Веклич Юлія Іванівна

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

(відмінності між версіями)
Перейти до: навігація, пошук
Рядок 37: Рядок 37:
 
== Основні публікації ==
 
== Основні публікації ==
  
# [[Веклич Ю.І.]] Підвищення якості підготовки майбутніх учителів іноземної мови в умовах модульного навчання / Ю.І. Веклич, С.В. Соколовська // матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. [«Моніторинг якості освіти: теорія та практика»], (м. Київ, 16-17 грудня 2009 року),  [редкол.: В.О. Огнев’юк, Л.Л. Хоружа та ін.]. – К.: КМПУ імені Б.Д. Грінченка, 2009.  – C. 178 – 181.
+
# [[Веклич Ю.І.]] Підвищення якості підготовки майбутніх учителів іноземної мови в умовах модульного навчання / Ю.І. Веклич, С.В. Соколовська // матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. [«Моніторинг якості освіти: теорія та практика»], (м. Київ, 16-17 грудня 2009 року),  [редкол.: В.О. Огнев’юк, Л.Л. Хоружа та ін.]. – К.: [[КМПУ|Київ. ун-т ім. Б. Грінченка]], 2009.  – C. 178 – 181.
# [[Веклич Ю.І.]] Сучасні тенденції формування міжкультурної комунікативної компетенції в учнів середнього шкільного віку загальноосвітніх закладів. / Ю.І. Веклич // матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. [«Філологічна освіта: досвід, проблеми, перспективи (іноземна мова та методика навчання)»]. – К.: КМПУ імені Б.Д. Грінченка, 2010. – С. 77 – 85.
+
# [[Веклич Ю.І.]] Сучасні тенденції формування міжкультурної комунікативної компетенції в учнів середнього шкільного віку загальноосвітніх закладів. / Ю.І. Веклич // матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. [«Філологічна освіта: досвід, проблеми, перспективи (іноземна мова та методика навчання)»]. – К.: [[КМПУ|Київ. ун-т ім. Б. Грінченка]], 2010. – С. 77 – 85.
# Практика усного та писемного мовлення : [зб. текстів та впр. для самост. роб. студентів I курсу денної форми навчання напрямку «Філологія (англійська)» Гуманіт. ін-ту Київського університету імені Бориса Грінченка (за вимогами кредитно-модульної системи оцінювання знань)] / [уклад. Н.С. Чернігівська, А.К. Лагутіна, Ю.І. Веклич, Л.І. Чернуха]. – К. : Київськ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2010. – 208 с.  
+
# Практика усного та писемного мовлення : [зб. текстів та впр. для самост. роб. студентів I курсу денної форми навчання напрямку «Філологія (англійська)» Гуманіт. ін-ту [[Київський університет імені Бориса Грінченка|Київського університету імені Бориса Грінченка]] (за вимогами кредитно-модульної системи оцінювання знань)] / [уклад. Н.С. Чернігівська, А.К. Лагутіна, Ю.І. Веклич, Л.І. Чернуха]. – К. : [[КМПУ|Київськ. ун-т імені Бориса Грінченка]], 2010. – 208 с.  
# [[Веклич Ю.І.]] Англомовні країни (English-speaking countries) : [навч.-метод. посіб. з країнознавства для студ. вищ. навч. закл.] / Ю.І. Веклич, С.В. Соколовська. – К. : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2011. – 288 с.
+
# [[Веклич Ю.І.]] Англомовні країни (English-speaking countries) : [навч.-метод. посіб. з країнознавства для студ. вищ. навч. закл.] / Ю.І. Веклич, С.В. Соколовська. – К. : [[КМПУ|Київ. ун-т ім. Б. Грінченка]], 2011. – 288 с.
# [[Веклич Ю.І.]] Лінгвокраїнознавчий аспект навчання іноземної мови у підготовці майбутніх учителів початкової школи / Ю.І. Веклич // Вісник психології і педагогіки [Електронний ресурс] : зб. наук. пр. / Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка, Інститут психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка. – Випуск 6. – К., 2011. – Режим доступу. – http://www.psyh.kiev.ua. – Заголовок з крану.
+
# [[Веклич Ю.І.]] Лінгвокраїнознавчий аспект навчання іноземної мови у підготовці майбутніх учителів початкової школи / Ю.І. Веклич // Вісник психології і педагогіки [Електронний ресурс] : зб. наук. пр. / [[Педагогічний інститут]] [[КМПУ|Київського університету імені Бориса Грінченка]], [[Інститут психології і соціальної педагогіки КМПУ імені Б.Д. Грінченка|Інституту психології і соціальної педагогіки]] [[Київський університет імені Бориса Грінченка|Київського університету імені Бориса Грінченка]]. – Випуск 6. – К., 2011. – Режим доступу. – http://www.psyh.kiev.ua. – Заголовок з крану.
# [[Веклич Ю.І.]] Формування толерантності особистості майбутнього вчителя іноземної мови у контексті комунікативно орієнтованого підходу / Ю.І. Веклич // матеріали Міжнар. наук.-практ. конфер. [«Людські цінності і толерантність у сучасному світі: міжконтинентальний діалог інтелектуалів»], (м. Київ, 16 листопада 2011р.) / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка [та ін.] ; за заг ред. В.О. Огнев’юка ; [редкол.: В.О. Огнев’юк, Л.Л. Хоружа, С.О. Сисоєва, Н.М. Віннікова]. – К. : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2011. – С. 243 – 245.
+
# [[Веклич Ю.І.]] Формування толерантності особистості майбутнього вчителя іноземної мови у контексті комунікативно орієнтованого підходу / Ю.І. Веклич // матеріали Міжнар. наук.-практ. конфер. [«Людські цінності і толерантність у сучасному світі: міжконтинентальний діалог інтелектуалів»], (м. Київ, 16 листопада 2011р.) / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, [[КМПУ|Київ. ун-т ім. Б. Грінченка]] [та ін.] ; за заг ред. В.О. Огнев’юка ; [редкол.: В.О. Огнев’юк, Л.Л. Хоружа, С.О. Сисоєва, Н.М. Віннікова]. – К. : [[КМПУ|Київ. ун-т ім. Б. Грінченка]], 2011. – С. 243 – 245.
# [[Веклич Ю.І.]] Особливості формування полікультурної комунікативної компетенції майбутніх вчителів іноземної мови в початковій школі / Ю.І. Веклич // Вісник психології і педагогіки [Електронний ресурс] : зб. наук. пр. / Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка, Інститут психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка. – Випуск 8. – К., 2011. – Режим доступу. – http://www.psyh.kiev.ua. – Заголовок з крану.  
+
# [[Веклич Ю.І.]] Особливості формування полікультурної комунікативної компетенції майбутніх вчителів іноземної мови в початковій школі / Ю.І. Веклич // Вісник психології і педагогіки [Електронний ресурс] : зб. наук. пр. / [[Педагогічний інститут]] [[КМПУ|Київського університету імені Бориса Грінченка]], [[Інститут психології і соціальної педагогіки КМПУ імені Б.Д. Грінченка|Інституту психології і соціальної педагогіки]] [[Київський університет імені Бориса Грінченка|Київського університету імені Бориса Грінченка]]. – Випуск 8. – К., 2011. – Режим доступу. – http://www.psyh.kiev.ua. – Заголовок з крану.  
 
# [[Веклич Ю.І.]] Формування лінгвокраїнознавчої компетенції у процесі професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови / Ю.І. Веклич, Д.К. Миронець // Молодь і ринок : щомісячний науково-педагогічний журнал : [гол. ред. М. Вачевський]. – № 3 (86). – 2012. – С. 118 – 121.
 
# [[Веклич Ю.І.]] Формування лінгвокраїнознавчої компетенції у процесі професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови / Ю.І. Веклич, Д.К. Миронець // Молодь і ринок : щомісячний науково-педагогічний журнал : [гол. ред. М. Вачевський]. – № 3 (86). – 2012. – С. 118 – 121.
  

Версія за 10:22, 27 вересня 2012

Фото: Веклич Юлія Іванівна

Веклич Юлія Іванівна – старший викладач кафедри іноземних мов і методик їх навчанняПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка

Зміст

Освіта

  • У 1971 році закінчила Київський державний педагогічний інститут іноземних мов. Отримала повну освіту за спеціальністю "Англійська мова" та здобула кваліфікацію вчителя англійської мови.

Досвід роботи

01.12.1971 р. – 02.11.1980 р. – викладач англійської мови на фірмі «Світанок»;

03.11.1980 р. – 11.01.1984р. – вчитель англійської мови СШ №213;

11.01.1984 р. – 27.08.2002 р. – вчитель англійської мови СШ № 146;

02.09.2002 р. –старший викладач кафедри методики викладання іноземних мов Київського міського педагогічного інституту імені Б.Д. Грінченка;

01.09.2008 р. – старший викладач кафедри практики та методики навчання іноземних мов, Гуманітарний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка;

01.09.2009 р. – старший викладач кафедри англійської філології, Гуманітарний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка;

01.09.2011 р. –старший викладач кафедри іноземних мов і методик їх навчання, Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка.

Наукова діяльність

Коло наукових інтересів: лінгвокраїнознавчий аспект у навчанні іноземної мови майбутніх вчителів, формування соціокультурної та міжкультурної компетентностей майбутніх вчителів іноземної мови, акмеологічнй підхід до викладання іноземних мов у ВНЗ.

Викладає дисципліни

  • Теоретичний курс англійської мови,
  • Країнознавство Великої Британії та США.

Має досвід викладання . Теоретичної фонетики", "Лексикології англійської мови", "Стилістики англійської мови", "Практики усного та писемного мовлення".

Основні публікації

  1. Веклич Ю.І. Підвищення якості підготовки майбутніх учителів іноземної мови в умовах модульного навчання / Ю.І. Веклич, С.В. Соколовська // матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. [«Моніторинг якості освіти: теорія та практика»], (м. Київ, 16-17 грудня 2009 року), [редкол.: В.О. Огнев’юк, Л.Л. Хоружа та ін.]. – К.: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2009. – C. 178 – 181.
  2. Веклич Ю.І. Сучасні тенденції формування міжкультурної комунікативної компетенції в учнів середнього шкільного віку загальноосвітніх закладів. / Ю.І. Веклич // матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. [«Філологічна освіта: досвід, проблеми, перспективи (іноземна мова та методика навчання)»]. – К.: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2010. – С. 77 – 85.
  3. Практика усного та писемного мовлення : [зб. текстів та впр. для самост. роб. студентів I курсу денної форми навчання напрямку «Філологія (англійська)» Гуманіт. ін-ту Київського університету імені Бориса Грінченка (за вимогами кредитно-модульної системи оцінювання знань)] / [уклад. Н.С. Чернігівська, А.К. Лагутіна, Ю.І. Веклич, Л.І. Чернуха]. – К. : Київськ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2010. – 208 с.
  4. Веклич Ю.І. Англомовні країни (English-speaking countries) : [навч.-метод. посіб. з країнознавства для студ. вищ. навч. закл.] / Ю.І. Веклич, С.В. Соколовська. – К. : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2011. – 288 с.
  5. Веклич Ю.І. Лінгвокраїнознавчий аспект навчання іноземної мови у підготовці майбутніх учителів початкової школи / Ю.І. Веклич // Вісник психології і педагогіки [Електронний ресурс] : зб. наук. пр. / Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка, Інституту психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка. – Випуск 6. – К., 2011. – Режим доступу. – http://www.psyh.kiev.ua. – Заголовок з крану.
  6. Веклич Ю.І. Формування толерантності особистості майбутнього вчителя іноземної мови у контексті комунікативно орієнтованого підходу / Ю.І. Веклич // матеріали Міжнар. наук.-практ. конфер. [«Людські цінності і толерантність у сучасному світі: міжконтинентальний діалог інтелектуалів»], (м. Київ, 16 листопада 2011р.) / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка [та ін.] ; за заг ред. В.О. Огнев’юка ; [редкол.: В.О. Огнев’юк, Л.Л. Хоружа, С.О. Сисоєва, Н.М. Віннікова]. – К. : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2011. – С. 243 – 245.
  7. Веклич Ю.І. Особливості формування полікультурної комунікативної компетенції майбутніх вчителів іноземної мови в початковій школі / Ю.І. Веклич // Вісник психології і педагогіки [Електронний ресурс] : зб. наук. пр. / Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка, Інституту психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка. – Випуск 8. – К., 2011. – Режим доступу. – http://www.psyh.kiev.ua. – Заголовок з крану.
  8. Веклич Ю.І. Формування лінгвокраїнознавчої компетенції у процесі професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови / Ю.І. Веклич, Д.К. Миронець // Молодь і ринок : щомісячний науково-педагогічний журнал : [гол. ред. М. Вачевський]. – № 3 (86). – 2012. – С. 118 – 121.



Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама