Внесок користувача
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
(останні • найстаріші) Переглянути (новіших 250 • старіших 250) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).
- 10:49, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні проблеми мотивації навчально-професійної діяльності студентів у сучасних умовах (реферат Усов Г.А.) (- lowercase.js) (остання)
- 10:41, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні особливості ціннісно-смислової сфери майбутніх учителів
- 10:38, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні особливості студентства (остання)
- 10:14, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні особливості соціального становлення сучасної молоді (- lowercase.js) (остання)
- 10:04, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні особливості профорієнтаційної роботи із старшокласниками в сучасних умовах (- lowercase.js) (остання)
- 08:51, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні особливості профорієнтаційної роботи зі старшокласниками в сучасних умовах (→2. Становлення та розвиток професійних інтересів старшокласників в дослідженнях вітчизняних та зарубіжних вчених) (остання)
- 08:50, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні особливості профорієнтаційної роботи зі старшокласниками в сучасних умовах
- 08:49, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні особливості профорієнтаційної роботи зі старшокласниками в сучасних умовах
- 08:35, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні особливості педагогічної діяльності (остання)
- 08:12, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні особливості організації виховної роботи в сучасній вищій школі (- lowercase.js) (остання)
- 07:54, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні особливості засвоєння студентами навчального матеріалу (реферат Василинчук А.В.) (остання)
- 07:42, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні особливості засвоєння студентами навчального матеріалу (реферат Круглик О.П.) (остання)
- 07:42, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні особливості засвоєння студентами навчального матеріалу (реферат Круглик О.П.)
- 07:28, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні особливості діяльності викладача (реферат Дудар О.В.) (остання)
- 07:27, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні особливості діяльності викладача (реферат Дудар О.В.) (→1.1 Класифікація педагогічних здібностей.)
- 07:26, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні особливості діяльності викладача (реферат Дудар О.В.) (→1.1 Класифікація педагогічних здібностей.)
- 07:26, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні особливості діяльності викладача (реферат Дудар О.В.) (→1.1 Класифікація педагогічних здібностей.)
- 07:25, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні особливості діяльності викладача (реферат Дудар О.В.)
- 07:13, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні особливості діяльності викладача (реферат Шумейкіна А.В.) (- lowercase.js) (остання)
- 07:12, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні особливості діяльності викладача (реферат Шумейкіна А.В.) (- lowercase.js)
- 07:11, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні особливості діяльності викладача (реферат Шумейкіна А.В.) (- lowercase.js)
- 06:57, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні особливості діалогу "студент–комп'ютер" (остання)
- 06:39, 18 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні особливості виховної роботи у вищій школі (остання)
- 12:24, 14 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні основи художнього сприйняття (→Вступ)
- 12:23, 14 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні основи художнього сприйняття (→Вступ)
- 12:21, 14 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні основи художнього сприйняття
- 12:00, 14 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні основи формування правової культури студентів (→ Література) (остання)
- 12:00, 14 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні основи формування правової культури студентів (→3. Правова культура особистості)
- 11:59, 14 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні основи формування правової культури студентів
- 11:42, 14 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні основи формування національної свідомості
- 11:20, 14 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні основи підготовки фахівця в системі ступеневої вищої освіти (- lowercase.js) (остання)
- 11:08, 14 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні основи професійного самовизначення старшокласників (остання)
- 11:06, 14 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні основи професійного самовизначення старшокласників
- 11:05, 14 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні основи професійного самовизначення старшокласників
- 11:03, 14 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні основи професійного самовизначення старшокласників
- 11:02, 14 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні основи професійного самовизначення старшокласників (- lowercase.js)
- 10:35, 14 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні засади формування громадської активності та національної самосвідомості (→Література)
- 10:34, 14 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні засади формування громадської активності та національної самосвідомості
- 10:21, 14 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні засади формування громадської активності та національної самосвідомості
- 10:20, 14 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні засади формування громадської активності та національної самосвідомості
- 10:19, 14 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні засади формування громадської активності та національної самосвідомості
- 10:12, 14 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні засади особистісного і професійного розвитку студ (остання)
- 10:11, 14 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні засади особистісного і професійного розвитку студ
- 08:13, 14 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні засади використання інформаційних технологій у вузівському навчальному процесі (→2. Вплив сучасних інформаційних технологій на навчальний процес як психолого-педагогічна проблема) (остання)
- 08:12, 14 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні засади використання інформаційних технологій у вузівському навчальному процесі (- lowercase.js)
- 08:02, 14 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні засади використання фольклорної арт-терапії у навчанні студентів (- lowercase.js) (остання)
- 07:49, 14 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні аспекти індивідуалізації навчання (остання)
- 07:48, 14 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні аспекти індивідуалізації навчання (→1. Поняття особистості і індивідуальності як невід'ємні складові індивідуалізації навчання у вищій школі.)
- 07:46, 14 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні аспекти індивідуалізації навчання (→3.Індивідуальний підхід як принцип психолого-педагогічної діяльності)
- 07:46, 14 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні аспекти індивідуалізації навчання
- 07:36, 14 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні аспекти політичного лідерства (остання)
- 07:35, 14 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні аспекти політичного лідерства (→Вступ)
- 07:34, 14 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні аспекти політичного лідерства
- 07:20, 14 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні аспекти адаптації першокурсників до умов навчання у вищому навчальному закладі (- lowercase.js) (остання)
- 13:38, 13 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні особливості розвитку "Я-концепції" майбутнього психолога (- lowercase.js)
- 13:23, 13 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні проблеми мотивації навчально-професійної діяльності студентів у сучасних умовах (реферат Тхорик Н.М.) (остання)
- 13:00, 13 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні особливості засвоєння студентами навчального матеріалу (на прикладі вищої математики) (→2.Особливості сприймання навчального матеріалу з вищої математики) (остання)
- 13:00, 13 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні особливості засвоєння студентами навчального матеріалу (на прикладі вищої математики) (→4.Розуміння, мислення та їх роль в засвоєнні знань)
- 12:59, 13 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні особливості засвоєння студентами навчального матеріалу (на прикладі вищої математики) (→2. Особливості сприймання навчального матеріалу з вищої математики)
- 12:59, 13 травня 2010 (різн. • історія) Психологічні особливості засвоєння студентами навчального матеріалу (на прикладі вищої математики) (- lowercase.js)
- 12:55, 13 травня 2010 (різн. • історія) Психологічний тренінг „самопізнання та саморегуляція" для майбутніх практичних психологів (остання)
- 12:46, 13 травня 2010 (різн. • історія) Психологічний тренінг „самопізнання та саморегуляція" для майбутніх практичних психологів
- 12:27, 13 травня 2010 (різн. • історія) Психологічний аспект формування педагогічної культури у професійній підготовці майбутніх учителів (→2.4.Педагогічна інтуіция) (остання)
- 12:26, 13 травня 2010 (різн. • історія) Психологічний аспект формування педагогічної культури у професійній підготовці майбутніх учителів (→4.Педагогічна інтуіция)
- 12:26, 13 травня 2010 (різн. • історія) Психологічний аспект формування педагогічної культури у професійній підготовці майбутніх учителів
- 12:13, 13 травня 2010 (різн. • історія) Психологічний аналіз управління навчально-виховним процесом у вищій школі (→Література)
- 12:12, 13 травня 2010 (різн. • історія) Психологічний аналіз управління навчально-виховним процесом у вищій школі (- lowercase.js)
- 11:57, 13 травня 2010 (різн. • історія) Психологічний аналіз сприйняття студентами наукового тексту (→БІБЛІОГРАФІЯ: - lowercase.js) (остання)
- 11:56, 13 травня 2010 (різн. • історія) Психологічний аналіз сприйняття студентами наукового тексту (→2.Психологічні особливості сприйняття студентами наукового тексту)
- 11:55, 13 травня 2010 (різн. • історія) Психологічний аналіз сприйняття студентами наукового тексту (→2.Психологічні особливості сприйняття студентами наукового тексту)
- 11:55, 13 травня 2010 (різн. • історія) Психологічний аналіз сприйняття студентами наукового тексту
- 11:43, 13 травня 2010 (різн. • історія) Психологічне обгрунтування методики адаптації першо-курсників в умовах ВНЗ різного профілю (→І. Аспекти професійної адаптації першокурсника) (остання)
- 11:40, 13 травня 2010 (різн. • історія) Психологічне обгрунтування методики адаптації першо-курсників в умовах ВНЗ різного профілю
- 11:32, 13 травня 2010 (різн. • історія) Психологічна культура як складова професіоналізму викладача (остання)
- 11:30, 13 травня 2010 (різн. • історія) Психологічна культура як складова професіоналізму викладача (→2.1. Поняття про професіоналізм =)
- 11:29, 13 травня 2010 (різн. • історія) Психологічна культура як складова професіоналізму викладача (- lowercase.js)
- 11:18, 13 травня 2010 (різн. • історія) Психологічна культура викладача вищої школи (реферат Зубченко В.М.) (→2. Психологічний портрет викладача вищої школи) (остання)
- 11:17, 13 травня 2010 (різн. • історія) Психологічна культура викладача вищої школи (реферат Зубченко В.М.) (→3. Психологічна майстерність та її елементи)
- 11:13, 13 травня 2010 (різн. • історія) Психологічна культура викладача вищої школи (реферат Зубченко В.М.)
- 10:36, 13 травня 2010 (різн. • історія) Психологічна культура викладача вищої школи (реферат Малов Д.В.) (→Розділ ІІІ. Психологічна майстерність та її елементи) (остання)
- 10:35, 13 травня 2010 (різн. • історія) Психологічна культура викладача вищої школи (реферат Малов Д.В.) (→Розділ 2. Культура спілкування викладача вищої школи)
- 10:34, 13 травня 2010 (різн. • історія) Психологічна культура викладача вищої школи (реферат Малов Д.В.) (→Розділ 2: Культура спілкування викладача вищої школи)
- 10:34, 13 травня 2010 (різн. • історія) Психологічна культура викладача вищої школи (реферат Малов Д.В.) (- lowercase.js)
- 08:49, 13 травня 2010 (різн. • історія) Психологічна культура викладача вищої школи (реферат Добіжа В.В.) (→2. Психологічний портрет викладача вищої школи) (остання)
- 08:47, 13 травня 2010 (різн. • історія) Психологічна культура викладача вищої школи (реферат Добіжа В.В.) (→2. Психологічний портрет викладача вищої школи)
- 08:45, 13 травня 2010 (різн. • історія) Психологічна культура викладача вищої школи (реферат Добіжа В.В.) (→2. Психологічний портрет викладача вищої школи)
- 08:39, 13 травня 2010 (різн. • історія) Психологічна культура викладача вищої школи (реферат Добіжа В.В.)
- 07:58, 13 травня 2010 (різн. • історія) Психологічна культура викладача вищої школи (реферат Лаврушкіна Г.В.) (- lowercase.js) (остання)
- 07:45, 13 травня 2010 (різн. • історія) Психологічна діагностика розвитку педагогічних здібностей (остання)
- 07:43, 13 травня 2010 (різн. • історія) Психологічна діагностика розвитку педагогічних здібностей (- lowercase.js)
- 07:29, 13 травня 2010 (різн. • історія) Психологічна адаптація викладача-початківця до професійної діяльності в умовах вищої школи (→1.1. Теоретичний аналіз напрямків дослідження особистості студентів)
- 07:16, 13 травня 2010 (різн. • історія) Психологічна адаптація викладача-початківця до професійної діяльності в умовах вищої школи (- lowercase.js)
- 09:00, 12 травня 2010 (різн. • історія) Психолого-педагогічні умови соціалізації дітей молодшого шкільного віку
- 08:59, 12 травня 2010 (різн. • історія) Психолого-педагогічні умови соціалізації дітей молодшого шкільного віку
- 08:58, 12 травня 2010 (різн. • історія) Психолого-педагогічні умови соціалізації дітей молодшого шкільного віку
- 08:42, 12 травня 2010 (різн. • історія) Психолого-педагогічні рекомендації з полегшення процесу адаптації студентів до нових умов навчання (остання)
- 08:41, 12 травня 2010 (різн. • історія) Психолого-педагогічні рекомендації з полегшення процесу адаптації студентів до нових умов навчання
- 08:26, 12 травня 2010 (різн. • історія) Психолого-педагогічні основи підготовки студентів до педагогічно-професійної творчості (→1. Специфіка та особливості педагогічної творчості) (остання)
- 08:25, 12 травня 2010 (різн. • історія) Психолого-педагогічні основи підготовки студентів до педагогічно-професійної творчості (- lowercase.js)
- 08:11, 12 травня 2010 (різн. • історія) Психолого-педагогічні аспекти особистісно-орієнтованого навчання (- lowercase.js) (остання)
- 08:06, 12 травня 2010 (різн. • історія) Психолого-педагогічна модель особистості викладача вищої школи (→Педагог як суб`єкт діяльності) (остання)
- 08:05, 12 травня 2010 (різн. • історія) Психолого-педагогічна модель особистості викладача вищої школи
- 07:50, 12 травня 2010 (різн. • історія) Психолого-педагогічна модель викладача вищої школи та шляхи її реалізації (реферат Підкамінна Л.В.) (- lowercase.js) (остання)
- 07:47, 12 травня 2010 (різн. • історія) Психолого-педагогічна модель викладача вищої школи та шляхи її реалізації (реферат Підкамінна Л.В.) (- lowercase.js)
- 07:32, 12 травня 2010 (різн. • історія) Психолого-педагогічна модель викладача вищої школи та шляхи її реалізації (реферат Хронюк С.М.) (- lowercase.js) (остання)
- 07:09, 12 травня 2010 (різн. • історія) Психолого-педагогічна діяльність Всеукраїнської міжвідомчої координаційно-методологічної ради з питань правової освіти населення (остання)
- 06:54, 12 травня 2010 (різн. • історія) Психолого-педагогічна модель викладача вищої школи та шляхи її реалізації (реферат Мелещенко Т.В.) (→Список використаної літератури) (остання)
- 06:53, 12 травня 2010 (різн. • історія) Психолого-педагогічна модель викладача вищої школи та шляхи її реалізації (реферат Мелещенко Т.В.) (→ІІ Розділ. Шляхи формування педагогічної майстерності та підвищення рівня професіоналізму викладача вищої школи.)
- 06:52, 12 травня 2010 (різн. • історія) Психолого-педагогічна модель викладача вищої школи та шляхи її реалізації (реферат Мелещенко Т.В.) (→ІІ Розділ. Шляхи формування педагогічної майстерності та підвищення рівня професіоналізму викладача вищої школи.)
- 06:51, 12 травня 2010 (різн. • історія) Психолого-педагогічна модель викладача вищої школи та шляхи її реалізації (реферат Мелещенко Т.В.) (- lowercase.js)
- 06:39, 12 травня 2010 (різн. • історія) Психолого - педагогічні умови творчої самореалізації майбутніх вчителів музики в процесі виконавскої діяльності'' (остання)
- 06:38, 12 травня 2010 (різн. • історія) Психолого - педагогічні умови творчої самореалізації майбутніх вчителів музики в процесі виконавскої діяльності''
- 13:12, 11 травня 2010 (різн. • історія) Психологический аспект введения в педагогическую профессию (- lowercase.js) (остання)
- 13:12, 11 травня 2010 (різн. • історія) Психологический аспект введения в педагогическую профессию (- lowercase.js)
- 12:54, 11 травня 2010 (різн. • історія) Професіограма викладача вищої школи та шляхи її реалізації (реферат Загоруй Г.В.) (→Вcтуп) (остання)
- 12:54, 11 травня 2010 (різн. • історія) Професіограма викладача вищої школи та шляхи її реалізації (реферат Загоруй Г.В.)
- 12:52, 11 травня 2010 (різн. • історія) Професіограма викладача вищої школи та шляхи її реалізації (реферат Загоруй Г.В.) (- lowercase.js)
- 12:21, 11 травня 2010 (різн. • історія) Проблеми та шляхи формування політичної культури педагога вищої школи на сучасному етапі розвитку українського суспільства (→Список використаних джерел:)
- 12:20, 11 травня 2010 (різн. • історія) Проблеми та шляхи формування політичної культури педагога вищої школи на сучасному етапі розвитку українського суспільства
- 12:05, 11 травня 2010 (різн. • історія) Проблеми соціалізації особистості в сучасній психолого - педагогічній науці
- 10:35, 11 травня 2010 (різн. • історія) Проблема соціофобії у студентів (- lowercase.js) (остання)
- 09:14, 11 травня 2010 (різн. • історія) Проблема саморегуляції у педагогічному спілкуванні (остання)
- 08:58, 11 травня 2010 (різн. • історія) Роль уваги в засвоєнні студентами навчального матеріалу (- lowercase.js) (остання)
- 08:53, 11 травня 2010 (різн. • історія) Роль соціально-психологічної служби в процесі адаптації студента першокурсника у вищому навчальному закладі (- lowercase.js) (остання)
- 08:47, 11 травня 2010 (різн. • історія) Роль когнітивного стилю в навчальній діяльності студентів
- 08:33, 11 травня 2010 (різн. • історія) Роль внутрішнього мовлення у мисленні студентів (остання)
- 08:29, 11 травня 2010 (різн. • історія) Розробка проблеми становлення майбутнього вчителя українськими вченими (остання)
- 08:22, 11 травня 2010 (різн. • історія) Розвиток у студентів психологічної готовності до професійної діяльності (остання)
- 07:59, 11 травня 2010 (різн. • історія) Розвиток у студентів психологічної готовності до майбутньої професійно-трудової діяльності (остання)
- 07:49, 11 травня 2010 (різн. • історія) Розвиток творчого мислення студентів у процесі навчання (→3.Стратегія аналогізування в творчій діяльності людини) (остання)
- 07:48, 11 травня 2010 (різн. • історія) Розвиток творчого мислення студентів у процесі навчання (- lowercase.js)
- 07:41, 11 травня 2010 (різн. • історія) Розвиток творчих здібностей школярів як передумова їхнього успішного навчання у ВУЗі (→2.3. Лабораторні роботи) (остання)
- 07:39, 11 травня 2010 (різн. • історія) Розвиток творчих здібностей школярів як передумова їхнього успішного навчання у ВУЗі
- 07:21, 11 травня 2010 (різн. • історія) Розвиток самосвідомості студентів у процесі навчальної діяльності (- lowercase.js) (остання)
- 07:07, 11 травня 2010 (різн. • історія) Розвиток самосвідомості студентів (- lowercase.js) (остання)
- 06:55, 11 травня 2010 (різн. • історія) Розвиток математичного мислення студентів фізико-математичних факультетів (→2. Задача як засіб інтелектуального розвитку студентів) (остання)
- 06:55, 11 травня 2010 (різн. • історія) Розвиток математичного мислення студентів фізико-математичних факультетів (→2. Задача як засіб інтелектуального розвитку студентів)
- 06:54, 11 травня 2010 (різн. • історія) Розвиток математичного мислення студентів фізико-математичних факультетів
- 06:47, 11 травня 2010 (різн. • історія) Розвиток комунікативних здібностей вчителів (→1.2. Структура педагогічного спілкування) (остання)
- 06:46, 11 травня 2010 (різн. • історія) Розвиток комунікативних здібностей вчителів
- 06:26, 11 травня 2010 (різн. • історія) Розвиток когнітивної сфери студентів у процесі навчання (→Список використаної літератури) (остання)
- 06:26, 11 травня 2010 (різн. • історія) Розвиток когнітивної сфери студентів у процесі навчання (- lowercase.js)
- 13:10, 7 травня 2010 (різн. • історія) Проблема особистості педагога та її формування в сучасній психології (→4. Самовдосконалення педагогічної діяльності = 4.1. Організація психологічної самоосвіти педагога =)
- 13:10, 7 травня 2010 (різн. • історія) Проблема особистості педагога та її формування в сучасній психології (→3. Психологія педагога = 3.1. Місце педагога в сучасному суспільстві =)
- 13:09, 7 травня 2010 (різн. • історія) Проблема особистості педагога та її формування в сучасній психології (- lowercase.js)
- 12:55, 7 травня 2010 (різн. • історія) Проблема особистості педагога та її формування в сучасній психології ("концепція я-ідеальний викладач") (- lowercase.js) (остання)
- 12:47, 7 травня 2010 (різн. • історія) Проблема особистості педагога та її формування в сучасній психології ("концепція Я-ідеальний викладач") (остання)
- 12:37, 7 травня 2010 (різн. • історія) Політична культура майбутнього педагога вищої школи: проблеми та шляхи формування
- 12:35, 7 травня 2010 (різн. • історія) Політична культура майбутнього педагога вищої школи: проблеми та шляхи формування
- 12:19, 7 травня 2010 (різн. • історія) Принцип справедливості в системі вищої освіти: світова політика і українські проблеми (→Література:) (остання)
- 12:19, 7 травня 2010 (різн. • історія) Принцип справедливості в системі вищої освіти: світова політика і українські проблеми
- 12:12, 7 травня 2010 (різн. • історія) Практична підготовка вчителя історії та правознавства у внз (- lowercase.js) (остання)
- 11:53, 7 травня 2010 (різн. • історія) Переживання студентами свого дорослішання в процесі навчання (→ІІ.1. Протиріччя у розвитку сучасного студента та можливі шляхи їх вирішення.)
- 11:51, 7 травня 2010 (різн. • історія) Переживання студентами свого дорослішання в процесі навчання (→ІІ.1. Протиріччя у розвитку сучасного студента та можливі шляхи їх вирішення.)
- 11:50, 7 травня 2010 (різн. • історія) Переживання студентами свого дорослішання в процесі навчання (/* Розділ ІІ. Психологічний супровід розвитку студентів в існуючій системі вищої освіти. = ІІ.1. Протиріччя у розвитку сучасного студента)
- 11:49, 7 травня 2010 (різн. • історія) Переживання студентами свого дорослішання в процесі навчання
- 11:43, 7 травня 2010 (різн. • історія) Психолого-педагогічна модель викладача вищої школи (→Список використаної літетатури) (остання)
- 11:42, 7 травня 2010 (різн. • історія) Психолого-педагогічна модель викладача вищої школи (→Розділ І. Особливості викладача вищої школи)
- 11:41, 7 травня 2010 (різн. • історія) Психолого-педагогічна модель викладача вищої школи (- lowercase.js)
- 11:24, 7 травня 2010 (різн. • історія) Психологические условия предупреждения правонарушений в студенческой среде (остання)
- 10:08, 7 травня 2010 (різн. • історія) Професіограма викладача вищої школи та шляхи її реалізації (реферат Дубчак Л.С.) (→Список використаних джерел) (остання)
- 10:07, 7 травня 2010 (різн. • історія) Профілактика девіантної поведінки серед молоді (→3. Методика профілактики девіантної поведінки серед молоді)
- 10:06, 7 травня 2010 (різн. • історія) Профілактика девіантної поведінки серед молоді
- 10:05, 7 травня 2010 (різн. • історія) Профілактика девіантної поведінки серед молоді
- 09:40, 7 травня 2010 (різн. • історія) Професіограма викладача вищої школи та шляхи її реалізації (реферат Дубчак Л.С.) (→Розділ 4 Загальні вимоги до викладача вищої школи)
- 09:40, 7 травня 2010 (різн. • історія) Професіограма викладача вищої школи та шляхи її реалізації (реферат Дубчак Л.С.) (→Розділ 4 Загальні вимоги до викладача вищої школи)
- 09:38, 7 травня 2010 (різн. • історія) Професіограма викладача вищої школи та шляхи її реалізації (реферат Дубчак Л.С.) (- lowercase.js)
- 09:31, 7 травня 2010 (різн. • історія) Професіограма викладача вищої школи та шляхи її реалізації (реферат Дубчак Л.С.) (- lowercase.js)
- 09:27, 7 травня 2010 (різн. • історія) Професіограма викладача вищої школи та шляхи її реалізації (реферат Дубчак Л.С.) (- lowercase.js)
- 08:50, 7 травня 2010 (різн. • історія) Творчество и самореализация личности (→Список использованной литературы) (остання)
- 08:47, 7 травня 2010 (різн. • історія) Формування ціннісних орієнтацій у юнацькому віці (- lowercase.js)
- 08:23, 7 травня 2010 (різн. • історія) Формування творчої особистості вчителя (→Розділ ii. Психолого-педагогічні умови формування творчої особистості вчителя) (остання)
- 08:23, 7 травня 2010 (різн. • історія) Формування творчої особистості вчителя (→Розділ І. Основи творчої педагогічної діяльності)
- 08:22, 7 травня 2010 (різн. • історія) Формування творчої особистості вчителя (- lowercase.js)
- 08:00, 7 травня 2010 (різн. • історія) Теоретико-методологічні основи розвитку комунікативної компетентності майбутніх практичних психологів освіти (→Розділ 2. Огляд різних підходів до дослідження комунікативної компетентності особистості) (остання)
- 07:58, 7 травня 2010 (різн. • історія) Теоретико-методологічні основи розвитку комунікативної компетентності майбутніх практичних психологів освіти (- lowercase.js)
- 07:11, 7 травня 2010 (різн. • історія) Теоретико-методологічні основи розвитку комунікативної компетентності майбутніх практичних психологів освіти (- lowercase.js)
- 06:26, 7 травня 2010 (різн. • історія) Творчество и самореализация личности (- lowercase.js)
- 12:52, 6 травня 2010 (різн. • історія) Шляхи створення сприятливого соціально- психологічного клімату в студентскій академічній групі (→3.2. Взаємини членів груп з нерівним соціальним статусом.)
- 12:52, 6 травня 2010 (різн. • історія) Шляхи створення сприятливого соціально- психологічного клімату в студентскій академічній групі (→Висновок )
- 12:47, 6 травня 2010 (різн. • історія) Шляхи створення сприятливого соціально- психологічного клімату в студентскій академічній групі (/* ІІІ. Проблеми створення сприятливого психологічного клімату в колективі. = 3.1. Особливості міжнаціонального спілкування між студентам)
- 12:42, 6 травня 2010 (різн. • історія) Шляхи створення сприятливого соціально- психологічного клімату в студентскій академічній групі (→ІІ. Взаємовідносини і сприятливий клімат в групах. = 2.1. Характеристика міжособистісних взаємин. =)
- 12:41, 6 травня 2010 (різн. • історія) Шляхи створення сприятливого соціально- психологічного клімату в студентскій академічній групі
- 12:21, 6 травня 2010 (різн. • історія) Шляхи формування у студентів-першокурсників уміння вчитися самостійно (→Список використаної літератури) (остання)
- 12:20, 6 травня 2010 (різн. • історія) Шляхи формування у студентів-першокурсників уміння вчитися самостійно (→Мотивація, контроль і ефективність самостійної роботи студентів)
- 12:19, 6 травня 2010 (різн. • історія) Шляхи формування у студентів-першокурсників уміння вчитися самостійно (→Організація самостійної роботи студентів)
- 12:18, 6 травня 2010 (різн. • історія) Шляхи формування у студентів-першокурсників уміння вчитися самостійно (→Навчання самостійній роботі)
- 12:16, 6 травня 2010 (різн. • історія) Шляхи формування у студентів-першокурсників уміння вчитися самостійно (→Тенденції розвитку вищої освіти)
- 12:15, 6 травня 2010 (різн. • історія) Шляхи формування у студентів-першокурсників уміння вчитися самостійно
- 12:03, 6 травня 2010 (різн. • історія) Управління системою контроля самостійної роботи студентів вищої школи. Психологічний аспект. (→Висновки до першого розділу) (остання)
- 12:01, 6 травня 2010 (різн. • історія) Управління системою контроля самостійної роботи студентів вищої школи. Психологічний аспект. (→2.2. Основні підходи до проблеми організації та підготовки самостійної роботи студентів (СРС))
- 11:52, 6 травня 2010 (різн. • історія) Управління системою контроля самостійної роботи студентів вищої школи. Психологічний аспект. (/* 2.1. Референція та спілкування як основні складові самостійної роботи у формуванні професійності та компетентності майбутніх фахівців)
- 11:50, 6 травня 2010 (різн. • історія) Управління системою контроля самостійної роботи студентів вищої школи. Психологічний аспект. (→1.1. Самостійна робота як категорія педагогіки)
- 11:47, 6 травня 2010 (різн. • історія) Управління системою контроля самостійної роботи студентів вищої школи. Психологічний аспект.
- 11:11, 6 травня 2010 (різн. • історія) Умови морально-естетичного виховання старшокласників на основі різних предметів та підходів (→ Висновки) (остання)
- 11:10, 6 травня 2010 (різн. • історія) Умови морально-естетичного виховання старшокласників на основі різних предметів та підходів (→Розділ 2. Практичне використання світової художньої культури як засобу морально-естетичного виховання молоді.)
- 11:06, 6 травня 2010 (різн. • історія) Умови морально-естетичного виховання старшокласників на основі різних предметів та підходів
- 10:49, 6 травня 2010 (різн. • історія) Розвиток емпатії у студентів педагогічного вузу як майбутніх учителів (- lowercase.js) (остання)
- 10:40, 6 травня 2010 (різн. • історія) Розвиток "Я-концепції" студента у системі "студент-викладач" у педагогчному ВНЗ (остання)
- 10:26, 6 травня 2010 (різн. • історія) Особливості самовизначення сучасної молоді
- 10:25, 6 травня 2010 (різн. • історія) Особливості самовизначення сучасної молоді
- 10:19, 6 травня 2010 (різн. • історія) Особливості розвитку самооцінки в юнацькому віці під час навчання у вищому навчальному закладі
- 10:18, 6 травня 2010 (різн. • історія) Особливості розвитку самооцінки в юнацькому віці під час навчання у вищому навчальному закладі
- 10:05, 6 травня 2010 (різн. • історія) Особливості психології студентів з глибокими вадами зору (остання)
- 10:04, 6 травня 2010 (різн. • історія) Особливості психології студентів з глибокими вадами зору
- 09:56, 6 травня 2010 (різн. • історія) Особливості профорієнтаційної роботи в умовах профільного навчання (→Список використаних джерел)
- 09:55, 6 травня 2010 (різн. • історія) Особливості профорієнтаційної роботи в умовах профільного навчання (→1. Сутність і структура професійної орієнтації.)
- 09:53, 6 травня 2010 (різн. • історія) Особливості профорієнтаційної роботи в умовах профільного навчання
- 08:46, 6 травня 2010 (різн. • історія) Особливості засвоєння студентами матеріалу курсу вищої математики (остання)
- 08:45, 6 травня 2010 (різн. • історія) Особливості засвоєння студентами матеріалу курсу вищої математики (→РОЗДІЛ II: - lowercase.js)
- 08:44, 6 травня 2010 (різн. • історія) Особливості засвоєння студентами матеріалу курсу вищої математики (- lowercase.js)
- 08:43, 6 травня 2010 (різн. • історія) Особливості засвоєння студентами матеріалу курсу вищої математики
- 08:23, 6 травня 2010 (різн. • історія) Особливості засвоєння знань (→1. Поняття „знання" їх види і ознакти) (остання)
- 08:22, 6 травня 2010 (різн. • історія) Особливості засвоєння знань (- lowercase.js)
- 07:43, 6 травня 2010 (різн. • історія) Особистісно-орієнтовний підхід до навчання і виховання студентів (реферат Рудь Н.А.) (- lowercase.js)
- 07:17, 6 травня 2010 (різн. • історія) Особистісно-орієнтований підхід до навчання і виховання студентів (реферат Настенко І.В.) (остання)
- 07:15, 6 травня 2010 (різн. • історія) Особистісно-орієнтований підхід до навчання і виховання студентів (реферат Настенко І.В.) (- lowercase.js)
- 07:01, 6 травня 2010 (різн. • історія) Особистісне зростання студентів у процесі професійного навчання (→3. Детермінанти особистісного зростання студентів у процесі професійного навчання в ВНЗ) (остання)
- 06:57, 6 травня 2010 (різн. • історія) Особистісне зростання студентів у процесі професійного навчання (→3. Детермінанти особистісного зростання студентів у процесі професійного навчання в ВНЗ)
- 06:51, 6 травня 2010 (різн. • історія) Особистісне зростання студентів у процесі професійного навчання (→1.3. Вікові особливості розвитку особистості студента)
- 06:44, 6 травня 2010 (різн. • історія) Особистісне зростання студентів у процесі професійного навчання (- lowercase.js)
- 13:55, 5 травня 2010 (різн. • історія) Особистісне зростання студентів в процесі професійного навчання (остання)
- 13:54, 5 травня 2010 (різн. • історія) Особистісне зростання студентів в процесі професійного навчання
- 13:45, 5 травня 2010 (різн. • історія) Особистісне зростання студентів в процесі професійного навчання (- lowercase.js)
- 13:31, 5 травня 2010 (різн. • історія) Особливості розвитку особистості студента (- lowercase.js) (остання)
- 13:13, 5 травня 2010 (різн. • історія) Національні особливості вищої освіти в Німеччині (психологічний аспект) (- lowercase.js) (остання)
- 13:06, 5 травня 2010 (різн. • історія) Музичне сприйняття І музична реабілітація (- lowercase.js) (остання)
- 12:57, 5 травня 2010 (різн. • історія) Мотивація професійного самовизначення педагога (→2. Мотиви вступу у вуз сучасних студентів) (остання)
- 12:56, 5 травня 2010 (різн. • історія) Мотивація професійного самовизначення педагога (→2. Мотиви вступу у вуз сучасних студентів)
- 12:51, 5 травня 2010 (різн. • історія) Мотивація професійного самовизначення педагога (→2. Мотиви вступу у вуз сучасних студентів)
- 12:44, 5 травня 2010 (різн. • історія) Мотивація професійного самовизначення педагога
- 12:26, 5 травня 2010 (різн. • історія) Морально-психологічні наслідки другої світової війни для українського народу (остання)
- 12:25, 5 травня 2010 (різн. • історія) Морально-психологічні наслідки другої світової війни для українського народу (- lowercase.js)
- 12:19, 5 травня 2010 (різн. • історія) Менеджмент стрессами (остання)
- 12:18, 5 травня 2010 (різн. • історія) Математичне моделювання у структурі навчання (остання)
- 12:16, 5 травня 2010 (різн. • історія) Культура мовлення викладача в професійно-педагогічному спілкуванні
- 12:13, 5 травня 2010 (різн. • історія) Мовленнєві вміння як засіб формування комунікативної компетенції майбутніх вчителів англійської мови початкової школи (остання)
- 12:11, 5 травня 2010 (різн. • історія) Мовленнєві вміння як засіб формування комунікативної компетенції майбутніх вчителів англійської мови початкової школи (- lowercase.js)
- 11:51, 5 травня 2010 (різн. • історія) Мовленнєва компетентність та культура майбутнього фахівця (остання)
- 11:50, 5 травня 2010 (різн. • історія) Мовленнєва компетентність та культура майбутнього фахівця
- 11:46, 5 травня 2010 (різн. • історія) Мовленнєва компетентність та культура майбутнього фахівця (→Вступ)
- 11:42, 5 травня 2010 (різн. • історія) Мовленнєва компетентність та культура майбутнього фахівця
- 11:30, 5 травня 2010 (різн. • історія) Крайня форма переживання критичних ситуацій – суїцид (остання)
- 11:27, 5 травня 2010 (різн. • історія) Культура мовлення викладача в професійно-педагогічному спілкуванні
- 11:25, 5 травня 2010 (різн. • історія) Математичне моделювання у структурі навчання
- 11:23, 5 травня 2010 (різн. • історія) Менеджмент стрессами
- 10:36, 5 травня 2010 (різн. • історія) Математичне моделювання у структурі навчання
- 10:19, 5 травня 2010 (різн. • історія) Культура мовлення викладача в професійно-педагогічному спілкуванні
- 09:08, 5 травня 2010 (різн. • історія) Крайня форма переживання критичних ситуацій – суїцид
- 08:58, 5 травня 2010 (різн. • історія) Конфлікти у студентів у період навчання у ВНЗ (- lowercase.js) (остання)
(останні • найстаріші) Переглянути (новіших 250 • старіших 250) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).