Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 23
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
(відмінності між версіями)
(- lowercase.js) |
|||
(29 проміжних версій одного користувача не показані) | |||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
− | '''ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ''' . – Випуск 23. – Електронний додаток збірки наукових праць викладачів-дослідників до "Викладачі-дослідники з педагогіки та психології: 40 років у царині освіти. - К.: Каравела, 2018. - [Електронний ресурс]. – URL:: http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_23 | + | '''ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ''' . – Випуск 23. – Електронний додаток збірки наукових праць викладачів-дослідників до книги "Викладачі-дослідники з педагогіки та психології: 40 років у царині освіти. - К.: Каравела, 2018. - [Електронний ресурс]. – URL:: http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_23 |
[[Файл:VPP Випуск 23.png|міні|праворуч|500 пкс|]] | [[Файл:VPP Випуск 23.png|міні|праворуч|500 пкс|]] | ||
− | == | + | == Статті викладачів-дослідників з педагогіки та психології == |
* '''[[Безпалько О. Компетентнісний спектр майбутнього соціального педагога як основа професіоналізму]]''' | * '''[[Безпалько О. Компетентнісний спектр майбутнього соціального педагога як основа професіоналізму]]''' | ||
− | * Борисюк С. Досвід використання двосторонніх іграшок (авторська розробка) у консультативній роботі з дорослими та дітьми | + | * '''[[Борисюк С. Досвід використання двосторонніх іграшок (авторська розробка) у консультативній роботі з дорослими та дітьми]]''' |
− | * Василюк А. Теоретико-методологічні підходи до дослідження проблеми освіти дорослих | + | * '''[http://www.psyh.kiev.ua/images/%D0%92%D0%B0%D1%81%D0%B8%D0%BB%D1%8E%D0%BA_%D0%90_%D0%A2%D0%B5%D0%BE%D1%80%D0%9C%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4_%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%85%D0%BE%D0%B4%D0%B8_%D0%B4%D0%BE_%D0%B4%D0%BE%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B4%D0%B6_%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B8_%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%81%D0%BB%D0%B8%D1%85.pdf Василюк А. Теоретико-методологічні підходи до дослідження проблеми освіти дорослих]''' |
− | * Гаврилкова К. Видатний внесок І.О. Сікорського у розвиток вікової та педагогічної психології | + | * '''[[Гаврилкова К. Видатний внесок І.О. Сікорського у розвиток вікової та педагогічної психології]]''' |
+ | |||
+ | * '''[[Галузяк В. Мотиваційно-ціннісні детермінанти індивідуального стилю педагогічного спілкування]]''' | ||
* '''[[Карпенко З. Мобінг в акмеперіоді: ризики і ресурси корекції життєвого сценарію особистості]]''' | * '''[[Карпенко З. Мобінг в акмеперіоді: ризики і ресурси корекції життєвого сценарію особистості]]''' | ||
− | * Кіт Г. Педагог-дослідник – стратегічний орієнтир сучасної школи | + | * '''[[Кіт Г. Педагог-дослідник – стратегічний орієнтир сучасної школи]]''' |
− | * Комар Т. Структура і провідні властивості професійної зрілості майбутнього спеціаліста соціономічного напряму | + | * '''[[Комар Т. Структура і провідні властивості професійної зрілості майбутнього спеціаліста соціономічного напряму]]''' |
− | * Кочерга О. Підготовка студентів до роботи з батьками як важлива складова професійної підготовки вчителя початкової школи в умовах модернізаційних змін | + | * '''[[Кочерга О. Підготовка студентів до роботи з батьками як важлива складова професійної підготовки вчителя початкової школи|Кочерга О. Підготовка студентів до роботи з батьками як важлива складова професійної підготовки вчителя початкової школи в умовах модернізаційних змін]]''' |
− | * Кутішенко В Феномен міжстатевої любові в контексті духовної парадигми психології | + | * '''[http://www.psyh.kiev.ua/images/V.Kutishenk%D0%BE_%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.pdf Кутішенко В Феномен міжстатевої любові в контексті духовної парадигми психології]''' |
− | * Легенький М. Оновлення освітянського законодавства – шлях до успіху освітніх реформ | + | * '''[[Легенький М. Оновлення освітянського законодавства – шлях до успіху освітніх реформ]]''' |
− | * Мельник О.М. Підготовка майбутніх учителів початкових класів для роботи з учнями з особливостями психофізичного розвитку в умовах інклюзивної освіти | + | * '''[[Мельник О.М. Підготовка майбутніх учителів поч.кл. для роботи з учнями з особливостями психофізичного розвитку в умовах інклюзивної освіти|Мельник О.М. Підготовка майбутніх учителів початкових класів для роботи з учнями з особливостями психофізичного розвитку в умовах інклюзивної освіти]]''' |
− | * Melnychuk O. The Psychological Peculiarities of the Emotional Intelligence of Future Social Sphere Professionals | + | * '''[http://www.psyh.kiev.ua/images/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%9C%D0%B5%D0%BB_%D0%BD%D0%B8%D1%87%D1%83%D0%BA_%D0%9E.%D0%91..pdf Melnychuk O. The Psychological Peculiarities of the Emotional Intelligence of Future Social Sphere Professionals]''' |
− | * Микитюк Г. Проблема оптимізації професійної підготовки спеціаліста в галузі практичної психології | + | * '''[[Микитюк Г. Проблема оптимізації професійної підготовки спеціаліста в галузі практичної психології]]''' |
* '''[[Мороз Л. Кар’єра як предмет психологічного супроводу]]''' | * '''[[Мороз Л. Кар’єра як предмет психологічного супроводу]]''' | ||
− | |||
− | * | + | * '''[[Патинок О.П. Становлення відповідальності як професійно значущої якості майбутнього фахівця соціальної сфери: психологічний аспект]]''' |
− | * | + | * '''[[Пихтіна Н. Особливості роботи з дітьми з неблагополучних сімей в закладах дошкільної освіти]]''' |
− | * | + | * '''[[Подшивайлова Л. Обдарованість як індивідуальна та соціальна проблема]]''' |
− | * | + | * '''[[Ставицька С. Рівні реалізації духовної самосвідомості особистості,відповідно до провідного компоненту в її структурі|Ставицька С. Рівні реалізації духовної самосвідомості особистості у філогенезі та онтогенезі, відповідно до провідного компоненту в її структурі]]''' |
− | * | + | * '''[[Сулятицький І. Психоантропологія громадянськості]]''' |
− | * | + | * '''[[Турчина Л.І. Елітарність як психосоціальна стратегія обдарованої особистості]]''' |
− | * | + | * '''[[Фролов П.Д. Діти незалежності: штрихи до проспективного соціально-психологічного портрету]]''' |
− | * Шахраюк Б. Психологічні аспекти педагогічної практики студентів спеціальності «технологічна освіта» | + | * '''[[Хомич Г. Актуальні аспекти підготовки фахівців до надання психологічної допомоги учасникам бойових дій]]''' |
+ | |||
+ | * '''[[Шахов В. Соціально-психологічні механізми принципу мінімізації виховного впливу або прояв третього закону Ньютона в педагогіці]]''' | ||
+ | |||
+ | * '''[[Шахраюк Б. Психологічні аспекти педагогічної практики студентів спеціальності «технологічна освіта»]]''' | ||
* '''[[Юрченко В. Ровесники голодомору-геноциду 1932-1933 рр. в Україні: психологічна криза протягом усього життя]]''' | * '''[[Юрченко В. Ровесники голодомору-геноциду 1932-1933 рр. в Україні: психологічна криза протягом усього життя]]''' | ||
− | |||
+ | == Бібліографічні покажчики == | ||
+ | |||
+ | * '''[http://www.psyh.kiev.ua/images/%D0%93%D1%83%D1%81%D0%B0%D0%BA_%D0%9F_%D0%91%D1%96%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%BF%D0%BE%D0%BA%D0%B0%D0%B6%D1%87%D0%B8%D0%BA.pdf Гусак Петро Миколайович: Бібліографічний покажчик. - Луцьк: ВНУ ім. Лесі Українки, 2011. - 82]''' | ||
+ | |||
+ | == Профілі викладачів-дослідників у GOOGLE Академії == | ||
+ | |||
+ | * '''[https://scholar.google.com.ua/citations?user=nb37yPEAAAAJ&hl=uk Борисюк С.О.]''' | ||
+ | |||
+ | * '''[https://scholar.google.com.ua/citations?user=bBIgGaoAAAAJ&hl=uk Василюк А.В.]''' | ||
+ | |||
+ | * '''[https://scholar.google.com.ua/citations?user=wsYLLG0AAAAJ&hl=uk Галузяк В.М.]''' | ||
+ | |||
+ | * '''[https://scholar.google.com.ua/citations?user=sIGbpqEAAAAJ&hl=ru Гриценок Л.І.]''' | ||
+ | |||
+ | * '''[https://scholar.google.com.ua/citations?user=GkaI6nkAAAAJ&hl=uk Гусак П.М.]''' | ||
+ | |||
+ | * '''[https://scholar.google.com.ua/citations?user=q--q-qEAAAAJ&hl=uk Дзюбко Л.В.]''' | ||
+ | |||
+ | * '''[https://scholar.google.com.ua/citations?user=ZRDLZv8AAAAJ&hl=uk Карпенко З.С.]''' | ||
+ | |||
+ | * '''[https://scholar.google.com.ua/citations?user=8rFkZscAAAAJ&hl=uk Кіт Г.Г.]''' | ||
+ | |||
+ | * '''[https://scholar.google.com.ua/citations?user=fe71UagAAAAJ&hl=uk Комар Т.В.]''' | ||
+ | |||
+ | * '''[https://scholar.google.com.ua/citations?user=BPS8qHUAAAAJ&hl=uk Конончук А.І.]''' | ||
+ | |||
+ | * '''[https://scholar.google.com.ua/citations?user=oS-7w3sAAAAJ&hl=uk Кутішенко В.П.]''' | ||
+ | |||
+ | * '''[https://scholar.google.com.ua/citations?user=A2GzGrYAAAAJ&hl=uk Мельник О.В.]''' | ||
+ | |||
+ | * '''[https://scholar.google.com.ua/citations?user=eMqcybwAAAAJ&hl=uk Мельничук О.Б.]''' | ||
+ | |||
+ | * '''[https://scholar.google.com.ua/citations?user=0UZiUmAAAAAJ&hl=uk Мешко Г.М.]''' | ||
+ | |||
+ | * '''[https://scholar.google.com.ua/citations?user=gjInWe8AAAAJ&hl=uk Михайлишин Г.Й.]''' | ||
+ | |||
+ | * '''[https://scholar.google.com.ua/citations?user=6OTpcIwAAAAJ&hl=uk Мороз Л.І.]''' | ||
+ | |||
+ | * '''[https://scholar.google.com.ua/citations?user=9YzoBXMAAAAJ&hl=uk Музика О.Л.]''' | ||
+ | |||
+ | * '''[https://scholar.google.com.ua/citations?user=s9vSNv0AAAAJ&hl=uk Музика О.О.]''' | ||
+ | |||
+ | * '''[https://scholar.google.com.ua/citations?user=5qg2mhIAAAAJ&hl=uk Панчук Н.П.]''' | ||
+ | |||
+ | * '''[https://scholar.google.com.ua/citations?user=J3Wa13YAAAAJ&hl=uk Подшивайлова Л.І.]''' | ||
+ | |||
+ | * '''[https://scholar.google.com.ua/citations?user=m2HmY0MAAAAJ&hl=uk Севастюк М.С.]''' | ||
+ | |||
+ | * '''[https://scholar.google.com.ua/citations?user=VRw1nRUAAAAJ&hl=uk Ставицька С.О.]''' | ||
+ | |||
+ | * '''[https://scholar.google.com.ua/citations?user=9GL65ZwAAAAJ&hl=uk Стець В.І.]''' | ||
+ | |||
+ | * '''[https://scholar.google.com.ua/citations?user=aG6UHo0AAAAJ&hl=uk Тертична Н.А.]''' | ||
+ | |||
+ | * '''[https://scholar.google.com.ua/citations?user=StjmsswAAAAJ&hl=uk Туриніна О.Л.]''' | ||
+ | |||
+ | * '''[https://scholar.google.com.ua/citations?user=JrOvtYAAAAAJ&hl=uk Чернобровкін В.М.]''' | ||
+ | |||
+ | * '''[https://scholar.google.com.ua/citations?user=BRWCYrgAAAAJ&hl=uk Чорна І.М.]''' | ||
+ | |||
+ | * '''[https://scholar.google.com.ua/citations?user=IbgayKYAAAAJ&hl=uk Шахов В.І.]''' | ||
+ | |||
+ | * '''[https://scholar.google.com.ua/citations?hl=uk&user=kbPyXRcAAAAJ Юрченко В.І.]''' | ||
+ | |||
+ | == Автореферати дисертацій викладачів-дослідників == | ||
'''[[Автореферати дисертацій викладачів-дослідників]]''' | '''[[Автореферати дисертацій викладачів-дослідників]]''' | ||
+ | |||
+ | == Поетична творчість викладачів-дослідників == | ||
+ | |||
+ | '''[http://www.psyh.kiev.ua/images/%D0%9A%D0%B0%D1%80%D0%BF%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%94%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D1%8E_%D0%BF%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%8F.pdf Зіновія Карпенко. Дорогою причастя: Вибрані поезії]'''. –Івано-Франківськ: Місто НВ, 2009. – 84 с. | ||
[[Категорія:Електронні книги]] | [[Категорія:Електронні книги]] |
Поточна версія на 04:12, 18 жовтня 2018
ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ . – Випуск 23. – Електронний додаток збірки наукових праць викладачів-дослідників до книги "Викладачі-дослідники з педагогіки та психології: 40 років у царині освіти. - К.: Каравела, 2018. - [Електронний ресурс]. – URL:: http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_23
Зміст |
Статті викладачів-дослідників з педагогіки та психології
Бібліографічні покажчики
Профілі викладачів-дослідників у GOOGLE Академії
Автореферати дисертацій викладачів-дослідників
Автореферати дисертацій викладачів-дослідників
Поетична творчість викладачів-дослідників
Зіновія Карпенко. Дорогою причастя: Вибрані поезії. –Івано-Франківськ: Місто НВ, 2009. – 84 с.