Статті з найбільшою кількістю категорій
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Нижче показані 50 результатів, починаючи з № 21
Переглянути (попередні 50 • наступні 50) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).
- Безух Ю.С. Основні чинники розвитку іншомовної компетентності майбутнього вчителя початкової школи (15 категорій)
- Артемова Л.В. Актуальні проблеми виховання дітей в поліетнічному дошкільному навчальному закладі (14 категорій)
- Шелест Н.О. Технології збагачення словника молодших школярів в умовах полікультурності навчання (14 категорій)
- Protasova A.V. Onomatopoeia as one of the instrumental types of phonetic stylistic devices (14 категорій)
- Райченок Т.В., Авдей Е.Н., Лукашевич Т.М. Влияние классической музыки на развитие музыкального восприятия студентов (14 категорій)
- Гарбуз М.В. Формування навчальної мотивації у студентів першого курсу педагогічного коледжу (14 категорій)
- Rusova Y.V. The ways of improving future primary school teachers’ English speaking skills (14 категорій)
- Дениско С.М. Підготовка майбутнього вчителя англійської мови у ПШ до формування лексичної компетентності: традиції та інновації (14 категорій)
- Смирнова О.М. Особливості підготовки студентів педагогічного коледжу до формування творчої особистості учнів початкової школи (14 категорій)
- Tovkach O.V. The problem of forming and developing English vocabulary of future primary school teachers (14 категорій)
- Ivanova I.V. The use of a multimedia presentation at the primary school lessons of English (14 категорій)
- Kolesnikova A.O. The influence of the borrowings from contemporary languages on the dfevelopment of new English (14 категорій)
- Мороз В.,Матійчак О. В.,Федоренко В. Особливості підготовки майбутнього вчителя до музичної діяльності у початковій школі (14 категорій)
- Levchenko N.V. Assimilation as a process of modification of speech sounds in English (14 категорій)
- Колот К.В. Роль дистанційної форми навчання у розвитку іншомовної комунікативної компетентності майбутнього вчителя початкової школи (13 категорій)
- Шелест Н.О. Навчання іноземної мови молодших школярів: когнітивний дискурс (13 категорій)
- Єременко І.І. Американський досвід підготовки фахівців початкової школи до іншомовної освіти молодших школярів (13 категорій)
- Бальоха Р.В., Прокопович Є.М. Дослідження ґендерних особливостей психічної діяльності у хворих на епілепсію (13 категорій)
- Товкач О.А., Товкач О.В. Освітні функції музейної педагогіки у навчально – виховному процесі школи (13 категорій)
- Майданіченко В.А. Світові тенденції розвитку іншомовної педагогічної освіти (13 категорій)
- Науменко В.О., Рибалко Н.О. Алгоритм підготовки вчителя початкових класів до уроку читання (13 категорій)
- Zayets O.S. The synonymous phenomenon in English phraseology (13 категорій)
- Лещенко В.В. Формування країнознавчої та лінгвокраїнознавчої компетенцій на заняттях «Практичий курс іноземної мови» у немовних ВНЗ (13 категорій)
- Зюзіна З., В. Марчун Підготовка майбутнього вчителя до розвитку творчого потенціалу молодших школярів на уроках математики (13 категорій)
- Терещенко К.В. Навчальні ігри як метод підвищення ефективності навчання англійської мови на початковому етапі (13 категорій)
- Лавриненко Д.Г. Особливості проведення позакласних заходів у початковій школі (13 категорій)
- Pluzhnyk I.V. The approaches to English study of immigrants in primary school in the United States of America (13 категорій)
- Пасічник Н.С. Індивідуалізація навчання іноземних мов у вищих педагогічних закладах (13 категорій)
- Соболевська П.О. Використання метафор англійської мови під час формування лексичних навичок (13 категорій)
- Вісник психології і соціальної педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 2/Передмова (13 категорій)
- Сараєва Т.О., Бородавко М.О. Навчання ІМ дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в Україні: традиції, інновації, перспективи (13 категорій)
- Заворотна О.І. Психолого-педагогічні передумови використання інтерактивних технологій навчання іноземних мов у ВНЗ (13 категорій)
- Власюк Т.С. Іншомовна комунікативна компетентність майбутнього вчителя початкової школи як теоретична проблема (13 категорій)
- Дениско С.М. Лінгво-методичні чинники активізації мовленнєвої діяльності студентів на заняттях з ІМ (13 категорій)
- Вісник психології і соціальної педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 3/Передмова (13 категорій)
- Романенко О.В., Буряк О.В., Серпутько І.А. Формування навичок проведення експериментальних досліджень у студентів-психологів (13 категорій)
- Головатенко Т.Ю. Використання англійського фольклору в інтерактивному навчанні іноземної мови молодших школярів (13 категорій)
- Лабунець Ю.О. Іншомовна комунікативна компетентність як обов’язкова складова педагогічної усталеності вчителя початкової школи (13 категорій)
- Гріньова О.М., Диба Н.М. Психологічні особливості формування творчих здібностей у дітей старшого дошкільного віку (13 категорій)
- Лук’яненко І.А. та ін. Психофізіологічні особливості функціонування зорової сенсорної системи у людей (13 категорій)
- Сажин М.М. Розвиток толерантності до інших культур і народів засобами іноземної мови (13 категорій)
- Hubar N.V. Strategies for future primary school teachers’ listening skills developing (13 категорій)
- Мойсак О. Д. Вплив захворювань і шкідливих звичок матері на розвиток організму майбутньої дитини (13 категорій)
- Гріньова О.М., Коротинська О.М. Психологічні особливості логічного мислення у дітей старшого дошкільного віку (13 категорій)
- Smyrnova O.M. Alliteration and assonance as phonetic stylistic devices in the context of the future primary school teachers’linguo-stylistic competence formation (13 категорій)
- Праведна А.В. Особливості лінгвістичної ситуації в американському штаті Каліфорнія: лексичний аспект (13 категорій)
- Бобровник Ю.О. Шляхи реалізації когнітивно-комунікативного підходу навчання ІМ молодших школярів (13 категорій)
- Олійник О.В. Уживання вигуків та вигукових фразеологізмів у сучасній англійській мові (13 категорій)
- Вайландт Н.О. Особливості професійного іміджу майбутнього вчителя іноземної мови у початковій школі (13 категорій)
- Глоба О.В. Розвиток комунікативної компетенції майбутніх учителів початкової школи засобами навчального дискурсу (13 категорій)
Переглянути (попередні 50 • наступні 50) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).