Статті з найбільшою кількістю категорій
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Нижче показані 50 результатів, починаючи з № 51
Переглянути (попередні 50 • наступні 50) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).
- Соболевська П.О. Використання метафор англійської мови під час формування лексичних навичок (13 категорій)
- Сараєва Т.О., Бородавко М.О. Навчання ІМ дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в Україні: традиції, інновації, перспективи (13 категорій)
- Гріньова О.М., Коротинська О.М. Психологічні особливості логічного мислення у дітей старшого дошкільного віку (13 категорій)
- Smyrnova O.M. Alliteration and assonance as phonetic stylistic devices in the context of the future primary school teachers’linguo-stylistic competence formation (13 категорій)
- Романенко О.В., Буряк О.В., Серпутько І.А. Формування навичок проведення експериментальних досліджень у студентів-психологів (13 категорій)
- Бобровник Ю.О. Шляхи реалізації когнітивно-комунікативного підходу навчання ІМ молодших школярів (13 категорій)
- Праведна А.В. Особливості лінгвістичної ситуації в американському штаті Каліфорнія: лексичний аспект (13 категорій)
- Вайландт Н.О. Особливості професійного іміджу майбутнього вчителя іноземної мови у початковій школі (13 категорій)
- Глоба О.В. Розвиток комунікативної компетенції майбутніх учителів початкової школи засобами навчального дискурсу (13 категорій)
- Сажин М.М. Розвиток толерантності до інших культур і народів засобами іноземної мови (13 категорій)
- Ковальова В.В. Сучасні педагогічні технології навчання іноземної мови у початковій школі (13 категорій)
- Замишляк К.В. Проблема наступності у навчанні іноземних мов у ЗНЗ (13 категорій)
- Олійник О.В. Уживання вигуків та вигукових фразеологізмів у сучасній англійській мові (13 категорій)
- В’юнник В.О. Сучасні методи навчання дітей дошкільного віку іншомовного спілкування: від теорії до практики (13 категорій)
- Лазаренко В.В., Однорог Л.С. French borrowings in modern English (13 категорій)
- Дрофа Т.П. Використання сучасних інформаційно-комунікативних технологій під час викладання іноземної мови (13 категорій)
- Бовсунівська Д.В., Реутова К.В. Використання настільних ігор у навчанні граматики молодших школярів (13 категорій)
- Коробкова А.О. Основні проблеми реформування і перспективи розвитку вищої педагогічної освіти у контексті болонського процесу (13 категорій)
- Колот К.В. Роль дистанційної форми навчання у розвитку іншомовної комунікативної компетентності майбутнього вчителя початкової школи (13 категорій)
- Підгорець А.В. Культура мовлення та молодіжний сленг (на матеріалі англійської мови) як засіб відображення світогляду особистості (13 категорій)
- Удод Т.Г. Формування іншомовних орфографічних навичок молодших школярів: тенденції та інновації (13 категорій)
- Неведомська Є.О. Профілактика наркоманії серед школярів у роботі соціальних педагогів (13 категорій)
- Єременко І.І. Американський досвід підготовки фахівців початкової школи до іншомовної освіти молодших школярів (13 категорій)
- Майданіченко В.А. Світові тенденції розвитку іншомовної педагогічної освіти (13 категорій)
- Бальоха Р.В., Прокопович Є.М. Дослідження ґендерних особливостей психічної діяльності у хворих на епілепсію (13 категорій)
- Zayets O.S. The synonymous phenomenon in English phraseology (13 категорій)
- Лещенко В.В. Формування країнознавчої та лінгвокраїнознавчої компетенцій на заняттях «Практичий курс іноземної мови» у немовних ВНЗ (13 категорій)
- Шелест Н. О. Формування іншомовної комунікативної компетентності у студентів немовних спеціальностей (13 категорій)
- Науменко В.О., Рибалко Н.О. Алгоритм підготовки вчителя початкових класів до уроку читання (13 категорій)
- Зюзіна З., В. Марчун Підготовка майбутнього вчителя до розвитку творчого потенціалу молодших школярів на уроках математики (13 категорій)
- Шелест Н.О. Навчання іноземної мови молодших школярів: когнітивний дискурс (13 категорій)
- Приходченко К.І. Використання ейдетики у творчому освітньо-виховному середовищі навчального закладу (12 категорій)
- Яцюта О.О. Методична підготовка вчителів англійської мови до роботи в початковій школі у Великій Британії (12 категорій)
- Федосєєва І.О. Інтегровані заняття з АМ та математики як ефективний засіб формування іншомовних навичок говоріння дошкільників (12 категорій)
- Андорал А.А. Розвиток навичок англомовного писемного мовлення у початковій школі (12 категорій)
- Загладько Т.А. Комунікативна концепція в процесі вивчення іноземної мови дітей молодшого шкільного віку (12 категорій)
- Гулєвич М.О. Гра та ігрова ситуація як один з ефективних прийомів навчання іноземної мови у початковій школі (12 категорій)
- Власик Н.В. Застосування навчального середовища Learning Apps на уроках АМ в початковій школі (12 категорій)
- Шакшуєва Є.В. Формування англомовних діалогічних умінь в учнів початкової школи (12 категорій)
- Огородник І.О. Позитивні та негативні аспекти вивчення іноземних мов на різних вікових етапах дошкільного дитинства (12 категорій)
- Ворон А.О. Теоретичні засади формування мовної особистості засобами іноземної мови (12 категорій)
- Опанасенко О.В. Застосування технології «Mind map» у навчанні іншомовної лексики молодших школярів (12 категорій)
- Тристень К.С. Изучение осведомленности студентов о критериях красоты лица человека (12 категорій)
- Кот Т.Г. Безбальне оцінювання успішності молодших школярів на уроках іноземних мов (з досвіду європейських країн) (12 категорій)
- Юрчук Я.А. Критеріальний підхід до застосування наочності на уроках англійської мови в 1 класі ЗНЗ (12 категорій)
- Павлюк А.Л. Сучасні технології навчання англійської мови дітей дошкільного віку у конексті сучасних освітніх тенденцій (12 категорій)
- Роєнко С.С. Впровадження проектної технології на уроках іноземної мови у початковій школі (12 категорій)
- Кріт О.В. «Get» phrases: general characteristics and ways of usage (12 категорій)
- Рябоконь Т.В. Використання онлайн-ігор при вивченні алфавіту в першому класі (12 категорій)
- Горіленко А.Ю. Структурні та семантичні особливості медичного англомовного сленгу (12 категорій)
Переглянути (попередні 50 • наступні 50) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).