Статті з найбільшою кількістю категорій

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Перейти до: навігація, пошук

Нижче показані 50 результатів, починаючи з № 51

Переглянути (попередні 50наступні 50) (2050100250500).

  1. Товкач О.А., Товкач О.В. Освітні функції музейної педагогіки у навчально – виховному процесі школи ‎(13 категорій)
  2. Єременко І.І. Американський досвід підготовки фахівців початкової школи до іншомовної освіти молодших школярів ‎(13 категорій)
  3. Зюзіна З., В. Марчун Підготовка майбутнього вчителя до розвитку творчого потенціалу молодших школярів на уроках математики ‎(13 категорій)
  4. Бальоха Р.В., Прокопович Є.М. Дослідження ґендерних особливостей психічної діяльності у хворих на епілепсію ‎(13 категорій)
  5. Zayets O.S. The synonymous phenomenon in English phraseology ‎(13 категорій)
  6. Терещенко К.В. Навчальні ігри як метод підвищення ефективності навчання англійської мови на початковому етапі ‎(13 категорій)
  7. Лавриненко Д.Г. Особливості проведення позакласних заходів у початковій школі ‎(13 категорій)
  8. Вісник психології і соціальної педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 2/Передмова ‎(13 категорій)
  9. Пасічник Н.С. Індивідуалізація навчання іноземних мов у вищих педагогічних закладах ‎(13 категорій)
  10. Соболевська П.О. Використання метафор англійської мови під час формування лексичних навичок ‎(13 категорій)
  11. Заворотна О.І. Психолого-педагогічні передумови використання інтерактивних технологій навчання іноземних мов у ВНЗ ‎(13 категорій)
  12. Сараєва Т.О., Бородавко М.О. Навчання ІМ дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в Україні: традиції, інновації, перспективи ‎(13 категорій)
  13. Вісник психології і соціальної педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 3/Передмова ‎(13 категорій)
  14. Власюк Т.С. Іншомовна комунікативна компетентність майбутнього вчителя початкової школи як теоретична проблема ‎(13 категорій)
  15. Дениско С.М. Лінгво-методичні чинники активізації мовленнєвої діяльності студентів на заняттях з ІМ ‎(13 категорій)
  16. Pluzhnyk I.V. The approaches to English study of immigrants in primary school in the United States of America ‎(13 категорій)
  17. Головатенко Т.Ю. Використання англійського фольклору в інтерактивному навчанні іноземної мови молодших школярів ‎(13 категорій)
  18. Лабунець Ю.О. Іншомовна комунікативна компетентність як обов’язкова складова педагогічної усталеності вчителя початкової школи ‎(13 категорій)
  19. Гріньова О.М., Диба Н.М. Психологічні особливості формування творчих здібностей у дітей старшого дошкільного віку ‎(13 категорій)
  20. Романенко О.В., Буряк О.В., Серпутько І.А. Формування навичок проведення експериментальних досліджень у студентів-психологів ‎(13 категорій)
  21. Лук’яненко І.А. та ін. Психофізіологічні особливості функціонування зорової сенсорної системи у людей ‎(13 категорій)
  22. Мойсак О. Д. Вплив захворювань і шкідливих звичок матері на розвиток організму майбутньої дитини ‎(13 категорій)
  23. Гріньова О.М., Коротинська О.М. Психологічні особливості логічного мислення у дітей старшого дошкільного віку ‎(13 категорій)
  24. Сажин М.М. Розвиток толерантності до інших культур і народів засобами іноземної мови ‎(13 категорій)
  25. Праведна А.В. Особливості лінгвістичної ситуації в американському штаті Каліфорнія: лексичний аспект ‎(13 категорій)
  26. Глоба О.В. Розвиток комунікативної компетенції майбутніх учителів початкової школи засобами навчального дискурсу ‎(13 категорій)
  27. Hubar N.V. Strategies for future primary school teachers’ listening skills developing ‎(13 категорій)
  28. Олійник О.В. Уживання вигуків та вигукових фразеологізмів у сучасній англійській мові ‎(13 категорій)
  29. Ковальова В.В. Сучасні педагогічні технології навчання іноземної мови у початковій школі ‎(13 категорій)
  30. Замишляк К.В. Проблема наступності у навчанні іноземних мов у ЗНЗ ‎(13 категорій)
  31. Smyrnova O.M. Alliteration and assonance as phonetic stylistic devices in the context of the future primary school teachers’linguo-stylistic competence formation ‎(13 категорій)
  32. Беспала М.І. Застосування пісень на уроках англійської мови в початковій школі ‎(12 категорій)
  33. Лященко К.В. Google-сервіси: можливості та перспективи використання у сучасному освітньому середовищі ‎(12 категорій)
  34. Чепурна І.В. Ефективні прийоми навчання говоріння англійської мови учнів першого класу початкової школи ‎(12 категорій)
  35. Галич О.Ю. Відбір навчальних ігор в формуванні писемної компетентності учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  36. Теплюк А.А. Формування особистісної культури студентів педагогічного ВНЗ як складова професійної компетентності ‎(12 категорій)
  37. Погоріла Д.О. Технологія організації роботи в групах на уроках англійської мови в початковій школі ‎(12 категорій)
  38. Бондарина Л.В. Способи організації професійно-орієнтованого навчання іноземної мови майбутніх фахівців сфери туризму ‎(12 категорій)
  39. Психологія особистості. Хрестоматія (Мельничук О.Б., Пасічник Р.Ф. та ін.) ‎(12 категорій)
  40. Герасименко О.Р. Використання комп’ютерних програм у навчанні іноземних мов учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  41. Подшивайлов М.М. Кризис психологического знания и практическая психология ‎(12 категорій)
  42. Пономаренко О.Г. Ефективні шляхи навчання англійської абетки у початковій школі ‎(12 категорій)
  43. Щербина Є.В. Роль іноземних мов у професійній діяльності менеджера туризму ‎(12 категорій)
  44. Лабунець Ю.О. Самоосвіта в контексті становлення вторинної мовної особистості майбутнього вчителя іноземної мови ‎(12 категорій)
  45. Проскурко А.Г. Актуалізація проблеми урахування психофізіологічних особливостей розвитку дитини у процесі раннього навчання ІМ ‎(12 категорій)
  46. Зубович А.П. Застосування сервісу Storybird для навчання іншомовного письма молодших школярів ‎(12 категорій)
  47. Хіжінська Я.В. Застосування Інтернет-ресурсів у навчанні іншомовної граматики учнів 4 класу ‎(12 категорій)
  48. Міщенко А.О, Шолох Д.М. Застосування дидактичних ігор у процесі навчання англійської мови учнів початкової школи ‎(12 категорій)
  49. Дорошенко Г.В. Використання SMART-технологій на уроках ІМ в ПШ як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів ‎(12 категорій)
  50. Неведомська Є.О. Вплив коефіцієнту функціональної асиметрії мозку учнів на їхній темперамент ‎(12 категорій)

Переглянути (попередні 50наступні 50) (2050100250500).

Особисті інструменти
Ми в мережі
Інструменти
Реклама