Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 26
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Рядок 37: | Рядок 37: | ||
[[Каніболоцька М.С.Психологічні особливості емоційного включення вчителів до освітніх реформ]] | [[Каніболоцька М.С.Психологічні особливості емоційного включення вчителів до освітніх реформ]] | ||
− | [[Карапетян В.С. Методологические проблемы организации профессионального образования]] | + | [[Карапетян В.С., Даллакян А.М. Методологические проблемы организации профессионального образования]] |
[[Кравчук С.Л.Особливості рефлексивної культури здобувачів вищої педагогічної освіти як умова ефективного впровадження освітніх реформ]] | [[Кравчук С.Л.Особливості рефлексивної культури здобувачів вищої педагогічної освіти як умова ефективного впровадження освітніх реформ]] |
Версія за 10:12, 5 травня 2020
ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ ЩОДО ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (30 квітня 2020 р., Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, лабораторія психології спілкування) // ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ. – Випуск 26. – 2020. - [Електронний ресурс]. – URL:: http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_26
Редакційна колегія
Слюсаревський Микола Миколайович - директор Інституту соціальної та політичної психології, кандидат психологічних наук, член-кореспондент НАПН України;
Найдьонова Любов Анатоліївна - заступник директора ІСПП з науково-методичної роботи, доктор психологічних наук, член-кореспондент НАПН України;
Бевз Галина Михайлівна - завідувач лабораторії психології спілкування, доктор психологічних наук, професор;
Гриценок Людмила Іванівна - науковий співробітник лабораторії психології спілкування;
Кравчук Світлана Леонтіївна - ст. науковий співробітник лабораторії психології спілкування, кандидат психологічних наук, доцент;
Юрченко Віктор Іванович - ст. науковий співробітник лабораторії психології спілкування, кандидат психологічних наук, доцент (Головний редактор).
Зміст
Бевз Г.М. Соціально-психологічне забезпечення освітніх реформ: створення тезаурусу понять
Гриценок Л.І., Юрченко В.І. Конкурс-квест "Реформа - шлях до школи моєї мрії": підсумки та перспективи (презентація)
Джежер-Личова С.М. STREAM- освіта - стежинка від дитячого садка до країни НУШ
Дорофей С.В. Психологічна готовність педагогічних працівників до освітніх інновацій
Журба К.О. Програма "Нова українська школа у поступі до цінностей": тенденції, виклики, перспективи (презентація)
Каніболоцька М.С.Психологічні особливості емоційного включення вчителів до освітніх реформ
Карапетян В.С., Даллакян А.М. Методологические проблемы организации профессионального образования
Киричук В.О. Моніторинг особистісного розвитку дітей шкільного віку засобами інтернет-технологій
Лушин П.В. «Гіг-освіта» як альтернатива НУШ
Марусинець М.М. Дидактично-інформаційне середовище – новий вектор підготовки майбутніх учителів
Мельник О.М. Фактори забезпечення якісного освітнього процесу в післядипломній педагогічній освіті
Орловська Л.С. Актуальні завдання по формуванню компетентностей у здобувачів освіти у межах НУШ
Палько Т.В. Медіакомпетентність – необхідна складова професійної майстерності сучасного вчителя
Панченко С.М. Дистанційна форма підвищення кваліфікації з позиції педагогів сумської області
Рєпнова Т.П. Психологічна культура як ресурс впровадження реформ в систему освіти
Смольникова Г.В. Особливості використання кольоро-терапії в роботі з дітьми дошкільного віку
Ставкова С.Г. Принцип участі у розбудові системи освіти (на прикладі Канади)
Ясінко Е. Адаптація першокласників - крок до успіху