадло А.О. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київс...) (остання)
- 18:58, 4 травня 2017 (різн. • історія) Бондар Т.В. Психологічні особливості іншомовного навчання дітей старшого дошкільного віку (→Виклад основного матеріалу) (остання)
- 18:57, 4 травня 2017 (різн. • історія) Н Бондар Т.В. (Створена сторінка: Бондар Т.В. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київсь...) (остання)
- 18:57, 4 травня 2017 (різн. • історія) Н Бондар Т.В. Психологічні особливості іншомовного навчання дітей старшого дошкільного віку (Створена сторінка: Бондар Т.В. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київсь...)
- 18:35, 4 травня 2017 (різн. • історія) Н Сізоненко К.В. The intersubject approach in the process of fourth form students’ English speaking skills formation (Створена сторінка: Сізоненко К.В. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Киї...) (остання)
- 18:35, 4 травня 2017 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 20
- 18:24, 4 травня 2017 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 20
- 18:22, 4 травня 2017 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 20
- 11:06, 4 травня 2017 (різн. • історія) Н Берізко М.І. The use of webquest technology in the process of the fourth form students’ English grammar skills forming (Створена сторінка: Берізко М.І. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київс...) (остання)
- 11:05, 4 травня 2017 (різн. • історія) Н Файл:Berizko 6.jpg (остання)
- 11:04, 4 травня 2017 (різн. • історія) Н Файл:Berizko 4.jpg (остання)
- 11:03, 4 травня 2017 (різн. • історія) Н Файл:Berizko 3.jpg (остання)
- 10:57, 4 травня 2017 (різн. • історія) Н Файл:Berizko 2.jpg (остання)
- 10:57, 4 травня 2017 (різн. • історія) Файл:Berizko 1.jpg (завантажив нову версію «Файл:Berizko 1.jpg») (остання)
- 10:57, 4 травня 2017 (різн. • історія) Файл:Berizko 1.jpg (завантажив нову версію «Файл:Berizko 1.jpg»)
- 10:56, 4 травня 2017 (різн. • історія) Н Файл:Berizko 1.jpg
- 10:34, 4 травня 2017 (різн. • історія) Тарасевич О.В. Використання відеоматеріалів на уроках іноземних мов у початковій школі при формуванні навичок аудіювання (остання)
- 10:34, 4 травня 2017 (різн. • історія) Н Тарасевич О. В. (Створена сторінка: Тарасевич О. В. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Киї...) (остання)
- 10:34, 4 травня 2017 (різн. • історія) Н Тарасевич О.В. Використання відеоматеріалів на уроках іноземних мов у початковій школі при формуванні навичок аудіювання (Створена сторінка: Тарасевич О. В. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Киї...)
- 10:28, 4 травня 2017 (різн. • історія) Н Ніколюк В. С. (Створена сторінка: Ніколюк В. С. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київс...) (остання)
- 10:27, 4 травня 2017 (різн. • історія) Н Ніколюк В.С. Лінгводидактичний потенціал міжкультурного спілкування у контексті професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції (Створена сторінка: Ніколюк В. С. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київс...) (остання)
- 10:18, 4 травня 2017 (різн. • історія) Н Попіль Л. М. (Створена сторінка: Попіль Л. М. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київсь...) (остання)
- 10:18, 4 травня 2017 (різн. • історія) Попіль Л.М. Формування іншомовної лексичної компетенції молодших школярів засобами ресурсу GoConqr (остання)
- 10:17, 4 травня 2017 (різн. • історія) Н Попіль Л.М. Формування іншомовної лексичної компетенції молодших школярів засобами ресурсу GoConqr (Створена сторінка: Попіль Л. М. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київсь...)
- 10:00, 4 травня 2017 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 20
- 07:51, 4 травня 2017 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 20
- 07:46, 4 травня 2017 (різн. • історія) Н Федосєєва І.О. Інтегровані заняття з АМ та математики як ефективний засіб формування іншомовних навичок говоріння дошкільників (Створена сторінка: Федосеева І.О. – студентка Педагогічного інституту Київського університету імені Борис...) (остання)
- 07:39, 4 травня 2017 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 20
- 07:39, 4 травня 2017 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 20
- 07:38, 4 травня 2017 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 20
- 07:32, 4 травня 2017 (різн. • історія) Н Назарок В.В. (Створена сторінка: Назарок В.В. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київс...) (остання)
- 07:31, 4 травня 2017 (різн. • історія) Назарок В.В. Формування основ іншомовної лексичної компетенції старших дошкільників з використанням активних методів навчання (остання)
- 07:29, 4 травня 2017 (різн. • історія) Назарок В.В. Формування основ іншомовної лексичної компетенції старших дошкільників з використанням активних методів навчання
- 07:29, 4 травня 2017 (різн. • історія) Н Назарок В.В. Формування основ іншомовної лексичної компетенції старших дошкільників з використанням активних методів навчання (Створена сторінка: ''Анотація'': '''У статті розглянуто ефективність використання активних методів навчання...)
- 07:20, 4 травня 2017 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 20
- 18:00, 3 травня 2017 (різн. • історія) Чемрат О.Р. Застосування флеш-карток у навчанні іншомовної лексики молодших школярів (→Виклад основного матеріалу) (остання)
- 17:55, 3 травня 2017 (різн. • історія) Чемрат О.Р. Застосування флеш-карток у навчанні іншомовної лексики молодших школярів
- 17:44, 3 травня 2017 (різн. • історія) Файл:Khizinska 17.jpeg (завантажив нову версію «Файл:Khizinska 17.jpeg»: Повернення до версії від 17:32, 3 травня 2017) (остання)
- 17:44, 3 травня 2017 (різн. • історія) Файл:Khizinska 17.jpeg (завантажив нову версію «Файл:Khizinska 17.jpeg»: Повернення до версії від 17:31, 3 травня 2017)
- 17:44, 3 травня 2017 (різн. • історія) Файл:Khizinska 17.jpeg (завантажив нову версію «Файл:Khizinska 17.jpeg»: Повернення до версії від 17:31, 3 травня 2017)
- 17:43, 3 травня 2017 (різн. • історія) Файл:Khizinska 17.jpeg (завантажив нову версію «Файл:Khizinska 17.jpeg»: Повернення до версії від 17:29, 3 травня 2017)
- 17:43, 3 травня 2017 (різн. • історія) Файл:Khizinska 17.jpeg (завантажив нову версію «Файл:Khizinska 17.jpeg»: Повернення до версії від 17:30, 3 травня 2017)
- 17:42, 3 травня 2017 (різн. • історія) Файл:Khizinska 17.jpeg (завантажив нову версію «Файл:Khizinska 17.jpeg»)
- 17:41, 3 травня 2017 (різн. • історія) Файл:Khizinska 17.jpeg (завантажив нову версію «Файл:Khizinska 17.jpeg»)
- 17:40, 3 травня 2017 (різн. • історія) Файл:Khizinska 17.jpeg (завантажив нову версію «Файл:Khizinska 17.jpeg»)
- 17:39, 3 травня 2017 (різн. • історія) Файл:Khizinska 17.jpeg (завантажив нову версію «Файл:Khizinska 17.jpeg»)
- 17:39, 3 травня 2017 (різн. • історія) Файл:Khizinska 17.jpeg (завантажив нову версію «Файл:Khizinska 17.jpeg»)
- 17:38, 3 травня 2017 (різн. • історія) Файл:Khizinska 17.jpeg (завантажив нову версію «Файл:Khizinska 17.jpeg»)
- 17:34, 3 травня 2017 (різн. • історія) Хіжінська Я.В. Застосування Інтернет-ресурсів у навчанні іншомовної граматики учнів 4 класу (остання)
- 17:34, 3 травня 2017 (різн. • історія) Хіжінська Я.В. Застосування Інтернет-ресурсів у навчанні іншомовної граматики учнів 4 класу
- 17:32, 3 травня 2017 (різн. • історія) Файл:Khizinska 17.jpeg (завантажив нову версію «Файл:Khizinska 17.jpeg»)
- 17:31, 3 травня 2017 (різн. • історія) Файл:Khizinska 17.jpeg (завантажив нову версію «Файл:Khizinska 17.jpeg»)
- 17:30, 3 травня 2017 (різн. • історія) Файл:Khizinska 17.jpeg (завантажив нову версію «Файл:Khizinska 17.jpeg»)
- 17:29, 3 травня 2017 (різн. • історія) Н Файл:Khizinska 17.jpeg
- 17:12, 3 травня 2017 (різн. • історія) Н Чемрат О.Р. (Створена сторінка: Чемрат О.Р. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київсь...) (остання)
- 17:12, 3 травня 2017 (різн. • історія) Н Чемрат О.Р. Застосування флеш-карток у навчанні іншомовної лексики молодших школярів (Створена сторінка: Чемрат О.Р. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київсь...)
- 17:11, 3 травня 2017 (різн. • історія) Н Хіжінська Я.В. (Створена сторінка: Хіжінська Я.В. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Киї...) (остання)
- 17:11, 3 травня 2017 (різн. • історія) Н Хіжінська Я.В. Застосування Інтернет-ресурсів у навчанні іншомовної граматики учнів 4 класу (Створена сторінка: Хіжінська Я.В. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Киї...)
- 17:09, 3 травня 2017 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 20
- 17:09, 3 травня 2017 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 20
- 16:52, 3 травня 2017 (різн. • історія) Файл:Титул 18.jpg (завантажив нову версію «Файл:Титул 18.jpg») (остання)
- 16:50, 3 травня 2017 (різн. • історія) Файл:VT 20.jpg (завантажив нову версію «Файл:VT 20.jpg») (остання)
- 16:47, 3 травня 2017 (різн. • історія) Файл:VT 20.jpg (завантажив нову версію «Файл:VT 20.jpg»)
- 16:46, 3 травня 2017 (різн. • історія) Електронний збірник наукових праць
- 16:46, 3 травня 2017 (різн. • історія) Н Файл:VT 20.jpg
- 16:44, 3 травня 2017 (різн. • історія) Файл:VPP 20SM.jpg (завантажив нову версію «Файл:VPP 20SM.jpg») (остання)
- 16:43, 3 травня 2017 (різн. • історія) Файл:VPP 20SM.jpg (завантажив нову версію «Файл:VPP 20SM.jpg»)
- 16:42, 3 травня 2017 (різн. • історія) Електронний збірник наукових праць
- 16:42, 3 травня 2017 (різн. • історія) Н Файл:VPP 20SM.jpg
- 16:41, 3 травня 2017 (різн. • історія) Електронний збірник наукових праць
- 16:40, 3 травня 2017 (різн. • історія) Електронний збірник наукових праць
- 16:38, 3 травня 2017 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 18
- 16:36, 3 травня 2017 (різн. • історія) Електронний збірник наукових праць
(останні • найстаріші) Переглянути (новіших 100 • старіших 100) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).