Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 23

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

(відмінності між версіями)
Перейти до: навігація, пошук
 
(24 проміжні версії одного користувача не показані)
Рядок 4: Рядок 4:
  
  
== Зміст ==
+
== Статті викладачів-дослідників з педагогіки та психології ==
  
  
Рядок 11: Рядок 11:
 
* '''[[Борисюк С. Досвід використання двосторонніх іграшок (авторська розробка) у консультативній роботі з дорослими та дітьми]]'''  
 
* '''[[Борисюк С. Досвід використання двосторонніх іграшок (авторська розробка) у консультативній роботі з дорослими та дітьми]]'''  
  
* Василюк А. Теоретико-методологічні підходи до дослідження проблеми освіти дорослих
+
* '''[http://www.psyh.kiev.ua/images/%D0%92%D0%B0%D1%81%D0%B8%D0%BB%D1%8E%D0%BA_%D0%90_%D0%A2%D0%B5%D0%BE%D1%80%D0%9C%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4_%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%85%D0%BE%D0%B4%D0%B8_%D0%B4%D0%BE_%D0%B4%D0%BE%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B4%D0%B6_%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B8_%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%81%D0%BB%D0%B8%D1%85.pdf Василюк А. Теоретико-методологічні підходи до дослідження проблеми освіти дорослих]'''
  
* Гаврилкова К. Видатний внесок І.О. Сікорського у розвиток вікової та педагогічної психології
+
* '''[[Гаврилкова К. Видатний внесок І.О. Сікорського у розвиток вікової та педагогічної психології]]'''
 +
 
 +
* '''[[Галузяк В. Мотиваційно-ціннісні детермінанти індивідуального стилю педагогічного спілкування]]'''
  
 
* '''[[Карпенко З. Мобінг в акмеперіоді: ризики і ресурси корекції життєвого сценарію особистості]]'''
 
* '''[[Карпенко З. Мобінг в акмеперіоді: ризики і ресурси корекції життєвого сценарію особистості]]'''
  
* Кіт Г. Педагог-дослідник – стратегічний орієнтир сучасної школи
+
* '''[[Кіт Г. Педагог-дослідник – стратегічний орієнтир сучасної школи]]'''
  
* Комар Т. Структура і провідні властивості професійної зрілості майбутнього спеціаліста соціономічного напряму
+
* '''[[Комар Т. Структура і провідні властивості професійної зрілості майбутнього спеціаліста соціономічного напряму]]'''
  
* Кочерга О. Підготовка студентів до роботи з батьками як важлива складова професійної підготовки вчителя початкової школи в умовах модернізаційних змін
+
* '''[[Кочерга О. Підготовка студентів до роботи з батьками як важлива складова професійної підготовки вчителя початкової школи|Кочерга О. Підготовка студентів до роботи з батьками як важлива складова професійної підготовки вчителя початкової школи в умовах модернізаційних змін]]'''
  
* Кутішенко В Феномен міжстатевої любові в контексті духовної парадигми психології
+
* '''[http://www.psyh.kiev.ua/images/V.Kutishenk%D0%BE_%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.pdf Кутішенко В Феномен міжстатевої любові в контексті духовної парадигми психології]'''
  
* Легенький М. Оновлення освітянського законодавства – шлях до успіху освітніх реформ
+
* '''[[Легенький М. Оновлення освітянського законодавства – шлях до успіху освітніх реформ]]'''
  
* Мельник О.М. Підготовка майбутніх учителів початкових класів для роботи з учнями з особливостями психофізичного розвитку в умовах інклюзивної освіти
+
* '''[[Мельник О.М. Підготовка майбутніх учителів поч.кл. для роботи з учнями з особливостями психофізичного розвитку в умовах інклюзивної освіти|Мельник О.М. Підготовка майбутніх учителів початкових класів для роботи з учнями з особливостями психофізичного розвитку в умовах інклюзивної освіти]]'''
  
* Melnychuk O. The Psychological Peculiarities of the Emotional Intelligence of Future Social Sphere Professionals
+
* '''[http://www.psyh.kiev.ua/images/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%9C%D0%B5%D0%BB_%D0%BD%D0%B8%D1%87%D1%83%D0%BA_%D0%9E.%D0%91..pdf Melnychuk O. The Psychological Peculiarities of the Emotional Intelligence of Future Social Sphere Professionals]'''
  
* Микитюк Г. Проблема оптимізації професійної підготовки спеціаліста в галузі практичної психології
+
* '''[[Микитюк Г. Проблема оптимізації професійної підготовки спеціаліста в галузі практичної психології]]'''
  
 
* '''[[Мороз Л. Кар’єра як предмет психологічного супроводу]]'''
 
* '''[[Мороз Л. Кар’єра як предмет психологічного супроводу]]'''
Рядок 37: Рядок 39:
 
* '''[[Патинок О.П. Становлення відповідальності як професійно значущої якості майбутнього фахівця соціальної сфери: психологічний аспект]]'''
 
* '''[[Патинок О.П. Становлення відповідальності як професійно значущої якості майбутнього фахівця соціальної сфери: психологічний аспект]]'''
  
* Пихтіна Н. Особливості роботи з дітьми з неблагополучних сімей в закладах дошкільної освіти
+
* '''[[Пихтіна Н. Особливості роботи з дітьми з неблагополучних сімей в закладах дошкільної освіти]]'''
  
* Подшивайлова Л. Обдарованість як індивідуальна та соціальна проблема
+
* '''[[Подшивайлова Л. Обдарованість як індивідуальна та соціальна проблема]]'''
  
* Ставицька С. Рівні реалізації духовної самосвідомості особистості у філогенезі та онтогенезі, відповідно до провідного компоненту в її структурі
+
* '''[[Ставицька С. Рівні реалізації духовної самосвідомості особистості,відповідно до провідного компоненту в її структурі|Ставицька С. Рівні реалізації духовної самосвідомості особистості у філогенезі та онтогенезі, відповідно до провідного компоненту в її структурі]]'''
  
* Сулятицький І.  Психоантропологія громадянськості
+
* '''[[Сулятицький І.  Психоантропологія громадянськості]]'''
  
 
* '''[[Турчина Л.І. Елітарність як психосоціальна стратегія обдарованої особистості]]'''
 
* '''[[Турчина Л.І. Елітарність як психосоціальна стратегія обдарованої особистості]]'''
  
* Фролов П.Д. Діти незалежності: штрихи до проспективного соціально-психологічного портрету  
+
* '''[[Фролов П.Д. Діти незалежності: штрихи до проспективного соціально-психологічного портрету]]'''
  
* Хомич Г. Актуальні аспекти підготовки фахівців до надання психологічної допомоги учасникам бойових дій
+
* '''[[Хомич Г. Актуальні аспекти підготовки фахівців до надання психологічної допомоги учасникам бойових дій]]'''
  
* Шахов В. Соціально-психологічні механізми принципу мінімізації виховного впливу або прояв третього закону Ньютона в педагогіці
+
* '''[[Шахов В. Соціально-психологічні механізми принципу мінімізації виховного впливу або прояв третього закону Ньютона в педагогіці]]'''
  
* Шахраюк Б. Психологічні аспекти педагогічної практики студентів спеціальності «технологічна освіта»
+
* '''[[Шахраюк Б. Психологічні аспекти педагогічної практики студентів спеціальності «технологічна освіта»]]'''
  
 
* '''[[Юрченко В. Ровесники голодомору-геноциду 1932-1933 рр. в Україні: психологічна криза протягом усього життя]]'''
 
* '''[[Юрченко В. Ровесники голодомору-геноциду 1932-1933 рр. в Україні: психологічна криза протягом усього життя]]'''
  
----
 
  
 +
== Бібліографічні покажчики ==
 +
 +
* '''[http://www.psyh.kiev.ua/images/%D0%93%D1%83%D1%81%D0%B0%D0%BA_%D0%9F_%D0%91%D1%96%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%BF%D0%BE%D0%BA%D0%B0%D0%B6%D1%87%D0%B8%D0%BA.pdf Гусак Петро Миколайович: Бібліографічний покажчик. - Луцьк: ВНУ ім. Лесі Українки, 2011. - 82]'''
 +
 +
== Профілі викладачів-дослідників у GOOGLE Академії ==
 +
 +
* '''[https://scholar.google.com.ua/citations?user=nb37yPEAAAAJ&hl=uk Борисюк С.О.]'''
 +
 +
* '''[https://scholar.google.com.ua/citations?user=bBIgGaoAAAAJ&hl=uk Василюк А.В.]'''
 +
 +
* '''[https://scholar.google.com.ua/citations?user=wsYLLG0AAAAJ&hl=uk Галузяк В.М.]'''
 +
 +
* '''[https://scholar.google.com.ua/citations?user=sIGbpqEAAAAJ&hl=ru Гриценок Л.І.]'''
 +
 +
* '''[https://scholar.google.com.ua/citations?user=GkaI6nkAAAAJ&hl=uk Гусак П.М.]'''
 +
 +
* '''[https://scholar.google.com.ua/citations?user=q--q-qEAAAAJ&hl=uk Дзюбко Л.В.]'''
 +
 +
* '''[https://scholar.google.com.ua/citations?user=ZRDLZv8AAAAJ&hl=uk Карпенко З.С.]'''
 +
 +
* '''[https://scholar.google.com.ua/citations?user=8rFkZscAAAAJ&hl=uk Кіт Г.Г.]'''
 +
 +
* '''[https://scholar.google.com.ua/citations?user=fe71UagAAAAJ&hl=uk Комар Т.В.]'''
 +
 +
* '''[https://scholar.google.com.ua/citations?user=BPS8qHUAAAAJ&hl=uk Конончук А.І.]'''
 +
 +
* '''[https://scholar.google.com.ua/citations?user=oS-7w3sAAAAJ&hl=uk Кутішенко В.П.]'''
 +
 +
* '''[https://scholar.google.com.ua/citations?user=A2GzGrYAAAAJ&hl=uk Мельник О.В.]'''
 +
 +
* '''[https://scholar.google.com.ua/citations?user=eMqcybwAAAAJ&hl=uk Мельничук О.Б.]'''
 +
 +
* '''[https://scholar.google.com.ua/citations?user=0UZiUmAAAAAJ&hl=uk Мешко Г.М.]'''
 +
 +
* '''[https://scholar.google.com.ua/citations?user=gjInWe8AAAAJ&hl=uk Михайлишин Г.Й.]'''
 +
 +
* '''[https://scholar.google.com.ua/citations?user=6OTpcIwAAAAJ&hl=uk Мороз Л.І.]'''
 +
 +
* '''[https://scholar.google.com.ua/citations?user=9YzoBXMAAAAJ&hl=uk Музика О.Л.]'''
 +
 +
* '''[https://scholar.google.com.ua/citations?user=s9vSNv0AAAAJ&hl=uk Музика О.О.]'''
 +
 +
* '''[https://scholar.google.com.ua/citations?user=5qg2mhIAAAAJ&hl=uk Панчук Н.П.]'''
 +
 +
* '''[https://scholar.google.com.ua/citations?user=J3Wa13YAAAAJ&hl=uk Подшивайлова Л.І.]'''
 +
 +
* '''[https://scholar.google.com.ua/citations?user=m2HmY0MAAAAJ&hl=uk Севастюк М.С.]'''
 +
 +
* '''[https://scholar.google.com.ua/citations?user=VRw1nRUAAAAJ&hl=uk Ставицька С.О.]'''
 +
 +
* '''[https://scholar.google.com.ua/citations?user=9GL65ZwAAAAJ&hl=uk Стець В.І.]'''
 +
 +
* '''[https://scholar.google.com.ua/citations?user=aG6UHo0AAAAJ&hl=uk Тертична Н.А.]'''
 +
 +
* '''[https://scholar.google.com.ua/citations?user=StjmsswAAAAJ&hl=uk Туриніна О.Л.]'''
 +
 +
* '''[https://scholar.google.com.ua/citations?user=JrOvtYAAAAAJ&hl=uk Чернобровкін В.М.]'''
 +
 +
* '''[https://scholar.google.com.ua/citations?user=BRWCYrgAAAAJ&hl=uk Чорна І.М.]'''
 +
 +
* '''[https://scholar.google.com.ua/citations?user=IbgayKYAAAAJ&hl=uk Шахов В.І.]'''
 +
 +
* '''[https://scholar.google.com.ua/citations?hl=uk&user=kbPyXRcAAAAJ Юрченко В.І.]'''
 +
 +
== Автореферати дисертацій викладачів-дослідників ==
  
 
'''[[Автореферати дисертацій викладачів-дослідників]]'''
 
'''[[Автореферати дисертацій викладачів-дослідників]]'''
 +
 +
== Поетична творчість викладачів-дослідників ==
 +
 +
'''[http://www.psyh.kiev.ua/images/%D0%9A%D0%B0%D1%80%D0%BF%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%94%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D1%8E_%D0%BF%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%8F.pdf Зіновія Карпенко. Дорогою причастя: Вибрані поезії]'''. –Івано-Франківськ: Місто НВ, 2009. – 84 с.
  
 
[[Категорія:Електронні книги]]
 
[[Категорія:Електронні книги]]

Поточна версія на 04:12, 18 жовтня 2018

ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ . – Випуск 23. – Електронний додаток збірки наукових праць викладачів-дослідників до книги "Викладачі-дослідники з педагогіки та психології: 40 років у царині освіти. - К.: Каравела, 2018. - [Електронний ресурс]. – URL:: http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_23

VPP Випуск 23.png


Зміст

Статті викладачів-дослідників з педагогіки та психології


Бібліографічні покажчики

Профілі викладачів-дослідників у GOOGLE Академії

Автореферати дисертацій викладачів-дослідників

Автореферати дисертацій викладачів-дослідників

Поетична творчість викладачів-дослідників

Зіновія Карпенко. Дорогою причастя: Вибрані поезії. –Івано-Франківськ: Місто НВ, 2009. – 84 с.



Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама