Статті з найбільшою кількістю категорій
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Нижче показані 50 результатів, починаючи з № 451
Переглянути (попередні 50 • наступні 50) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).
- Шакшуєва Є.В. Формування англомовних діалогічних умінь в учнів початкової школи (12 категорій)
- Замишляк К.В. Комунікативний аспект виховання гуманності майбутнього вчителя початкової школи (12 категорій)
- Ситник О.І. Сучасні тенденції розвитку початкової освіти Ірландії (12 категорій)
- Тристень К.С. Изучение осведомленности студентов о критериях красоты лица человека (12 категорій)
- Дениско С.М. Сovertion in modern English (on the material of British journalism) (12 категорій)
- Полковенко О.В., Ситник К. В. Роль педагога у попередженні самогубств серед підлітків та молоді (12 категорій)
- Соболевська П.Я. The use of interactive technologies in foreign language teaching of primary school students (12 категорій)
- Люріна Т.І. Український буквар Софії Русової як чинник формування в учнів початкової школи концептосфери національної культури (12 категорій)
- Бородавко М.О. Застосування технології «Відкритості» для розвитку творчої особистості молодшого школяра на уроках АМ (12 категорій)
- Постолов А.О. Adoption of CLIL opportunities in the specific CLIL programmes and implementation (12 категорій)
- Яцюта О.О. Методична підготовка вчителів англійської мови до роботи в початковій школі у Великій Британії (12 категорій)
- Федосєєва І.О. Інтегровані заняття з АМ та математики як ефективний засіб формування іншомовних навичок говоріння дошкільників (12 категорій)
- Рибка М.С. Інноваційні тенденції у сучасній лінгводидактиці (на прикладі навчання англійської мови) (12 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/Б (11 категорій)
- Тарасова О. Інтерактивні методи навчання як засіб активізації пізнавальної діяльності студентів під час лекційних занять (11 категорій)
- Лабунець Ю.О. Реалізація компетентнісного підходу в процесі підготовки майбутнього вчителя початкової школи у Канаді (11 категорій)
- Пушкар М.І. Теоретичні та методологічні засади проблем перекладу (11 категорій)
- Руднік Ю.В. Змістовно-методичне забезпечення процесу підготовки вчителів ПШ до застосування інноваційних технологій навчання ІМ (11 категорій)
- Жабська О.П. Методика роботи з різними жанрами писемної творчості на уроці англійської мови в початковій школі (11 категорій)
- Астафурова Г.В. Психологічні особливості студентів, успішних у навчанні (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/Н (11 категорій)
- Безносько Н.М. Особливості ґендерних відмінностей у поведінці студентів (11 категорій)
- Козоріз М. Особливості професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи до діагностичної діяльності (11 категорій)
- Гудова І.А. Мультимедійні презентації у навчанні іншомовної лексики дітей дошкільного віку (11 категорій)
- Тохтамиш О.М. Методика ескалації тактильного контакту у психологічній допомозі дітям дошкільного та початкового шкільного віку (11 категорій)
- Дорошевіч О.А. Критичне ставлення дитини до медіанасильства як складова її медіакультури (11 категорій)
- Фролов П.Д. Діти незалежності: штрихи до проспективного соціально-психологічного портрету (11 категорій)
- Дутко Ю.В. Зниження агресії студентів шляхом забезпечення виконання ними конвенційних ролей (11 категорій)
- Патинок О.П. Становлення відповідальності як професійно значущої якості майбутнього фахівця соціальної сфери: психологічний аспект (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/Ш (11 категорій)
- Безух Ю.С. Активізація іншомовної мовленнєвої діяльності майбутнього вчителя початкової школи (11 категорій)
- Боляк О.А. Впровадження предметно-мовного інтегрованого навчання (CLIL) у процесі іншомовної освіти чірлідерів (11 категорій)
- Юрченко В. Ровесники голодомору-геноциду 1932-1933 рр. в Україні: психологічна криза протягом усього життя (11 категорій)
- Пірха О. Особливості зв'язку навчальної мотивації та рівня домагань у студентів (11 категорій)
- Котенко О.В. Іншомовна складова професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи (11 категорій)
- Віттенбкрг К.Ю. Вимоги до іншомовної підготовки в дошкільних навчальних закладах у контексті проблеми наступності (11 категорій)
- Дятленко Н.М. Умови адаптації студентів-першокурсників до навчання у ВНЗ (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/В (11 категорій)
- Григор’єва А.С. Комунікативний метод у навчанні англійської мови дітей дошкільного віку (11 категорій)
- Райчёнок Т.В., Лукашевич Т.М. Возможности белорусского музыкального фольклора в формировании национального самосознания дошкольников (11 категорій)
- Дубовик С.Г. Мовний етикет у професійній культурі педагога (11 категорій)
- Красносільська Н.С. Підготовка майбутніх кураторів академічних груп до виховної роботи зі студентами (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/О (11 категорій)
- Гриценок Л.І. Формування навчально-професійної мотивації у студентів в умовах вищого навчального закладу (11 категорій)
- Петрик Л.В. Медіатекст як один із засобів формування іншомовної комунікативної компетенції студентів педагогічної спеціальності (11 категорій)
- Вольнова Л.М. Рольовий репертуар і рольова компетентність студента-майбутнього соціального педагога (11 категорій)
- Зєнкова С.С. Діагностична діяльність учителя початкової школи як педагогічна проблема (11 категорій)
- Акрамова А.С., Айдарханова Д.А. Наследие и самобытность тюркской народной педагогики (11 категорій)
- Кислинська І.Ф. Навчання іноземної мови дітей дошкільного та молодшого шкільного віку (11 категорій)
- Жумабаева А.Е., Кдырбаева А.А. К проблеме подготовки будущих специалистов дошкольного образования в условиях полиязычия (11 категорій)
Переглянути (попередні 50 • наступні 50) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).