Статті з найбільшою кількістю категорій

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Перейти до: навігація, пошук

Нижче показані 50 результатів, починаючи з № 601

Переглянути (попередні 50наступні 50) (2050100250500).

  1. Безух Ю.С. Активізація іншомовної мовленнєвої діяльності майбутнього вчителя початкової школи ‎(11 категорій)
  2. Боляк О.А. Впровадження предметно-мовного інтегрованого навчання (CLIL) у процесі іншомовної освіти чірлідерів ‎(11 категорій)
  3. Пірха О. Особливості зв'язку навчальної мотивації та рівня домагань у студентів ‎(11 категорій)
  4. Райчёнок Т.В., Лукашевич Т.М. Возможности белорусского музыкального фольклора в формировании национального самосознания дошкольников ‎(11 категорій)
  5. Дубовик С.Г. Мовний етикет у професійній культурі педагога ‎(11 категорій)
  6. Красносільська Н.С. Підготовка майбутніх кураторів академічних груп до виховної роботи зі студентами ‎(11 категорій)
  7. Педагогічна та психологічна література (джерела)/В ‎(11 категорій)
  8. Григор’єва А.С. Комунікативний метод у навчанні англійської мови дітей дошкільного віку ‎(11 категорій)
  9. Толубко І.Г. Формування виховної компетентності майбутніх учителів початкової школи засобами українського фольклору ‎(11 категорій)
  10. Удовенко М.А. Підходи до навчання основ здоров’я учнів початкової школи ‎(11 категорій)
  11. Акрамова А.С., Айдарханова Д.А. Наследие и самобытность тюркской народной педагогики ‎(11 категорій)
  12. Педагогічна та психологічна література (джерела)/О ‎(11 категорій)
  13. Гриценок Л.І. Формування навчально-професійної мотивації у студентів в умовах вищого навчального закладу ‎(11 категорій)
  14. Петрик Л.В. Медіатекст як один із засобів формування іншомовної комунікативної компетенції студентів педагогічної спеціальності ‎(11 категорій)
  15. Вольнова Л.М. Рольовий репертуар і рольова компетентність студента-майбутнього соціального педагога ‎(11 категорій)
  16. Зєнкова С.С. Діагностична діяльність учителя початкової школи як педагогічна проблема ‎(11 категорій)
  17. Шиндор Т.М. Особливості формування іншомовної фонетичної компетенції в учнів початкової школи ‎(11 категорій)
  18. Потапенко Є.П. Формування іншомовної лексичної компетенції дітей середнього дошкільного віку ‎(11 категорій)
  19. Никашина Г.А., Мындыкану Л.А. Некоторые аспекты проблемы формирования этнических представлений у детей старшего дошкольного возраста ‎(11 категорій)
  20. Кислинська І.Ф. Навчання іноземної мови дітей дошкільного та молодшого шкільного віку ‎(11 категорій)
  21. Жумабаева А.Е., Кдырбаева А.А. К проблеме подготовки будущих специалистов дошкольного образования в условиях полиязычия ‎(11 категорій)
  22. Куліш Ю.О. Особливості використання музичних римівок у процесі вивчення англійської мови дітьми дошкільного віку ‎(11 категорій)
  23. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Щ ‎(11 категорій)
  24. Таран О.П. Фактори становлення самосвідомості дитини ‎(11 категорій)
  25. Семишкур М.В. Формування навичок читання англійською мовою в учнів початкової школи ‎(11 категорій)
  26. Терещенко М.В. Можливі шляхи подолання ілюзорної картини світу у сімейних стосунках ‎(11 категорій)
  27. Лобода О.В. Проблема наступності у навчанні іноземної мови дітей дошкільного і молодшого шкільного віку ‎(11 категорій)
  28. Ткачук Т.А. Психологічні особливості комунікативних копінг-ресурсів фахівців податкової міліції ‎(11 категорій)
  29. Карпенко З. Мобінг в акмеперіоді: ризики і ресурси корекції життєвого сценарію особистості ‎(11 категорій)
  30. Герасимова О.І. Самоосвітня компетентність студентів як складова професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи ‎(11 категорій)
  31. Веред Л.Г. Підготовка вчителя початкової школи до професійної діяльності ‎(11 категорій)
  32. Головко Р.П. Використання інтерактивних методів навчання на уроках англійської мови ‎(11 категорій)
  33. Клименко А.І. Розвиток лідерських якостей підлітків залежно від черговості народження дитини в сім’ї ‎(11 категорій)
  34. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Г ‎(11 категорій)
  35. Сахно П.І. «Дидактичне запущені (занедбані)» студенти як проблема вищого навчального закладу ‎(11 категорій)
  36. Слободяник В.О. Семантичні аспекти англійської автомобільної термінології ‎(11 категорій)
  37. Волинець Ю.О. Психологічні аспекти дослідницької діяльності майбутніх вихователів ДНЗ ‎(11 категорій)
  38. Міжнародна заочна науково-практична конференція "Інновації в освіті: ідеї, проекти, досвід роботи" ‎(11 категорій)
  39. Акрамова А.С., Шакирова К.Р. Роль семьи в развитии личности ребенка ‎(11 категорій)
  40. Педагогічна та психологічна література (джерела)/П ‎(11 категорій)
  41. Безпалько О. Компетентнісний спектр майбутнього соціального педагога як основа професіоналізму ‎(11 категорій)
  42. Рикова В.Ю. Превентивне виховання підлітків в умовах Школи повного року навчання ‎(11 категорій)
  43. Педагогічна та психологічна література (джерела)/Э ‎(11 категорій)
  44. Левченко Т.А., Бисембаева Ж.А. Сенсорное развитие детей 2-3 лет в условиях семьи ‎(11 категорій)
  45. Ніколенко Д.О. Роль спостережливості в пізнавальній діяльності майбутніх працівників ОВС ‎(11 категорій)
  46. Терещенко М.В. Уявлення про шлюб та сім'ю як аспект картини світу людини ‎(11 категорій)
  47. Гумовська Т.Ю. Роль казки на уроках англійської мови в початкових класах ‎(11 категорій)
  48. Іванчук А.П. Особливості ціннісних орієнтацій студентської молоді (на прикладі крос-культурного дослідження) ‎(11 категорій)
  49. Вовк О.М. Самоефективність: сутність, структура та особливості розвитку в студентському віці ‎(11 категорій)
  50. Герасим’юк Н.С. Використання навчальних online-ігор з іноземної мови як засіб підвищення мотивації молодших школярів ‎(11 категорій)

Переглянути (попередні 50наступні 50) (2050100250500).

Особисті інструменти
Ми в мережі
Інструменти
Реклама