Статті з найбільшою кількістю категорій

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Перейти до: навігація, пошук

Нижче показані 50 результатів, починаючи з № 21

Переглянути (попередні 50наступні 50) (2050100250500).

  1. Безух Ю.С. Основні чинники розвитку іншомовної компетентності майбутнього вчителя початкової школи ‎(15 категорій)
  2. Артемова Л.В. Актуальні проблеми виховання дітей в поліетнічному дошкільному навчальному закладі ‎(14 категорій)
  3. Шелест Н.О. Технології збагачення словника молодших школярів в умовах полікультурності навчання ‎(14 категорій)
  4. Protasova A.V. Onomatopoeia as one of the instrumental types of phonetic stylistic devices ‎(14 категорій)
  5. Райченок Т.В., Авдей Е.Н., Лукашевич Т.М. Влияние классической музыки на развитие музыкального восприятия студентов ‎(14 категорій)
  6. Гарбуз М.В. Формування навчальної мотивації у студентів першого курсу педагогічного коледжу ‎(14 категорій)
  7. Rusova Y.V. The ways of improving future primary school teachers’ English speaking skills ‎(14 категорій)
  8. Дениско С.М. Підготовка майбутнього вчителя англійської мови у ПШ до формування лексичної компетентності: традиції та інновації ‎(14 категорій)
  9. Смирнова О.М. Особливості підготовки студентів педагогічного коледжу до формування творчої особистості учнів початкової школи ‎(14 категорій)
  10. Tovkach O.V. The problem of forming and developing English vocabulary of future primary school teachers ‎(14 категорій)
  11. Ivanova I.V. The use of a multimedia presentation at the primary school lessons of English ‎(14 категорій)
  12. Kolesnikova A.O. The influence of the borrowings from contemporary languages on the dfevelopment of new English ‎(14 категорій)
  13. Мороз В.,Матійчак О. В.,Федоренко В. Особливості підготовки майбутнього вчителя до музичної діяльності у початковій школі ‎(14 категорій)
  14. Levchenko N.V. Assimilation as a process of modification of speech sounds in English ‎(14 категорій)
  15. Колот К.В. Роль дистанційної форми навчання у розвитку іншомовної комунікативної компетентності майбутнього вчителя початкової школи ‎(13 категорій)
  16. Шелест Н.О. Навчання іноземної мови молодших школярів: когнітивний дискурс ‎(13 категорій)
  17. Єременко І.І. Американський досвід підготовки фахівців початкової школи до іншомовної освіти молодших школярів ‎(13 категорій)
  18. Бальоха Р.В., Прокопович Є.М. Дослідження ґендерних особливостей психічної діяльності у хворих на епілепсію ‎(13 категорій)
  19. Товкач О.А., Товкач О.В. Освітні функції музейної педагогіки у навчально – виховному процесі школи ‎(13 категорій)
  20. Майданіченко В.А. Світові тенденції розвитку іншомовної педагогічної освіти ‎(13 категорій)
  21. Науменко В.О., Рибалко Н.О. Алгоритм підготовки вчителя початкових класів до уроку читання ‎(13 категорій)
  22. Zayets O.S. The synonymous phenomenon in English phraseology ‎(13 категорій)
  23. Лещенко В.В. Формування країнознавчої та лінгвокраїнознавчої компетенцій на заняттях «Практичий курс іноземної мови» у немовних ВНЗ ‎(13 категорій)
  24. Зюзіна З., В. Марчун Підготовка майбутнього вчителя до розвитку творчого потенціалу молодших школярів на уроках математики ‎(13 категорій)
  25. Терещенко К.В. Навчальні ігри як метод підвищення ефективності навчання англійської мови на початковому етапі ‎(13 категорій)
  26. Лавриненко Д.Г. Особливості проведення позакласних заходів у початковій школі ‎(13 категорій)
  27. Pluzhnyk I.V. The approaches to English study of immigrants in primary school in the United States of America ‎(13 категорій)
  28. Пасічник Н.С. Індивідуалізація навчання іноземних мов у вищих педагогічних закладах ‎(13 категорій)
  29. Соболевська П.О. Використання метафор англійської мови під час формування лексичних навичок ‎(13 категорій)
  30. Вісник психології і соціальної педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 2/Передмова ‎(13 категорій)
  31. Сараєва Т.О., Бородавко М.О. Навчання ІМ дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в Україні: традиції, інновації, перспективи ‎(13 категорій)
  32. Заворотна О.І. Психолого-педагогічні передумови використання інтерактивних технологій навчання іноземних мов у ВНЗ ‎(13 категорій)
  33. Власюк Т.С. Іншомовна комунікативна компетентність майбутнього вчителя початкової школи як теоретична проблема ‎(13 категорій)
  34. Дениско С.М. Лінгво-методичні чинники активізації мовленнєвої діяльності студентів на заняттях з ІМ ‎(13 категорій)
  35. Вісник психології і соціальної педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 3/Передмова ‎(13 категорій)
  36. Романенко О.В., Буряк О.В., Серпутько І.А. Формування навичок проведення експериментальних досліджень у студентів-психологів ‎(13 категорій)
  37. Головатенко Т.Ю. Використання англійського фольклору в інтерактивному навчанні іноземної мови молодших школярів ‎(13 категорій)
  38. Лабунець Ю.О. Іншомовна комунікативна компетентність як обов’язкова складова педагогічної усталеності вчителя початкової школи ‎(13 категорій)
  39. Гріньова О.М., Диба Н.М. Психологічні особливості формування творчих здібностей у дітей старшого дошкільного віку ‎(13 категорій)
  40. Лук’яненко І.А. та ін. Психофізіологічні особливості функціонування зорової сенсорної системи у людей ‎(13 категорій)
  41. Сажин М.М. Розвиток толерантності до інших культур і народів засобами іноземної мови ‎(13 категорій)
  42. Hubar N.V. Strategies for future primary school teachers’ listening skills developing ‎(13 категорій)
  43. Мойсак О. Д. Вплив захворювань і шкідливих звичок матері на розвиток організму майбутньої дитини ‎(13 категорій)
  44. Гріньова О.М., Коротинська О.М. Психологічні особливості логічного мислення у дітей старшого дошкільного віку ‎(13 категорій)
  45. Smyrnova O.M. Alliteration and assonance as phonetic stylistic devices in the context of the future primary school teachers’linguo-stylistic competence formation ‎(13 категорій)
  46. Праведна А.В. Особливості лінгвістичної ситуації в американському штаті Каліфорнія: лексичний аспект ‎(13 категорій)
  47. Бобровник Ю.О. Шляхи реалізації когнітивно-комунікативного підходу навчання ІМ молодших школярів ‎(13 категорій)
  48. Олійник О.В. Уживання вигуків та вигукових фразеологізмів у сучасній англійській мові ‎(13 категорій)
  49. Вайландт Н.О. Особливості професійного іміджу майбутнього вчителя іноземної мови у початковій школі ‎(13 категорій)
  50. Глоба О.В. Розвиток комунікативної компетенції майбутніх учителів початкової школи засобами навчального дискурсу ‎(13 категорій)

Переглянути (попередні 50наступні 50) (2050100250500).

Особисті інструменти
Ми в мережі
Інструменти
Реклама