Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 11
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
(8 проміжних версій 4 користувачів не показані) | |||
Рядок 26: | Рядок 26: | ||
[[Бакланов Костянтин Володимирович]], кандидат педагогічних наук, професор, декан факультету соціальної педагогіки [[Московський гуманітарний педагогічний інститут|Московського гуманітарного педагогічного інституту]]; | [[Бакланов Костянтин Володимирович]], кандидат педагогічних наук, професор, декан факультету соціальної педагогіки [[Московський гуманітарний педагогічний інститут|Московського гуманітарного педагогічного інституту]]; | ||
− | [[Веретенко Тетяна Григорівна]], кандидат педагогічних наук, професор завідувач [[Кафедра соціальної педагогіки та корекційної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка|кафедрою соціальної педагогіки та корекційної освіти]] [[Київський університет імені Бориса Грінченка|Київського університету імені Бориса Грінченка]]; | + | [[Веретенко Тетяна Григорівна]], кандидат педагогічних наук, професор, завідувач [[Кафедра соціальної педагогіки та корекційної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка|кафедрою соціальної педагогіки та корекційної освіти]] [[Київський університет імені Бориса Грінченка|Київського університету імені Бориса Грінченка]]; |
[[Прокопович Євгеній Михайлович]], кандидат медичних наук, доцент [[Кафедра практичної психології Київського університету ім. Бориса Грінченка|кафедри практичної психології]] [[Київський університет імені Бориса Грінченка|Київського університету імені Бориса Грінченка]]; | [[Прокопович Євгеній Михайлович]], кандидат медичних наук, доцент [[Кафедра практичної психології Київського університету ім. Бориса Грінченка|кафедри практичної психології]] [[Київський університет імені Бориса Грінченка|Київського університету імені Бориса Грінченка]]; | ||
Рядок 34: | Рядок 34: | ||
[[Мартиненко Світлана Миколаївна]], доктор педагогічних наук, професор, завідувач [[Кафедра початкової освіти та методик гуманітарних дисциплін КУ імені Бориса Грінченка|кафедрою початкової освіти та методик гуманітарних дисциплін]][[Педагогічний інститут|Педагогічного інституту]] [[Київський університет імені Бориса Грінченка|Київського університету імені Бориса Грінченка]]; | [[Мартиненко Світлана Миколаївна]], доктор педагогічних наук, професор, завідувач [[Кафедра початкової освіти та методик гуманітарних дисциплін КУ імені Бориса Грінченка|кафедрою початкової освіти та методик гуманітарних дисциплін]][[Педагогічний інститут|Педагогічного інституту]] [[Київський університет імені Бориса Грінченка|Київського університету імені Бориса Грінченка]]; | ||
− | [[ | + | [[Котенко Ольга Володимирівна]], кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач [[Кафедра іноземних мов і методик їх навчання Київського університету імені Бориса Грінченка|кафедри іноземних мов і методик їх навчання]][[Педагогічний інститут|Педагогічного інституту]] [[Київський університет імені Бориса Грінченка|Київського університету імені Бориса Грінченка]]; |
+ | |||
+ | [[Гріньова Ольга Михайлівна]], кандидат психологічних наук, доцент [[Кафедра психології Київського університету імені Бориса Грінченка|кафедри психології]][[Педагогічний інститут|Педагогічного інституту]] [[Київський університет імені Бориса Грінченка|Київського університету імені Бориса Грінченка]]. | ||
Рядок 93: | Рядок 95: | ||
'''[[Рой Т.М. Система застосування тренінгів іншомовної комунікативності у професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів]]''' | '''[[Рой Т.М. Система застосування тренінгів іншомовної комунікативності у професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Сажин М.М. Розвиток толерантності до інших культур і народів засобами іноземної мови]]''' | ||
'''[[Сидоренко А.М. Використання методу проектів на уроках англійської мови в початковій школі]]''' | '''[[Сидоренко А.М. Використання методу проектів на уроках англійської мови в початковій школі]]''' | ||
Рядок 99: | Рядок 103: | ||
'''[[Тимошенко Т.І. Лексичні особливості англійського молодіжного сленгу(на прикладі неформальних висловлювань американських студентів)]]''' | '''[[Тимошенко Т.І. Лексичні особливості англійського молодіжного сленгу(на прикладі неформальних висловлювань американських студентів)]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Удод Т.Г. Формування іншомовних орфографічних навичок молодших школярів: тенденції та інновації]]''' | ||
'''[[Шелест Н.О. Формування іншомовної комунікативної компетентності у студентів немовних спеціальностей]]''' | '''[[Шелест Н.О. Формування іншомовної комунікативної компетентності у студентів немовних спеціальностей]]''' | ||
'''[[Hubar N.V. Strategies for future primary school teachers’ listening skills developing ]]''' | '''[[Hubar N.V. Strategies for future primary school teachers’ listening skills developing ]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Ivanova I.V. The use of a multimedia presentation at the primary school lessons of English]]''' | ||
'''[[Kolesnikova A.O. The influence of the borrowings from contemporary languages on the dfevelopment of new English]]''' | '''[[Kolesnikova A.O. The influence of the borrowings from contemporary languages on the dfevelopment of new English]]''' | ||
Рядок 131: | Рядок 139: | ||
[[Категорія:Московський гуманітарний педагогічний інститут]] | [[Категорія:Московський гуманітарний педагогічний інститут]] | ||
+ | |||
+ | {{Шаблон:Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 11}} | ||
{{Вісник психології і соціальної педагогіки. Збірник наук. праць}} | {{Вісник психології і соціальної педагогіки. Збірник наук. праць}} |
Поточна версія на 12:23, 28 січня 2018
ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ [Електронний ресурс] : Збірник матеріалів Студентської наукової конференції "Сучасна іншомовна освіта очима студентів" (28 лютого 2013 р., м.Київ) / Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка, Інститут психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка. – Випуск 11. – К., 2013. – Режим доступу до збірника : http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_11
РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ:
Безпалько Ольга Володимирівна, доктор педагогічних наук, професор, директор Інституту психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка (головний редактор);
Бєлєнька Ганна Володимирівна, доктор педагогічних наук, доцент, заступник директора з наукової роботи, завідувач кафедрою дошкільної освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Іванов Олександр Володимирович, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою соціальної педагогіки Московського гуманітарного педагогічного інституту;
Побірченко Неля Антонівна, доктор психологічних наук, Провідний науковий співробітник НДЛ освітології Київського університету імені Бориса Грінченка;
Сєргєєнкова Оксана Павлівна, доктор психологічних наук, доцент, завідувач кафедрою загальної, вікової та педагогічної психології Київського університету імені Бориса Грінченка;
Чернобровкін Володимир Миколайович, доктор психологічних наук, професор, завідувач кафедрою психології Луганського національного університету імені Тараса Шевченка;
Бакланов Костянтин Володимирович, кандидат педагогічних наук, професор, декан факультету соціальної педагогіки Московського гуманітарного педагогічного інституту;
Веретенко Тетяна Григорівна, кандидат педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою соціальної педагогіки та корекційної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка;
Прокопович Євгеній Михайлович, кандидат медичних наук, доцент кафедри практичної психології Київського університету імені Бориса Грінченка;
Юрченко Віктор Іванович, кандидат психологічних наук, доцент, директор Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (головний редактор);
Мартиненко Світлана Миколаївна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою початкової освіти та методик гуманітарних дисциплінПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Котенко Ольга Володимирівна, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри іноземних мов і методик їх навчанняПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Гріньова Ольга Михайлівна, кандидат психологічних наук, доцент кафедри психологіїПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.
Бобровник Ю.О. Шляхи реалізації когнітивно-комунікативного підходу навчання ІМ молодших школярів
Вайландт Н.О. Особливості професійного іміджу майбутнього вчителя іноземної мови у початковій школі
Дениско С.М. Лінгво-методичні чинники активізації мовленнєвої діяльності студентів на заняттях з ІМ
Дмитрук О.П. Використання smart-дошки на уроках англійської мови в початковій школі
Єременко І.І. Автентичні тексти як ефективний засіб формування іншомовної особистості студента
Замишляк К.В. Комунікативний аспект виховання гуманності майбутнього вчителя початкової школи
Ковальова В.В. Сучасні педагогічні технології навчання іноземної мови у початковій школі
Лавриненко Д.Г. Особливості проведення позакласних заходів у початковій школі
Майданіченко В.А. Світові тенденції розвитку іншомовної педагогічної освіти
Олійник О.В. Уживання вигуків та вигукових фразеологізмів у сучасній англійській мові
Пасічник Н.С. Індивідуалізація навчання іноземних мов у вищих педагогічних закладах
Праведна А.В. Особливості лінгвістичної ситуації в американському штаті Каліфорнія: лексичний аспект
Сажин М.М. Розвиток толерантності до інших культур і народів засобами іноземної мови
Сидоренко А.М. Використання методу проектів на уроках англійської мови в початковій школі
Удод Т.Г. Формування іншомовних орфографічних навичок молодших школярів: тенденції та інновації
Шелест Н.О. Формування іншомовної комунікативної компетентності у студентів немовних спеціальностей
Hubar N.V. Strategies for future primary school teachers’ listening skills developing
Ivanova I.V. The use of a multimedia presentation at the primary school lessons of English
Levchenko N.V. Assimilation as a process of modification of speech sounds in English
Protasova A.V. Onomatopoeia as one of the instrumental types of phonetic stylistic devices
Rusova Y.V. The ways of improving future primary school teachers’ English speaking skills
Vysotska M.I. Songs as a valuable pedagogical tool in teaching English of primary school students
Zayets O.S. The synonymous phenomenon in English phraseology
Вісник психології і соціальної педагогіки. Збірник наук. праць
Збірник наук. праць. - Випуск 1 | Збірник наук. праць. - Випуск 2 | Збірник наук. праць. - Випуск 3 | Збірник наук. праць. - Випуск 4 | Збірник наук. праць. - Випуск 5 | Збірник наук. праць. - Випуск 6 | Збірник наук. праць. - Випуск 7 | Збірник наук. праць. - Випуск 8 | Збірник наук. праць. - Випуск 9 | Збірник наук. праць. - Випуск 10 | Збірник наук. праць. - Випуск 11 | Збірник наук. праць. - Випуск 12 | Збірник наук. праць. - Випуск 13 | Збірник наук. праць. - Випуск 14 | Збірник наук. праць. - Випуск 15 | Збірник наук. праць. - Випуск 16 | Збірник наук. праць. - Випуск 17