Науково-практична конференція «Становлення та розвиток особистості в умовах інформаційної війни»
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
(3 проміжні версії одного користувача не показані) | |||
Рядок 24: | Рядок 24: | ||
* '''[[Дерев’янко Ірина Анатоліївна]]''' – старший викладач кафедри психології та педагогіки Навчально-наукового гуманітарного інституту Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. | * '''[[Дерев’янко Ірина Анатоліївна]]''' – старший викладач кафедри психології та педагогіки Навчально-наукового гуманітарного інституту Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. | ||
+ | :::::::::::::::::'''© Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського, 2018''' | ||
'''ПЛЕНАРНЕ ЗАСІДАННЯ''' | '''ПЛЕНАРНЕ ЗАСІДАННЯ''' | ||
Рядок 44: | Рядок 45: | ||
'''СЕКЦІЙНІ ОБГОВОРЕННЯ''' | '''СЕКЦІЙНІ ОБГОВОРЕННЯ''' | ||
+ | |||
+ | * [[Агапова І.М. Вплив загроз інформаційної війни на стан комунікативного простору підприємства]] | ||
+ | |||
+ | * [[Андрєєв В.О. Професійна взаємодія викладачів коледжу мистецького спрямування]] | ||
+ | |||
+ | * [[Baliuta V.V.Illusion of understanding as a socio-psychological prerequisite for youth political behaviour radicalization]] | ||
+ | |||
+ | * [[Бєлавін С.П. Теоретичні аспекти дослідження феномена «свій-чужий» в кроскультурній взаємодії]] | ||
+ | |||
+ | * [[Бєлавіна Т.І. Становлення правосвідомості особистості в умовах соціально-політичної кризи]] | ||
+ | |||
+ | * [[Білявець С.Я. Концептуальні основи формування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників|Білявець С.Я. Концептуальні основи формування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників у процесі навчання військово-спеціальних дисциплін]] | ||
+ | |||
+ | * [[Братусь О.О.Соціально-психологічні чинники булінгу у взаємодії підлітків]] | ||
+ | |||
+ | * [[Вернік О.Л. Проблема психологічної безпеки особистості в медійному просторі новин]] | ||
+ | |||
+ | * [[Виноградова В.Є., Журавель А.П. Особливості емоційної регуляції міжособистісної взаємодії студентів з окупованих територій]] | ||
+ | |||
+ | * [[Вихрущ В.О. Технологія «УніверCАМ» інновацій як чинник формування професійної компетентності майбутнього фахівця]] | ||
+ | |||
+ | * [[Власенко К.А. Віра як об’єкт психологічного аналізу]] | ||
+ | |||
+ | * [[Власенко О.М. Гуманістичне спрямування процесу формування системи громадянських цінностей старшокласників: історичний аспект]] | ||
+ | |||
+ | * [[Гуменюк Г.В. Проблема самоздійснення і психологічного благополуччя фахівця в реаліях сьогодення]] | ||
+ | |||
+ | * [[Гурлєва Т.С. Довіряти чи бути критичним: аспекти спілкування психолога і клієнта через текст]] | ||
+ | |||
+ | * [[Дерев’янко І.А. Часова компетентність як фактор протидії інформаційній війні]] | ||
+ | |||
+ | * [[Джумирко Т.В. Вплив гендерних стереотипів на життя сучасної жінки]] | ||
+ | |||
+ | * [[Дітюк П.П., Федоровський Л.Л. Розвивальне середовище інформаційної війни]] | ||
+ | |||
+ | * [[Єрмолова Т.О. Методи боротьби зі стресом у операторів call-центру]] | ||
+ | |||
+ | * [[Загорулько М.О. Акмеологічний підхід як складова методологічної основи формування дослідницько-діагностичних умінь майбутніх вчителів|Загорулько М.О. Акмеологічний підхід як складова методологічної основи формування дослідницько-діагностичних умінь майбутніх вчителів початкової школи]] | ||
+ | |||
+ | * [[Зайченко І.В. Ідея українського патріотизму в історико-педагогічній ретроспективі]] | ||
+ | |||
+ | * [[Ізвєкова А.С. Гумор як спосіб боротьби зі стресом у військовослужбовців]] | ||
* [[Кабанцева А.В. Психологічні проблеми дітей в умовах інформаційної війни]] | * [[Кабанцева А.В. Психологічні проблеми дітей в умовах інформаційної війни]] | ||
+ | |||
+ | * [[Карпенко Ю.П. Розвиток фахових компетентностей студента медичного навчального закладу під час науково-дослідної діяльності]] | ||
+ | |||
+ | * [[Коваленко І.В. Вплив медіапростору на харчову поведінку на прикладі вживання цукру]] | ||
+ | |||
+ | * [[Коваль О.Р. Мудрість як психологічний феномен]] | ||
+ | |||
+ | * [[Козлова А.Г. Особливості роботи психолога із неповнолітніми жертвами насильства в зеленій кімнаті]] | ||
+ | |||
+ | * [[Корнєєва О.Л. Комплексний підхід в організації допомоги дітям дошкільного віку в умовах соціальних конфліктів]] | ||
+ | |||
+ | * [[Костіна Т.О. Розмежування понять «гештальтпсихологія» та «гештальт-терапія»]] | ||
+ | |||
+ | * [[Костюченко О.В. Адаптивний потенціал світосприймання в основі медіаперцептивної комунікації]] | ||
+ | |||
+ | * [[Кравченко А.П. Роль профорієнтації у професійному самовизначенні в умовах інформаційної війни]] | ||
+ | |||
+ | * [[Краснов В.С., Алексєєва О.Р. Інформаційна війна: способи й прийоми масового асоцілізаційного впливу на свідомість молодої людини]] | ||
+ | |||
+ | * [[Кришневська В.І. Психологічні аспекти пропаганди в умовах інформаційної війни]] | ||
* [[Крохіна А.В. Маніпулювання як спосіб ефективної подачі інформації]] | * [[Крохіна А.В. Маніпулювання як спосіб ефективної подачі інформації]] | ||
+ | |||
+ | * [[Максимова К.В. Передумови впровадження нової європейської методичної системи фітнес-культури в навчальний процес різних ВНЗ України]] | ||
+ | |||
+ | * [[Малашко Л.О., Малашко Д.О. Вплив інформаційної війни на дитячо-батьківські відносини]] | ||
+ | |||
+ | * [[Марков А.Р. Специфіка формування та психокорекції психологічної дезадаптації особистості в умовах інформаційної війни]] | ||
+ | |||
+ | * [[Маслянікова І.В. Психологічні особливості становлення особистості в умовах інформаційної війни]] | ||
+ | |||
+ | * [[Мельник А.О. Механізми психологічного впливу реклами як елемент інформаційної війни]] | ||
+ | |||
+ | * [[Мельничук Т.Ф. Вплив інформаційно-комунікативної сфери на формування національно-патріотичної свідомості особистості]] | ||
+ | |||
+ | * [[Мехед Л.Р. Психолого-педагогічні засади дослідницької діяльності молодших школярів у навчально-виховному процесі]] | ||
+ | |||
+ | * [[Назар М.М. Основні концептуальні позиції пропаганди та ведення ефективної інформаційної війни з російським агресором]] | ||
+ | |||
+ | * [[Назар М.М., Мещеряков Д.С. Когнітивна карта російської пропаганди в Україні: ключові позиції]] | ||
+ | |||
+ | * [[Османова А.М. Збереження національної ідентичності в умовах інформаційної війни]] | ||
+ | |||
+ | * [[Павленко Т.В. Особливості комунікативної сфери дівчат підлітків]] | ||
+ | |||
+ | * [[Павлюк Т.Г. Особливості змісту та структури професійної готовності майбутніх офіцерів-прикордонників до роботи з персоналом]] | ||
+ | |||
+ | * [[Панченко І.В. Феномен «кохання»]] | ||
+ | |||
+ | * [[Петрашева І.І. Асистент вчителя як супервізор мультисенсорної команди]] | ||
+ | |||
+ | * [[Поджіо Т.Ю. Маніпуляція масовою свідомістю в період інформаційної війні]] | ||
+ | |||
+ | * [[Пшенична О.О. Особливості структури та змісту поняття «професійна готовність офіцерів-прикордонників до застосування методів аналізу...»|Пшенична О.О. Особливості структури та змісту поняття «професійна готовність офіцерів-прикордонників до застосування методів аналізу ризиків в оперативно-службовій діяльності»]] | ||
+ | |||
+ | * [[Рептух Д.І. Соціально-психологічна характеристика сучасної жінки]] | ||
* [[Сімоненко О.Б. Психологічне благополуччя дітей в умовах гібридної війни]] | * [[Сімоненко О.Б. Психологічне благополуччя дітей в умовах гібридної війни]] | ||
+ | |||
+ | * [[Тарасюк А.О. Тривожність як психологічний феномен]] | ||
+ | |||
+ | * [[Ткачук Д.В. Спеціальні компетенції інспектора прикордонної служби здійснювати ідентифікацію в пунктах пропуску]] | ||
+ | |||
+ | * [[Чернов А.А. Ієрархічна послідовність формування ставлення від народження до молодшого шкільного віку]] | ||
* [[Юрченко В.І. Проблеми соціалізації дітей і молоді в умовах інформаційної війни]] | * [[Юрченко В.І. Проблеми соціалізації дітей і молоді в умовах інформаційної війни]] | ||
+ | |||
+ | ---- | ||
+ | |||
+ | Матеріали конференції вийшли друком у збірнику: | ||
+ | |||
+ | '''Становлення та розвиток особистості в умовах інформаційної війни''': матеріали XI щорічної науково-практичної конференції, м. Київ, 2 березня 2018 р. - К.: Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського,2018. - 180 с. | ||
<center>[[Файл:Фото конференція ТНУ.JPG]]</center> | <center>[[Файл:Фото конференція ТНУ.JPG]]</center> |
Поточна версія на 21:02, 23 березня 2018
ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ /Гуманітарний інститут Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. – Випуск 21. – Матеріали XI щорічної науково-практичної конференції «Становлення та розвиток особистості в умовах інформаційної війни» (Гуманітарний інститут Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського, м. Київ, 2 березня 2018 р.) - К., 2018. - [Електронний ресурс]. – URL:: http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_21
ЧЛЕНИ ОРГАНІЗАЦІЙНОГО КОМІТЕТУ
- Іляшко Олександр Олександрович – директор Навчально-наукового гуманітарного інституту Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського, доцент кафедри кримінально-правових дисциплін, к.ю.н.;
- Виноградова Вікторія Євгенівна – завідувач кафедри психології та педагогіки Навчально-наукового гуманітарного інституту Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського, к.п.н, доцент;
- Моляко Валентин Олексійович – дійсний член НАПН України, доктор психологічних наук, професор, завідувач лабораторії психології творчості Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України;
- Смульсон Марина Лазарівна – дійсний член НАПН України,доктор психологічних наук, професор, завідувач лабораторії сучасних інформаційних технологій навчання Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України;
- Кокун Олег Матвійович – член-кореспондент НАПН України, доктор психологічних наук, професор, заступник директора з науково-інноваційної роботи Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, завідувач лабораторії психофізіології;
- Біла Ірина Миколаївна – доктор психологічних наук, професор, вчений секретар Відділення психології, вікової психології та дефектології НАПН України;
- Кузьміна Світлана Леонідівна – професор кафедри психології та педагогіки Навчально-наукового гуманітарного інституту Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського, д.ф.н., професор;
- Маслянікова Ірина Вікторівна - доцент кафедри психології та педагогіки Навчально-наукового гуманітарного інституту Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського,к.психол.н, доцент;
- Дерев’янко Ірина Анатоліївна – старший викладач кафедри психології та педагогіки Навчально-наукового гуманітарного інституту Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського.
- © Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського, 2018
ПЛЕНАРНЕ ЗАСІДАННЯ
Наукові доповіді:
- Біла Ірина Миколаївна - д. психол. наук, професор, вчений секретар Відділення психології, вікової психології та дефектології НАПН України - "Інформаційна безпека розвитку особистості"
- Панченко Олег Анатолійович - д. мед. наук, професор, Заслужений лікар України, Головний науковий співробітник ДЗ "Науково-практичний медичний реабілітаційно-діагностичний центр Міністерства охорони здоров'я України - "Психологическая турбулентность в условиях информационной войны"
- Найдьонова Любов Антонівна - д. психол. наук, член-кореспондент НАПН України, заступник директора з наукової роботи Інституту соціальної і політичної психології НАПН України - "Психологічні мішені інформаційної війни у ХХІ столітті"
- Тітяєв Володимир Миколайович - канд. психол. наук, доцент, доцент кафедри практичної психології НПУ імені М.П. Драгоманова - "Психологічні передумови формування резистентності особистості до агресивних інформаційних впливів"
- Зєлєнін Всеволод Володимирович - канд. психол. наук, доцент, НПУ імені М.П. Драгоманова - "Медіаміф як психологічний феномен: психологічні технології міфотворчості"
СЕКЦІЙНІ ОБГОВОРЕННЯ
- Чернов А.А. Ієрархічна послідовність формування ставлення від народження до молодшого шкільного віку
Матеріали конференції вийшли друком у збірнику:
Становлення та розвиток особистості в умовах інформаційної війни: матеріали XI щорічної науково-практичної конференції, м. Київ, 2 березня 2018 р. - К.: Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського,2018. - 180 с.