Внесок користувача
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
(останні • найстаріші) Переглянути (новіших 100 • старіших 100) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).
- 06:08, 23 травня 2020 (різн. • історія) Н Дзюбко Л.В. Психологічна безпека суб’єктів освітнього середовища школи: нові акценти в освітніх інноваціях (Створена сторінка: '''Дзюбко Людмила Віталіївна''' (Dziubko Liuudmila V.)- старший науковий співробітник лабораторії ...) (остання)
- 06:02, 23 травня 2020 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 26
- 05:19, 22 травня 2020 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 24 (остання)
- 05:18, 22 травня 2020 (різн. • історія) Н Дзюбко Л.В., Шатирко Л.О. Проблеми психологнічного аналізу іноваційних проектів та навч. матеріалів в системі шкільної освіти (НУШ) (перейменував «[[Дзюбко Л.В., Шатирко Л.О. Проблеми психологнічного аналізу іноваційних проектів та навч. матеріалів в системі шкільної ос...) (остання)
- 05:18, 22 травня 2020 (різн. • історія) м Дзюбко Л.В., Шатирко Л.О. Проблеми психологічного аналізу іноваційних проектів та навч. матеріалів в системі шкільної освіти (НУШ) (перейменував «[[Дзюбко Л.В., Шатирко Л.О. Проблеми психологнічного аналізу іноваційних проектів та навч. матеріалів в системі шкільної ос...) (остання)
- 03:31, 22 травня 2020 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 26
- 14:46, 21 травня 2020 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 26
- 10:17, 19 травня 2020 (різн. • історія) Чуніхіна С.Л. Відкритість суджень як передумова позитивного ставлення до освітніх інновацій (- lowercase.js) (остання)
- 03:47, 18 травня 2020 (різн. • історія) Н Мельник А. Ю. Інформування як соціальний та психологічний феномен (Створена сторінка: '''Мельник Аліна''' - науковий співробітник [[Лабораторія психології спілкув...) (остання)
- 03:38, 18 травня 2020 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 26
- 13:23, 13 травня 2020 (різн. • історія) Сингаївська І.В.Рольові статуси викладача та їх вплив на формування позитивного ставлення стейкхолдерів ун-ту до освітніх інновацій (остання)
- 16:40, 12 травня 2020 (різн. • історія) Н Сингаївська І.В.Рольові статуси викладача та їх вплив на формування позитивного ставлення стейкхолдерів ун-ту до освітніх інновацій (Створена сторінка: '''Сингаївська Ірина Валентинівна''' (Synhaivska Iryna Valentynivna) - директор Навчально-наукового інст...)
- 16:34, 12 травня 2020 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 26
- 16:33, 12 травня 2020 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 26
- 08:50, 12 травня 2020 (різн. • історія) Мельник О.М. Фактори забезпечення якісного освітнього процесу в післядипломній педагогічній освіті (остання)
- 08:30, 12 травня 2020 (різн. • історія) Конференція "Технології формування позитивної громадської думки щодо освітніх інновацій"
- 08:25, 12 травня 2020 (різн. • історія) Н Файл:Максименко та ін .jpg (остання)
- 16:38, 11 травня 2020 (різн. • історія) Н Мельничук Т.І. Інтерактивні форми роботи із батьками як основа впровадження освітніх інновацій у закладі дошкільної освіти (Створена сторінка: '''Мельничук Тетяна Іванівна''' - кандидат психологічних наук, старший науковий співробітн...) (остання)
- 16:33, 11 травня 2020 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 26
- 19:27, 8 травня 2020 (різн. • історія) Лупало О.А., Попова К.С. Формування практичних навичок студентів-юристів: баланс традиційних та інноваційних засобів навчання (остання)
- 19:26, 8 травня 2020 (різн. • історія) Н Лупало О.А., Попова К.С. Формування практичних навичок студентів-юристів: баланс традиційних та інноваційних засобів навчання (Створена сторінка: '''Лупало О.А.''' - професор кафедри публічного адміністрування та управління НАВС '''Попова...)
- 19:20, 8 травня 2020 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 26
- 17:35, 7 травня 2020 (різн. • історія) Н Третяк О.П. Виховання ціннісного ставлення до навколишнього світу у молодших школярів (Створена сторінка: '''Третяк Ольга Петрівна''' (Tretyak Olga Petrovna) - кандидат педагогічних наук, доцент кафедри метод...) (остання)
- 17:16, 7 травня 2020 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 26
- 16:36, 7 травня 2020 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 26 (- lowercase.js)
- 16:33, 7 травня 2020 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 26
- 16:26, 7 травня 2020 (різн. • історія) Н Файл:Презентація сервіс Універсал-онлайн.pdf (остання)
- 16:10, 6 травня 2020 (різн. • історія) Н Трубачева С.Е. Особливості інновацій в освіті (Створена сторінка: '''Трубачева Світлана Едуардівна''' (Trubacheva Svitlana) - завідувач відділу інновацій та стратегій...) (остання)
- 16:08, 6 травня 2020 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 26
- 14:23, 6 травня 2020 (різн. • історія) Конференція "Технології формування позитивної громадської думки щодо освітніх інновацій"
- 14:21, 6 травня 2020 (різн. • історія) Н Файл:ЛПС Каніболоцька.png (остання)
- 10:28, 6 травня 2020 (різн. • історія) Лушин П.В. «Гіг-освіта» як альтернатива НУШ (остання)
- 05:04, 6 травня 2020 (різн. • історія) Н Петренко І.В. Застосування інноваційних соціально-психологічних технологій у процесі здійснення освітніх реформ (Створена сторінка: '''Петренко Ірина Володимирівна''' (Petrenko Iryna V.) – старший науковий співробітник [[Лаборат...) (остання)
- 04:58, 6 травня 2020 (різн. • історія) Н Файл:Петренко Рис 3.png (остання)
- 04:57, 6 травня 2020 (різн. • історія) Н Файл:Петренко Рис 2.png (остання)
- 04:57, 6 травня 2020 (різн. • історія) Н Файл:Петренко Рис 1.png (остання)
- 04:44, 6 травня 2020 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 26
- 10:13, 5 травня 2020 (різн. • історія) Н Карапетян В.С., Даллакян А.М. Методологические проблемы организации профессионального образования (Створена сторінка: '''Карапетян Владимир Севанович''' - доктор психологических наук, профессор, заведующий ка...) (остання)
- 10:12, 5 травня 2020 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 26
- 10:03, 5 травня 2020 (різн. • історія) Каніболоцька М.С.Психологічні особливості емоційного включення вчителів до освітніх реформ (остання)
- 10:02, 5 травня 2020 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 26
- 10:01, 5 травня 2020 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 26
- 08:46, 5 травня 2020 (різн. • історія) Н Каніболоцька М.С.Психологічні особливості емоційного включення вчителів до освітніх реформ (Створена сторінка: '''Каніболоцька Марія Сергіївна''' (Kanibolotska Mariia) - кандидат психологічних наук, науковий с...)
- 08:43, 5 травня 2020 (різн. • історія) Н Файл:Каніболоцька Рис.png (остання)
- 07:30, 5 травня 2020 (різн. • історія) Конференція "Технології формування позитивної громадської думки щодо освітніх інновацій"
- 07:25, 5 травня 2020 (різн. • історія) Конференція "Технології формування позитивної громадської думки щодо освітніх інновацій"
- 07:16, 5 травня 2020 (різн. • історія) Конференція "Технології формування позитивної громадської думки щодо освітніх інновацій"
- 05:52, 5 травня 2020 (різн. • історія) Н Орловська Л.С. Актуальні завдання по формуванню компетентностей у здобувачів освіти у межах НУШ (Створена сторінка: '''Орловська Ліна Сергіївна''' - психолог СЗШ №53 == Вступ == Якщо детально розглянути концеп...) (остання)
- 05:44, 5 травня 2020 (різн. • історія) Панченко Світлана Миколаївна (остання)
- 05:43, 5 травня 2020 (різн. • історія) Н Панченко С.М. Дистанційна форма підвищення кваліфікації з позиції педагогів сумської області (Створена сторінка: '''Панченко Світлана Миколаївна''' (Panchenko Svitlana Nikolayna) - проректор Комунального закладу Сум...) (остання)
- 05:35, 5 травня 2020 (різн. • історія) Чуніхіна С.Л. Відкритість суджень як передумова позитивного ставлення до освітніх інновацій
- 05:31, 5 травня 2020 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 26
- 05:30, 5 травня 2020 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 26
- 05:27, 5 травня 2020 (різн. • історія) Н Лушин П.В. «Гіг-освіта» як альтернатива НУШ (Створена сторінка: '''Лушин Павло Володимирович''' (Pavlo Lushyn) - завідувач кафедри психології та особистісного ро...)
- 05:21, 5 травня 2020 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 26
- 05:15, 5 травня 2020 (різн. • історія) Н Ставкова С.Г. Принцип участі у розбудові системи освіти (на прикладі Канади) (Створена сторінка: '''Ставкова Софія Георгіївна''' (Sofiya Stavkova) - старший викладач кафедри соціології та соціаль...) (остання)
- 05:09, 5 травня 2020 (різн. • історія) Н Файл:Ставкова Табл 2.png (остання)
- 05:08, 5 травня 2020 (різн. • історія) Н Файл:Ставкова Табл 1.png (остання)
- 04:59, 5 травня 2020 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 26
- 04:35, 2 травня 2020 (різн. • історія) Джежер-Личова С.М. STREAM- освіта - стежинка від дитячого садка до країни НУШ (остання)
- 20:44, 1 травня 2020 (різн. • історія) Конференція "Технології формування позитивної громадської думки щодо освітніх інновацій"
- 20:43, 1 травня 2020 (різн. • історія) Гриценок Л.І., Юрченко В.І. Конкурс-квест "Реформа - шлях до школи моєї мрії": підсумки та перспективи
- 20:42, 1 травня 2020 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 26
- 20:40, 1 травня 2020 (різн. • історія) Н Файл:Презентація Конкурсу-КВЕСТУ на 30.04.2020-.pdf (остання)
- 20:20, 1 травня 2020 (різн. • історія) Джежер-Личова С.М. STREAM- освіта - стежинка від дитячого садка до країни НУШ
- 20:11, 1 травня 2020 (різн. • історія) Н Файл:Фото 7 Джерал Личова.png (остання)
- 20:10, 1 травня 2020 (різн. • історія) Н Файл:Фото 6 Джерал Личова.png (остання)
- 20:10, 1 травня 2020 (різн. • історія) Н Файл:Фото 5 Джерал Личова.png (остання)
- 20:09, 1 травня 2020 (різн. • історія) Н Файл:Фото 4 Джерал Личова.png (остання)
- 20:09, 1 травня 2020 (різн. • історія) Н Файл:Фото 3 Джерал Личова.png (остання)
- 20:09, 1 травня 2020 (різн. • історія) Н Файл:Фото 2 Джерал Личова.png (остання)
- 20:08, 1 травня 2020 (різн. • історія) Н Файл:Фото 1 Джерал Личова.png (остання)
- 19:55, 1 травня 2020 (різн. • історія) Н Джежер-Личова С.М. STREAM- освіта - стежинка від дитячого садка до країни НУШ (- lowercase.js)
- 15:21, 1 травня 2020 (різн. • історія) Конференція "Технології формування позитивної громадської думки щодо освітніх інновацій"
- 15:21, 1 травня 2020 (різн. • історія) Н Файл:Конференція ЛПС 30 04 2020.JPG (остання)
- 15:16, 1 травня 2020 (різн. • історія) Н Файл:Конференція 30кві39.JPG (остання)
- 15:14, 1 травня 2020 (різн. • історія) Н Файл:Конферн 30 04 2020.JPG (остання)
- 15:07, 1 травня 2020 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 26
- 15:06, 1 травня 2020 (різн. • історія) Н Файл:LPS-ISPP-Conference-30.04.20201.pdf (остання)
- 11:49, 1 травня 2020 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 26
- 11:44, 1 травня 2020 (різн. • історія) Н Конференція "Технології формування позитивної громадської думки щодо освітніх інновацій" (Створена сторінка: 30 квітня 2020 року на базі [[Лабораторія психології спілкування Інституту соціальної та по...)
- 05:37, 1 травня 2020 (різн. • історія) Лабораторія психології спілкування Інституту соціальної та політичної психології
- 05:36, 1 травня 2020 (різн. • історія) Н Файл:Відеоконферен 30 04 2020.png (остання)
- 05:33, 1 травня 2020 (різн. • історія) Н Файл:Відео Конференція 30 квітня 2020.png (остання)
- 17:24, 30 квітня 2020 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 26
- 17:23, 30 квітня 2020 (різн. • історія) Файл:LPS ISPP Conference 30.04.2020.pdf (завантажив нову версію «Файл:LPS ISPP Conference 30.04.2020.pdf») (остання)
- 17:22, 30 квітня 2020 (різн. • історія) Н Файл:LPS ISPP Conference 30.04.2020.pdf
- 17:00, 30 квітня 2020 (різн. • історія) Файл:LPS ISPP Konference 30.04.2020.pdf (завантажив нову версію «Файл:LPS ISPP Konference 30.04.2020.pdf») (остання)
- 16:27, 30 квітня 2020 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 26
- 16:26, 30 квітня 2020 (різн. • історія) Н Файл:LPS ISPP Konference 30.04.2020.pdf
- 08:36, 30 квітня 2020 (різн. • історія) Н Киричук В.О. Моніторинг особистісного розвитку дітей шкільного віку засобами інтернет-технологій (Створена сторінка: '''Киричук Валерій Олександрович''' (Kyrychuk Valeriy) - доцент кафедри психології управління ЦІПО ...) (остання)
- 08:27, 30 квітня 2020 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 26
- 05:27, 30 квітня 2020 (різн. • історія) Н Супрун Д.,Григоренко Т.Актуальні тенденції реформування підготовки спеціального психолога в контексті соціальної згуртованості в освіті (Створена сторінка: '''Супрун Дар’я Миколаївна'''- професор кафедри спеціальної психології та медицини факуль...) (остання)
- 05:18, 30 квітня 2020 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 26
- 04:39, 30 квітня 2020 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 26
- 04:32, 30 квітня 2020 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 26
- 04:28, 30 квітня 2020 (різн. • історія) Гриценок Л.І., Юрченко В.І. Конкурс-квест "Реформа - шлях до школи моєї мрії": підсумки та перспективи
- 04:14, 30 квітня 2020 (різн. • історія) Н Журба К.О. Програма "Нова українська школа у поступі до цінностей": тенденції, виклики, перспективи (Створена сторінка: '''Журба Катерина Олександрівна''' (Zhurba Katerina Oleksandrivna) - головний науковий співробітник, докт...) (остання)
- 04:08, 30 квітня 2020 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 26
- 04:05, 30 квітня 2020 (різн. • історія) Н Файл:Програма-НУШ- -ЖУРБА.pdf (остання)
(останні • найстаріші) Переглянути (новіших 100 • старіших 100) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).