Статті з найбільшою кількістю категорій
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Нижче показані 50 результатів, починаючи з № 451
Переглянути (попередні 50 • наступні 50) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).
- Гнатюк О.В. Інтерактивні методи навчання як засіб подолання труднощів у вивченні німецької мови в учнів початкової школи (12 категорій)
- Балаєва А.Р. Ідіоматичні вирази в піснях Adele (12 категорій)
- Висоцька О.В. Підготовка майбутнього вчителя до розвитку творчих здібностей молодших школярів засобом англійської мови (12 категорій)
- Нікітюк Г.В. Формування професійно-педагогічної спрямованості майбутніх учителів (12 категорій)
- Ігнатенко К.О. Білінгвальна освіта як засіб міжкультурної підготовки вчителя іноземної мови (12 категорій)
- Надєждіна В.С. Застосування методу асоціації у навчанні англомовної лексики дітей старшого дошкільного віку (12 категорій)
- Герасименко К.О. Педагогічні технології використання арт-терапії на уроках англійської мови у початковій школі (12 категорій)
- Мартинова М.О. Організація проектної роботи учнів початкової школи у процесі вивчення англійської мови (12 категорій)
- Головатенко Т.Ю. “One mother tongue plus two foreign” training principle implementation in the germany educational policy (12 категорій)
- Журавльова А.Ю. Застосування лінгвістичних казок у навчанні іншомовної фонетики молодших школярів (12 категорій)
- Сізоненко К.В. Застосування тематичних проектів у процесі формування англомовного аудіювання та говоріння учнів 4-х класів (12 категорій)
- Сараєва Т.О. Мобільне навчання як технологія формування іншомовної комунікативної компетентності молодших школярів (12 категорій)
- Задніпрянець Є.В., Супрун М.О. Індивідуально-психологічні особливості курсантів ВНЗ МВС України (12 категорій)
- Гудова І.А. Мультимедійні презентації у навчанні іншомовної лексики дітей дошкільного віку (11 категорій)
- Дорошевіч О.А. Критичне ставлення дитини до медіанасильства як складова її медіакультури (11 категорій)
- Дутко Ю.В. Зниження агресії студентів шляхом забезпечення виконання ними конвенційних ролей (11 категорій)
- Патинок О.П. Становлення відповідальності як професійно значущої якості майбутнього фахівця соціальної сфери: психологічний аспект (11 категорій)
- Руднік Ю.В. Змістовно-методичне забезпечення процесу підготовки вчителів ПШ до застосування інноваційних технологій навчання ІМ (11 категорій)
- Жабська О.П. Методика роботи з різними жанрами писемної творчості на уроці англійської мови в початковій школі (11 категорій)
- Астафурова Г.В. Психологічні особливості студентів, успішних у навчанні (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/Н (11 категорій)
- Безносько Н.М. Особливості ґендерних відмінностей у поведінці студентів (11 категорій)
- Козоріз М. Особливості професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи до діагностичної діяльності (11 категорій)
- Безух Ю.С. Активізація іншомовної мовленнєвої діяльності майбутнього вчителя початкової школи (11 категорій)
- Боляк О.А. Впровадження предметно-мовного інтегрованого навчання (CLIL) у процесі іншомовної освіти чірлідерів (11 категорій)
- Пірха О. Особливості зв'язку навчальної мотивації та рівня домагань у студентів (11 категорій)
- Котенко О.В. Іншомовна складова професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи (11 категорій)
- Віттенбкрг К.Ю. Вимоги до іншомовної підготовки в дошкільних навчальних закладах у контексті проблеми наступності (11 категорій)
- Дятленко Н.М. Умови адаптації студентів-першокурсників до навчання у ВНЗ (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/Ш (11 категорій)
- Таран О.П. Теоретико-методологічні засади супроводу готовності дітей до шкільного навчання (11 категорій)
- Толубко І.Г. Формування виховної компетентності майбутніх учителів початкової школи засобами українського фольклору (11 категорій)
- Райчёнок Т.В., Лукашевич Т.М. Возможности белорусского музыкального фольклора в формировании национального самосознания дошкольников (11 категорій)
- Дубовик С.Г. Мовний етикет у професійній культурі педагога (11 категорій)
- Красносільська Н.С. Підготовка майбутніх кураторів академічних груп до виховної роботи зі студентами (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/В (11 категорій)
- Григор’єва А.С. Комунікативний метод у навчанні англійської мови дітей дошкільного віку (11 категорій)
- Вольнова Л.М. Рольовий репертуар і рольова компетентність студента-майбутнього соціального педагога (11 категорій)
- Зєнкова С.С. Діагностична діяльність учителя початкової школи як педагогічна проблема (11 категорій)
- Шиндор Т.М. Особливості формування іншомовної фонетичної компетенції в учнів початкової школи (11 категорій)
- Удовенко М.А. Підходи до навчання основ здоров’я учнів початкової школи (11 категорій)
- Акрамова А.С., Айдарханова Д.А. Наследие и самобытность тюркской народной педагогики (11 категорій)
- Педагогічна та психологічна література (джерела)/О (11 категорій)
- Гриценок Л.І. Формування навчально-професійної мотивації у студентів в умовах вищого навчального закладу (11 категорій)
- Петрик Л.В. Медіатекст як один із засобів формування іншомовної комунікативної компетенції студентів педагогічної спеціальності (11 категорій)
- Семишкур М.В. Формування навичок читання англійською мовою в учнів початкової школи (11 категорій)
- Терещенко М.В. Можливі шляхи подолання ілюзорної картини світу у сімейних стосунках (11 категорій)
- Лобода О.В. Проблема наступності у навчанні іноземної мови дітей дошкільного і молодшого шкільного віку (11 категорій)
- Ткачук Т.А. Психологічні особливості комунікативних копінг-ресурсів фахівців податкової міліції (11 категорій)
- Потапенко Є.П. Формування іншомовної лексичної компетенції дітей середнього дошкільного віку (11 категорій)
Переглянути (попередні 50 • наступні 50) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).