Веклич Юлія Іванівна

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Версія від 11:34, 15 лютого 2012; Yrvi (Обговореннявнесок)
(різн.) ← Попередня версія • Поточна версія (різн.) • Новіша версія → (різн.)
Перейти до: навігація, пошук
Фото: Веклич Юлія Іванівна

Веклич Юлія Іванівна – старший викладач кафедри іноземних мов і методик їх навчанняПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка

Зміст

Освіта

  • У 1971 році закінчила Київський державний педагогічний інститут іноземних мов. Отримала повну освіту за спеціальністю "Англійська мова" та здобула кваліфікацію вчителя англійської мови.

Досвід роботи

01.12.1971 р. – 02.11.1980 р. – викладач англійської мови на фірмі «Світанок»;

03.11.1980 р. – 11.01.1984р. – вчитель англійської мови СШ №213;

11.01.1984 р. – 27.08.2002 р. – вчитель англійської мови СШ № 146;

02.09.2002 р. –старший викладач кафедри методики викладання іноземних мов Київського міського педагогічного інституту імені Б.Д. Грінченка;

01.09.2008 р. – старший викладач кафедри практики та методики навчання іноземних мов, Гуманітарний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка;

01.09.2009 р. – старший викладач кафедри англійської філології, Гуманітарний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка;

01.09.2011 р. –старший викладач кафедри іноземних мов і методик їх навчання, Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка.

Наукова діяльність

Коло наукових інтересів: лінгвокраїнознавчий аспект у навчанні іноземної мови майбутніх вчителів, формування соціокультурної та міжкультурної компетентностей майбутніх вчителів іноземної мови, акмеологічнй підхід до викладання іноземних мов у ВНЗ.

Викладає дисципліни

  • Теоретичний курс англійської мови,
  • Країнознавство Великої Британії та США.

Має досвід викладання . Теоретичної фонетики", "Лексикології англійської мови", "Стилістики англійської мови", "Практики усного та писемного мовлення".

Основні публікації

  1. Веклич Ю.І. Особливості підготовки майбутніх учителів іноземної мови на матеріалі теоретичних дисциплін. «Професійна підготовка вчителів в умовах упровадження кредитно-модульної системи». Матеріали Всеукраїнської науково-методичної конференції. – К.: КМПУ ім. Б.Д. Грінченка, 2007.
  2. Cоколовська С.В., Веклич Ю.І. До проблеми культури мовлення майбутніх вчителів іноземної мови. Матеріали науково-практичної конференції «Психолого-педагогічні засади розвитку соборної особистості. – К.: КМПУ ім. Б.Д. Грінченка, 2008.
  3. Соколовська С.В., Веклич Ю.І. Підвищення якості підготовки майбутніх учителів іноземної мови в умовах модульного навчання. «Моніторинг якості освіти: теорія та практика»: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції [Редкол.: В.О. Огнев’юк, Л.Л. Хоружа та ін.]. – К.: КМПУ імені Б.Д. Грінченка, 2009. – 196. с.
  4. Веклич Ю.І. Сучасні тенденції формування міжкультурної комунікативної компетенції в учнів середнього шкільного віку загальноосвітніх закладів. Програма Всеукраїнської науково-практичної конференції «Філологічна освіта: досвід, проблеми, перспективи (іноземна мова та методика навчання). – К.: КМПУ імені Б.Д. Грінченка, 2010. – 12 с.
  5. Практика усного та писемного мовлення: Збірник текстів та вправ для самостійної роботи студентів І курсу денної форми навчання напрямку «Філологія (англійська) Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (за вимогами кредитно-модульної системи оцінювання знань)/ Укладачі співробітники Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка: Н.С. Чернігівська, старший викладач кафедри практики та методики англійської мови; Лагутіна А.К., викладач кафедри практики та методики англійської мови; Веклич Юлія Іванівна, старший викладач кафедри англійської філології та ін. – К.: КУБГ, 2010. – 208с.




Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама